**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er ikke feil å avspassere tre timer fra jobb for å ligge på sofaen! :D

Snart seinvakt da :smiley-bounce013 Me supre kolleger,så d blir bra :)

Jeg må tisse

Hva skal dere ha til mat idag da damer? :cool:

Ferske Wok grønsaker, poteter, biff og pepper saus. Masse div kaker til dessert. Har bursdag barn i huset så hun som har bestemt maten. :D
Glede meg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Karbonader, potetmos (fra pose), brun saus (fra pose) med sopp og tyttebærsyltetøy til. Husmora slår til igjen!

Farcry 3 = Min nye bestevenn!

vi hadde karbonader og pasta. Guttungen fikk velge tilbehøret, og han elsker pasta. tomat, agurk og paprika til. Salaten var ikke god lenger, så det ble bare resten.

Jeg hadde fiskegrateng og gulrot. Ikke så oppfinnsomt akkurat.

Jeg er trøtt.

Jeg må dusje. Jeg skulle dusje for en time siden.
Jeg må vaske en kjole og bløtlegge bunadsskjorta mi også.
Jeg vil legge meg.

Mannen gikk på trening 20.30 så han kommer vel snart hjem, Og forventer å finne meg nydusjet. Jeg har informert ham om at jeg ikke blør så veeeldig mye lenger også.

Han kommer snart hjem. Jeg må vel komme meg i dusjen.

Jeg har dusjet.

Bunadsskjorta ligger i kjøleskapet.
Kjolen henger og drypper av seg over badekaret. (den fikk jeg en håndvask av kjapp type. Sånn siden den er uten vaskeanvisning (ebay-kjøp for 200 kroner til jentungen))
Dressen til guttungen er sjekket, alle deler henger i klesskapet hans.

Og mannen kom hjem rett etter at jeg gikk ut av dusjen, nå er han i dusjen. og jeg skal slenge treningstøyet hans i vaskemaskina, kom jeg på, men han kom ut fra badet nå, så da gjør han det selv. (Han skulle gjøre det selv, men så var der en ren vask jeg måtte henge opp først, så jeg sa jeg kunne putte det inn når jeg hadde gjort det)

Men da skal han ha pc'n, for hans jobbsøking trumfer min forumskravling...

Godt å kom heim fra seinvakt...kjedeli at man ska på tilivakt :p

På plass i senga. Mannen skriver jobbsøknad. Jeg legger meg til å sove nå. Snakkes i morgen.

Planer i dag da ?

Tja. Skal ut og gå tur i den herlige høstluften med hunden min hvert fall. Også tror jeg vi skal lage taco i kveld! :) Kanskje vi drar bort til noen venner. Ingenting som er spikret enda.

Du da?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp