**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå må jeg lage havregrøt tror jeg. Du har gitt meg en idé og nå bare MÅ jeg.

Skravleemner i kveld da?

Synes det var gøy med utstyr og bilder. Noe annet vi kan visualisere?

Hmm.. er litt tom for ideer i dag! Men, skal bli tante (igjen) til en gutt i desember... De har allerede en gutt som blir 1år i desember så de har egentlig det de trenger av klær o.l .. noen som vet hva vi kan kjøpe i fødselgave? Tenkte på noe de kan ha bruk for til babyen da de ikke har veldig mye penger..

Hmm.. er litt tom for ideer i dag! Men, skal bli tante (igjen) til en gutt i desember... De har allerede en gutt som blir 1år i desember så de har egentlig det de trenger av klær o.l .. noen som vet hva vi kan kjøpe i fødselgave? Tenkte på noe de kan ha bruk for til babyen da de ikke har veldig mye penger..

Går jo an å høre om de har noen ønsker da? Så vet du at det er noe de trenger?

Koffert er etterlyst på fellesen i tillegg til på pm.

Skravletema for i kveld... tja, jeg kjenner meg bra trøtt.
Litt tom, rett og slett.
Vet ikke helt hva.

Skal gå og drikke jusen min nå da, nå er ungene i seng. De sover dog ikke, men faren er der med dem. jeg har luftet dyret, men hun halter så det ble en veldig kort tur.

Jeg lurer på om jeg skal spise kveldsmat, jeg er jo sulten, så jeg kan jo det..

Fødselsgave: klær, klær, klær, klær, bitering, rangle klær og klær

Trøtt i kveld jeg, kjenner at jeg kommer til å synke mye på listene, for jeg er rett og slett for trøtt til å skravle. og jeg ligger jo ikke akkurat trygt på topp 20 heller, så det er jo ikke helt bra.

Også er det jo så GØY å skravle med dere, egentlig

Når noen andre skravler da, vel og merke

Sorry.

Jeg er tilbake nå.

Jeg har aldri fått fødselsgave, men jeg har gitt. Har jo gjerne vært klær (men da helst str over 1/2 år, for alle andre gir jo de minste klærne), bamse, koseklut, tyggeleker. Så har vi spleiset på noen større gaver også, men tja.

Spist kveldsmat?

ikke spist.

Den aller vanligste klesstørrelsen til fødselsgave er 68. Det er et halvt år. Vi fikk veldig lite som var mindre, faktisk. Men bittelitt, av mamma og sånn.

Må vel dra meg igang om jeg skal spise kveldsmat. Er bare rett og slett heeeelt matt og trøtt og lei i dag.

Jeg er jo tross alt sulten

Men skravletema har vi ikke funnet enda.

Hva kan vi skravle om?

Utstyr har vi vel mer eller mindre vært gjennom?

Bleier, kan jeg drive tøybleiemisjonering?
Fødsel?

skal jeg nå fremstå som sånn der superalternativ, samsovende, tøybleiebruker, hjemmefødende, særing?
(Jeg som egentlig er ganske normal, altså)

Hobbier?
Strikking? Hage? Matlaging? Lese?

Eller min meget sære graf? La deg ikke lure av at de to siste er hele prikker, mens de andre er sånne som ser ut til å være tatt på feil tid, de to siste er nemlig tatt 4.30. Vanlig tid er 6, men det innser ikke FF denne syklusen, fordi jeg visstnok våkner til alle mulige andre tider...

de som ser ut til å være tatt til feil tider er egentgi tatt stort sett innenfor normalen nub mellom 5.30 og 6.15 (inntil 30 min hver vei anser den jo som greit tidspunkt)

Tøybleier kan vi snakke om. Det vurderer jeg. De jeg kjenner fikk fryktelig mye i 56. Jeg gir gjerne sånn 9 måneder-ish, husker ikke hva det er i cm.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp