Unnskyld meg, men var Aune Sand høy på Asbjørn Brekke Show eller? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aune Sand må ha noen skruer løs! Lurer på når han skal slå seg sammen med per heimly og Ari Behn? Mangler et par skruer de også hehe

Krysse aillt æ har for at d går braJeg er så spent så spent. Min svigerinne var på sykehuset i går å fikk befruktet ett egg. Hun er frisk som en fisk og har barn fra før. Min bror er nesten steril. Svært få levende sæd celler og de er ikke særlig svømme dyktige. De har prøvd sjøl i fire år. Endelig fikk de hjelp. Å jeg ber om at dette må gå bra. Dette fortjener de virkelig. Håpe verdens beste onkel nå får bli passe sjøl
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
HærligWuhu! Både The Big Bang theory OG Ylvis i kveld![]()
Sukk alle disse babyreklamene på BV altså! "Er du gravid? Får verdens beste velkomstpakke!" NEI jeg er ikke gravid- men JA VISST POKKER skulle jeg ønske jeg var det og hadde bruk for en velkomstpakke!
Såh- kveldens utblåsning unnagjort- it`s time to make a baby![]()
Jeg lastet ned AdBlock i forrige uke, mest fordi jeg var lei av å se reklamefilmer FØR filmen jeg egentlig prøvde å se på dagbladet eller youtube, men jeg er sjeleglad for at jeg har den skrudd på her inne på BV nå. Det er gratis å laste ned, tar to sekunder, og fra og med da av er det du som er sjef over reklamen på nettsidene du besøker. Jeg synes egentlig det var litt mange babyer på skjermen her på forumet. Nå ser det sånn her ut for meg (den røde hånden øverst i hjørnet er AdBlock, den kan jeg skru av igjen om jeg har lyst til å se reklamen på en nettside);
![]()
Utenom det så har jeg litt for lite jobb denne uken, så tiden går utrolig sakte, og nå føler jeg at jeg har lest alle trådene på FS. Generelt orker jeg ikke, det går for fort og der er det for mange mennesker.Jeg får vel heller skravle i vei her på FS. Jeg er 5 dpo og utrolig utålmodig.
Jeg har adblocker, men tror ikke jeg har den på rette innstillinga!
Den har funka helt til nå.. Men fant den under "utvidelser" og nå tror jeg den er igang igjenHmmm... Er den på pause? Eller har du lagt til BV forumet som en av sidene hvor du har lyst til å se reklamen? Jeg er superfornøyd.![]()