**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jøsses. Jaja. FF er litt rar. Synes aldri grafer er fornuftige før etter EL jeg. :p

Temp: 37,5.
Magen: murrer, strekker og stikker, og den kjennes så "varm" ut rett over tissen liksom.

Det klør i test-fingrene mine, men jeg har lagt ned veto!

Holdes oss til tøybleier foreslår jeg da. Eller grafen din Sara. Kan du ikke sette et tidspunkt? Jeg jukset det til i dag, for jeg våknet jo 2 timer for tidlig fordi jeg gledet meg til å teste. Det var jo ikke noe vits.

De siste tre dagene kjennes det ut som jeg har fått alle symptomer på en gang. Alle jeg har hatt siste tre pp'ene, pluss en del nye. Vet ikke om det er psykisk fordi jeg har fått svake tester, men nå på kveldstid, samme som i går, så tar det helt av. Sure oppstøt, ømme pupper, magen.. Ja.. Og alt kan være tegn på tr og. Hvor frustrerende. Men magen er så rar. Særlig den "varme" følelsen, den har jeg aldri hatt før.

NÅ er FruJohnsen her!!! Hun jobber seg gjennom skravletråden as we speak (eller as I speak)

Tøybleier kan vi snakke om. Det vurderer jeg. De jeg kjenner fikk fryktelig mye i 56. Jeg gir gjerne sånn 9 måneder-ish, husker ikke hva det er i cm.
Jeg har vært innom tanken på tøybleier selv! Veit ikke helt hva jeg syns,men det er jo billigere?

*Taster fra Samsungbabyen*

Hvordan gikk det i dag?

Tøybleier;
- billigere
- mer miljøvennlig
- raskere å avvenne fra/raskere bleieslutt
- mindre avfall (og det er veldig greit, for her tømmer de nesten litt for sjelden synes jeg innimellom)
- morsommere utvalg
- mulig å strikke sånne omslag selv! Åhh.. Kos.

Det er det jeg har fått med meg.

Sara - hvor gikk du nå?

Ja, også er det med hudvennlig og allergivennlig. Det er jo et viktig argument. Godt for bleierumpa.

Tøybleier kan jeg gjerne skravle om, men jeg MÅ vel snart spise kveldsmat...

Men jeg har brukt det på begge mine, og gremmes over at vi nå bruker papir på henne, det ble sånn etter sommerferien av flere ulike årsaker. Jeg håper hun snart slutter med hele greiene.

og neste skal ha tøy igjen, altså!

Jeg forsvant inn i en annen (vond, men viktig) tråd på et annet forum.

Nå skal jeg gå på kjøkkenet, rydde av bordet etter ungenes kveldsmat og lage meg mat og drikke jus.

Mannen har varslet at han skal stå opp sånn i firetiden i morgen... taxi bestilt til fem. Jeg må ordne alt klart til å ta morgenstellet på ungene alene. Ungene er nå en ting, de pleier jeg stort sett ta, mens mannen lufter hunden. Jepp, jeg må gjøre det også. Med to unger på 2 og 5. Før vi skal dra til bhg, helst innen 07:08.

Kjenner at jeg føler for å legge meg...

Og jeg har for første gang i hele mitt liv metallsmak i munnen nå og litt sånn sure oppstøt følelse bak i svelget!! Det kjennes ut som "det jobbes" i magen, og hele kroppen reagerer på det. Er det mulig? Kan det si "pang" sånn på kveldstid?

Jeg forsvant inn i en annen (vond, men viktig) tråd på et annet forum.

Nå skal jeg gå på kjøkkenet, rydde av bordet etter ungenes kveldsmat og lage meg mat og drikke jus.

Mannen har varslet at han skal stå opp sånn i firetiden i morgen... taxi bestilt til fem. Jeg må ordne alt klart til å ta morgenstellet på ungene alene. Ungene er nå en ting, de pleier jeg stort sett ta, mens mannen lufter hunden. Jepp, jeg må gjøre det også. Med to unger på 2 og 5. Før vi skal dra til bhg, helst innen 07:08.

Kjenner at jeg føler for å legge meg...

Oj. Ja da må du vel legge deg. Huff, ja, det er andre viktigere tråder her, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg savner deg fort.

Har du ikke spist kveldsmat enda?

Nå har FruJohnsen oppdatert om Sagaklinikken

Nei, jeg har ikke spist kveldsmat, og tråden var på et annet forum, ikke bv, jeg er nemlig ikke forum-trofast heller...

Jeg SKAL spise.

Og JEG skal i det minste ikke opp klokka fire, det er det bare mannen som skal. det er han som skal på møte og må reise med morgenflyet, jeg skal heldigvis bare ha ungene i bhg til frokost, og jeg har fleksitid og det er ikke verdens undergang om jeg ikke kommer meg ut av døra tidsnok, så lenge ungene er levert så de rekker å spise litt i bhg, så kan jeg komme inn på kontoet etter åtte uten noe problem. Virkelig null problem.

En annen ting er at jeg hadde egentlig tenkt å jobbe litt i kveld, men det gidder jeg visst heller ikke. Derved ender det muliges med at jeg ikke gjør det jeg kunne gjort for å være litt på forskudd i morgen, OG kommer sent... Men hey, tross alt, det går bra. Det GJØR det altså!

Jeg har kjeftet på mannen to ganger i går og tre ganger i dag. Verste PMS siden pilleslutt.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp