**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Noen morsomme planer for høsten? Vi har ingen planer. Det blir nok noen hytteturer, vi liker å være med venner og familie på fjellet. Det er så flott med høstfargene. Og snøen etter hvert. Og ski. Gleder meg.
Vi e masse ut om høsten å vintern :) Ska på hytta å besøk familie å vænna....å så ska vi lag baby ;)
Ælske å gå på ski, har faktisk vorre norgesmester for maaaaaaang år sia ;)

Vi fekk emmaljunga mondial duo av svigerfar å æ synes dein vogna e utrolig god å har brukt dein t aill 3 :) Dein e og å trill, vi bor på landet, dein har god plass t voksipose å sjer fin ut :)

Googlet den nå, den så veldig fin ut. Vi bor også landlig til, så jeg trenger ikke liten, lett til buss osv.

Det tør jeg ikke lenger siden koffein ikke er bra i svangerskapet og jeg har hørt skumle rykter om at det kan gi redusert fertilitet/vanskeligere for egget å feste seg. Så mannen får ha pepsi max i fred mellom el og tr. :p
Æ trur itj d stemme på mæ.....drakk jo litt pepsi når æ vart gravid me all 3.....Men, æ prøve å begrens det asså :)

Vi e masse ut om høsten å vintern :) Ska på hytta å besøk familie å vænna....å så ska vi lag baby ;)
Ælske å gå på ski, har faktisk vorre norgesmester for maaaaaaang år sia ;)

Wow!!! Jeg er ikke noe god på ski, men jeg koser meg på tur. Jeg går vanligvis bakerst. :p Treig, treig, treig. Trives godt for det, og blir varm og svett, og vi kan jo sluke mil når vi går dagen lang, men rask er jeg ikke.

Wow!!! Jeg er ikke noe god på ski, men jeg koser meg på tur. Jeg går vanligvis bakerst. :p Treig, treig, treig. Trives godt for det, og blir varm og svett, og vi kan jo sluke mil når vi går dagen lang, men rask er jeg ikke.
Æ går itj så fort længer æ eller,men kose mæ masse :) Går nån mil når vi først e ut :) Godt t kropp å sjel :)

Å æ like emmaljungan for den e utrolig god å trill, uansett underlag :)

Da skal jeg absolutt se på de. Jeg vil hvert fall ikke ha noe med tre hjul. Og det må være hjul som tåler litt røft terreng, ikke voldsomt altså, men noe ujevnt underlag. Og litt snø og slaps.

Da skal jeg absolutt se på de. Jeg vil hvert fall ikke ha noe med tre hjul. Og det må være hjul som tåler litt røft terreng, ikke voldsomt altså, men noe ujevnt underlag. Og litt snø og slaps.
Da synes æ Emmaljunga e et godt valg....å så e dæm stødig :) Basson e å et godt merke,Dansk, som æ veit mang e fornøyd med :)

Æ går itj så fort længer æ eller,men kose mæ masse :) Går nån mil når vi først e ut :) Godt t kropp å sjel :)

Kommer allikevel ikke helt over at du er Norgesmester. Det er dødskult da. Kan vel kanskje ikke gå så fort med barn heller? :) Det er vel viktigere å lære dem kosen med skituren først hvert fall. Hehe..

Og det med pepsi max - du kan jo drikke en del før det er skadelig i svangerskapet da. Er vel anbefalt å holde seg under 3 kopper kaffe per dag? Så det blir jo en del koffein det. :)

Kommer allikevel ikke helt over at du er Norgesmester. Det er dødskult da. Kan vel kanskje ikke gå så fort med barn heller? :) Det er vel viktigere å lære dem kosen med skituren først hvert fall. Hehe..
Hehehehe, dæm e så små at dæm sett i pulk :)

Og det med pepsi max - du kan jo drikke en del før det er skadelig i svangerskapet da. Er vel anbefalt å holde seg under 3 kopper kaffe per dag? Så det blir jo en del koffein det. :)
Her blir det Fredag å lørdag, ellers i uka så prøve æ å hold mæ unna....vet jo at forskning anbefale å hold sæ helt unna,men det blir for vanskelig :rolleyes:

Det vart i dag da,men det e fordi det va et glass igjæn fra hælga....

Da sover ungene.

Mannen går tur med hunden, og etterpå skal han rydde i garasjen. Kanskje vi får plass til bilen inni der, om ikke i kveld, så i løpet av uka? Det er nemlig en liten anelse unødvendig å skrape ruta på bilen om morgenen, når vi HAR garasje!

uhuu... da har jeg akkurqat jukset på sims på mobilen!

Da sover ungene.

Mannen går tur med hunden, og etterpå skal han rydde i garasjen. Kanskje vi får plass til bilen inni der, om ikke i kveld, så i løpet av uka? Det er nemlig en liten anelse unødvendig å skrape ruta på bilen om morgenen, når vi HAR garasje!
Hehehehehe, da e d bæst at hainnn rydde garasjen så fort som mulig :) Unødvendig å skrapa bil da ja.....

Oppdrag å utføre thai chi i parken klokken sju. Det har jeg hatt i noen dager nå, men jeg legger jo alltid unger da, så det har ikke blitt gjennomført.

Jeg stilte klokka på mobilen en time tilbake, åpnet spillet, og vips, så fikk jeg utført det...

Det vart i dag da,men det e fordi det va et glass igjæn fra hælga....

Jeg tror faktisk ikke litt koffein er noe skadelig altså, så det er bedre å drikke ett glass her og der enn plutselig å helle ned 2 liter. For da blir det veldig høy dose koffein til lille i magen. :) Kos deg med ett glass av og til du!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp