Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj dæven.æ har gått glipp av masse skravling ikveill![]()
Du skal vinne den stelleveska.![]()
Dein begynne å bli braVis vedlegget 35305
Ikkje blendahvit, men det nærmer seg ! Det som var på synlige steder, når bunaden er i bruk, er borte!!!!
Æ ska prøv å oppdater mæJepp, det har du!
Æ harv ramla masse ikveill,sjer æ....må ta igjæn litt iløpet av kveillnDet tviler jeg sterkt på.
Selv om jeg holder meg inne, så er det 19 andre også. Flere av dere!
Æ va så heldig at æ fekk gå tidlig fra vakt idagAvspasering e greit innimellom
![]()
Sånt like vi ikke å hør......tanta di bør hold sæ vekk asså!!!!Huff.. Så hissig på mannen og nå kom de vanlige menskrampene igjen. Æsj.
Æ ska prøv å oppdater mæ![]()
Dein begynne å bli bra![]()
Sånt like vi ikke å hør......tanta di bør hold sæ vekk asså!!!!![]()
Hehehehehe,æ sjer detDet er ikke alltid det er så mye vettugt å oppdatere seg på...
Du har vorre flinkJa, ikke sant?
Hehehehehe,æ sjer detMen,koselig å læs innleggan læll å svara litt på nån
![]()
Du har vorre flink![]()
Ka du jobbe med da?Ikke så ille det nei.
Jeg har jo flekstid og en arbeidsgiver som sier at "om du jobber på dagen eller natta, kontoret eller hjemme er sånnsett greit for oss", men det er jo greit å kunne besvare litt telefoner og epost på den tiden av døgnet hvor andre også jobber, og siden jeg samarbeider en del med andre drar jeg også stort sett inn på kontoret.
Men ikke noe problem å "kommer sent i dag jeg" eller "må gå klokka to".
Det er slett ikke ille det, nei.
Haha.. Å oppdatere seg på skravletråden er vel ikke akkurat nyttig nei, men artig kanskje ja.
Ka du jobbe med da?![]()
Morsomt, å nåkka e faktisk lærerriktHaha.. Å oppdatere seg på skravletråden er vel ikke akkurat nyttig nei, men artig kanskje ja.