**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
ÅHHHH!!!!!!!!!!!!!! Og den kom før tidsfristen på den øverste!!!!

Jeg skal prøve å få til før 7, men tror du det blir noe voldsom endring i hcg de neste 12 timene? :p Redd for å få ny blendahvit, sånn som jeg fikk i dag morges, men da ligger jeg kanskje så lavt i hcg at det er helt i grenseland for testen. Og jeg VET jo at man ikke egentlig skal sammenligne strekene siden det kan være ulikt nivå av det rosa som skal påvise hcg. Så negativ test nå kan jo bety bare det, at de to testene er forskjellige, men nå blir jeg jo gal?

Nei, ingen veeeeldig endring på 12 timer, men mer konsentrert i morgenurinen.

Og ja, det ER tidlig, så det er i grenseland for testene og derfor ikke sikkert det gir utslag.

Men nå må jeg legge barn, snakkes senere.

Prøver å ta bilde, og så ringte noen, og så gikk batteriet på mobilen og så ble alt kaos! Og jeg hoppet jo rundt med testen min. HAHAHA... Den ultra ultra ultra svake testen min. Som kom før tidsfristen.

Den øverste er fra nå. Der det er tre stykker. Der er den øverste nå, den midterste er fra morgenurin i dag og den nederste er morgenurin i går. :) Og den fra nå er da før tidsfristen!!!

Vis vedlegget 35128Vis vedlegget 35129
Whoop,whoop, dæm der e jo positiv!!!!!!:)

Ja, grapefruktjuice skal drikkes enten fra tr eller fra etter tr og frem til EL, kommer jo an på hvor lang syklus man har om man bør starte ved starten av tr. Jeg hadde kjempeeffekt av det denne syklusen. Og nå begynner jeg virkelig å tro at den effekten spiller en rolle. :p Da må jeg passe på å ikke si noe til resten av familien, for da kommer de til å forstå det hver gang jeg kjøper grapefruktjuice. ;)
Får vel ta nån glass i herre el perioden læll da :)

Hehehehe,kom på at æ drakk grapefruktjuice for å sett igang fødseln når æ va på overtid med mine to første....;)

Så vess æ har el den 18, så bør æ start ikveill? :confused005

Ja, det burde du absolutt. Jeg drakk grapefruktjuice i ca. 2 uker før EL for å få full effekt. Da fikk jeg EL-slim i 7 dager. Det var denne syklusen. Og det kan ha endt godt... ;) :signs003 (til meg selv, haha.. Nå har jeg nådd et nytt nivå.)

Ja, det burde du absolutt. Jeg drakk grapefruktjuice i ca. 2 uker før EL for å få full effekt. Da fikk jeg EL-slim i 7 dager. Det var denne syklusen. Og det kan ha endt godt... ;) :signs003 (til meg selv, haha.. Nå har jeg nådd et nytt nivå.)
Æ ska drekk så masse grapefruktjuice at du ane itj :)
Å æ trur du e gravid!!!!!!!!!!!!!!Fantastisk:):):):):):):):):talk017
Æ håpe æ følge etter snart :hello

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp