**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tuppeline, du lå høyere enn 29. plass i går på oppdateringen, for du har ligget ca. 3 plasser foran meg hele tiden. På oppdateringen i går kveld hadde jeg klatret til 17. plass og du var på 14.

Nå er jeg på 15. plass, og du ligger fortsatt 3. hakk foran. :p

Jeg ramler nok ned i morgen, pga. laber innsats i dag.

Savnet deg. Klar i morgen ?

Jeg er klar i morgen. Tror mannen må jobbe sent. :-) Natta

Og jeg savnet dere og. Liker bedre når mannen lar meg multitaske. Film + BV :D

Men film med mannen er bedre uten Bv.

Oh wow. Trøtt!!!!!! -.-

*Taster fra Samsungbabyen*

Og kvalm. Kan være jeg gruer meg til gyn i morgen.. *dra seg selv opp av senga*

*Taster fra Samsungbabyen*

Men film med mannen er bedre uten Bv.

Ja, sant nok, bare at han har en tendens til å sette på filmer vi har sett før, så da synes jeg at jeg kan ha iPad'en i fanget underveis. :p

Og så bare oppdaterer jeg her og; blendahvit i dag. Da var den i går: "Tolket etter tidsfrist, falsk positiv."

Jeg er 10 dpo, så det er jo fortsatt mulig at jeg er gravid, men at det er for tidlig å teste. Så jeg tester frem til IKM, som er på torsdag.

Og så bare oppdaterer jeg her og; blendahvit i dag. Da var den i går: "Tolket etter tidsfrist, falsk positiv."

Jeg er 10 dpo, så det er jo fortsatt mulig at jeg er gravid, men at det er for tidlig å teste. Så jeg tester frem til IKM, som er på torsdag.

Krysser fingrene.

Hva blir evt termin da ?

Ser den.

Skravle i kveld ?

Ja, det tror jeg at jeg kan. Jeg tror mannen skal jobbe sent. :D Perfekt! De har så mye å gjøre på jobben hans for tiden, og jeg har redusert stilling en periode nå. Så da har jeg plutselig et hav av tid, mens han jobber hele døgnet. Herlig rollefordeling. :p

Krysser fingrene.

Hva blir evt termin da ?

Altså, dersom jeg bruker kalkulatoren på barnimagen.no så får jeg menstermin 28. juni, og EL-termin er vel bare 1 dag etter på den kalkulatoren. Så 28-29. juni. MEN siden jeg er førstegangs så er statistikken sånn at man i snitt føder 4 dager over termin, sånn at egentlig er "førstegangsterminen" 2.-3. juli. Derfor lurte jeg på å flytte inn på juli om jeg blir gravid nå, siden jeg har størst sannsynlighet for å faktisk ende opp i juli til slutt. Denne utfordringen har jeg neste pp og den etter der og tror jeg (sjekket termin'er for en stund siden).

Flytter inn der du flytter inn da. ;)

Ja, det tror jeg at jeg kan. Jeg tror mannen skal jobbe sent. :D Perfekt! De har så mye å gjøre på jobben hans for tiden, og jeg har redusert stilling en periode nå. Så da har jeg plutselig et hav av tid, mens han jobber hele døgnet. Herlig rollefordeling. :p

Fint for skravling i alle fall !

App'en fikk hikke!

Jepp.

Jeg tror kroppen min tror den skal gi meg masse symptomer nå siden jeg håpet jeg var gravid i går. Utrolig vonde pupper i dag. Jeg har måttet ta av meg BH'en, men det gjør like vondt at t-skjorten er borti. What to do? Og det er fullt mulig at det bare er tr som holder på, så jeg tror ikke jeg er gravid, men vonde, vonde pupper (og supermyke!!! De er mykere enn noen gang før, veldig rart, og det er vel ikke et graviditetstegn, for da skulle de jo ha blitt fastere.) Puppene mine har dagen i dag, om å gjøre og tulle med Lykkeliten!

Altså, dersom jeg bruker kalkulatoren på barnimagen.no så får jeg menstermin 28. juni, og EL-termin er vel bare 1 dag etter på den kalkulatoren. Så 28-29. juni. MEN siden jeg er førstegangs så er statistikken sånn at man i snitt føder 4 dager over termin, sånn at egentlig er "førstegangsterminen" 2.-3. juli. Derfor lurte jeg på å flytte inn på juli om jeg blir gravid nå, siden jeg har størst sannsynlighet for å faktisk ende opp i juli til slutt. Denne utfordringen har jeg neste pp og den etter der og tror jeg (sjekket termin'er for en stund siden).

Flytter inn der du flytter inn da. ;)

Sammen er en fin plan !

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp