**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
To barnehageopptak i statsbudsjettet.

Vært lite flink på jobb i dag, skravler en del...

Fine greier.

Må lese mer om det etter jobb.

Jamen det er den avtroppende regjering sitt forslag, så det er jo ikke noe som er bestemt. Liker det veldig godt.

METT!!! Åh herremin jeg ELSKER sushi!!

Tuppeline, du lå høyere enn 29. plass i går på oppdateringen, for du har ligget ca. 3 plasser foran meg hele tiden. På oppdateringen i går kveld hadde jeg klatret til 17. plass og du var på 14.

Nå er jeg på 15. plass, og du ligger fortsatt 3. hakk foran. :p

Jeg ramler nok ned i morgen, pga. laber innsats i dag.
Ok :) Æ blir nok å havn under dæ snart, for d blir masse jobb å besøk framover...:p

Og så bare oppdaterer jeg her og; blendahvit i dag. Da var den i går: "Tolket etter tidsfrist, falsk positiv."

Jeg er 10 dpo, så det er jo fortsatt mulig at jeg er gravid, men at det er for tidlig å teste. Så jeg tester frem til IKM, som er på torsdag.
Lykke t me neste test :)

Æ må vel prøv sånn grapefruktjuice å da....:)

Æ regne me at vi prøve så hardt gangen her at det kainn ta laaaang tid å bli gravid.....:p

Mannen snakker med sokkene han sorterer i Tore Strømøy- stil "Det bor mang sokka i sokkekurven, men ingen e like. Nån e hvite og nån e farga. Menj en ting har dæm te felles; de savna partneren sin!"

"Disse ser tilsynelatene like ut.. Bortsett fra at den ene er hvit og den andre grå.. Vi kaller det et par!"

"Disse ser tilsynelatene like ut.. Bortsett fra at den ene er hvit og den andre grå.. Vi kaller det et par!"

Haha.. Han har ikke noe i mot "blanda ekteskap" altså? :p Godt du ikke er sammen med en sokke-rasist! ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp