**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ vart spurt om å bli gudmor idag, d va stooooor stas !!!!!!!!!!!!:love7:love2:love7

Å være fadder er stor stas, ja !

Hehehehe, æ sett å ser fødeavdelingen å gubben sitt med øretelefona å høre på you tube å syng :dance008

Det e stas ja :) har du mang fadderbarn?

Jeg (og min mann) har to fadderbarn. Det er stas å bli bedt om å være fadder ja. Men vi er jo like glade i søsknene deres (våre fadderbarn er hhv min svigerinne og min nevø, og begge har søsken. (Ja, selvsagt har min svigerinne søsken. Hun er min manns lillesøster. De er totalt fem))

Hvor mange innlegg trenger dere for å havne på 20. plass eller bedre?

Jeg ser at plass 40 (som reelt er 20 siden alle ligger inne to ganger) har 260 innlegg (i morges), noe som er ca 100 flere enn meg.
Jeg må altså skrive 100 innlegg flere enn hun gjør, i løpet av det døgnet som altså varer til i morgen tidlig en gang. DET er ikke mye trolig altså.

For all del, joda, jeg skrev mer enn som så under skravlekonken, men det var jo annerledes, med sånne kjipe solo-tale-tråder og sånne kjedleige greier. Skravletråd er mer gøy.

Hehehehe, æ sett å ser fødeavdelingen å gubben sitt med øretelefona å høre på you tube å syng :dance008

Jeg vurderte å sette på her også, siden mannen var i kjelleren og la barn, men nå kom han opp, så da sover de nok.

Gler mæ t fri imårra :) Første hælga på lææææng :)

Gubben trur det vil ta litt tid å bli gravid gangen her, sia vi planlegge det gangen her....håpe hainn tar feil :rolleyes:

Gler mæ t fri imårra :) Første hælga på lææææng :)

Helg er fint! Liker det ja!

I morgen er det fri, søndag er det dåp. Og fom neste helg er det halvannen time i svømmehallen lørdag og søndag i fem uker fremover (svømmekurs for ungene) men det er jo bare den halvannen timen da, ellers er helga fri, og svømming er jo gøy :)

Helg er fint! Liker det ja!

I morgen er det fri, søndag er det dåp. Og fom neste helg er det halvannen time i svømmehallen lørdag og søndag i fem uker fremover (svømmekurs for ungene) men det er jo bare den halvannen timen da, ellers er helga fri, og svømming er jo gøy :)
Svømming e kjæmpearti :) Vi får besøk imårra, av svigerfar å broren min å dama, så ane ikke ka vi ska finn på :) Søndag e svømmebassengdag ;)
Neste hælg ska æ jobb :)

Jeg depper..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp