Hehehehehe,"Disse ser tilsynelatene like ut.. Bortsett fra at den ene er hvit og den andre grå.. Vi kaller det et par!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehehe,"Disse ser tilsynelatene like ut.. Bortsett fra at den ene er hvit og den andre grå.. Vi kaller det et par!"
Rakk itj å sitt ned engang på jobb idag, bærre stress....Vært lite flink på jobb i dag, skravler en del...
Sånt irritere mæ å!!!!Det e jo en grunn t at dæm anbefale det...venninna mi gjor det ikke å sønn fikk faktisk ryggmnargsbrokk....Ble irritert på folat-tråden. Må puste dypt i magen to ganger. Jeg hater utsagn av typen: "Det gikk bra for meg så derfor er det vel ikke så farlig!" Bedre å bare innrømme at man ikke orker å bry seg, men å late som at det ikke er farlig og prøve å spre det til andre?!?!... Arg...
Vente spent på svarJeg har vært veldig hissig de siste dagene. PMS eller graviditet, tiden får vise.
Sånt irritere mæ å!!!!Det e jo en grunn t at dæm anbefale det...venninna mi gjor det ikke å sønn fikk faktisk ryggmnargsbrokk....![]()
Jeg ble trøtt etter maten jeg! Vi sitter med hvert vårt glass med rødvin nå da, siden vi har 6 årsdag og greiur![]()
Hu bruke å fortell folk kor viktig det e no, å hu angra sæ masse for at hu ikke hørt på rådan hu fekk....Nettopp! Ikke lat som det ikke er farlig, og helst hold munn om at man ikke gadd å ta det selv. Bortsett fra venninna di da, hun burde jo egentlig gå ut og fortelle alle andre hvor viktig det er å gidde å ta det. PMS-hissig. Debattene burde holde seg på Generelt, jeg takler det jo ikke før tr...
Som å hør om mainn min...."Disse ser tilsynelatene like ut.. Bortsett fra at den ene er hvit og den andre grå.. Vi kaller det et par!"
Hu bruke å fortell folk kor viktig det e no, å hu angra sæ masse for at hu ikke hørt på rådan hu fekk....![]()
Er hissig om dagen jeg også, litt sånn maniskIstad lå jeg og lo så jeg grin da mannen skulle prøve en av toppene mine (vi ryddet et klesstativ) og nå er jeg på gråten fordi han ikke skal være med til gynekologen (jeg sa til han nå at jeg vil ha han med, og han kan ikke bare ta seg fri fra jobben uten å si ifra på forhånd- sett sånt!)
Åh! Første sokkematching og deretter rødvin. Perfekt dag!
Herregud! Man skal da kunne dra fra jobben når man vil. Herregud. Vi er noen hormontroll, er vi ikke?
Hu har nok itj d....Ja, det forstår jeg. Bra at hun sier ifra. Hun ville vel hvert fall ikke likt folat-tråden.![]()