**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så klart ikke. Sende deg en pm.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ble fryktelig nysgjerrig nå. Sitter inne på forumet en del, men kan ikke si jeg har merket noe. Selvfølgelig har enkelte skilt seg ut, men har aldri tenkt over om det er samme bruker hver gang. Om det ikke er meg det er snakk om da? :O laughing7

Noen som vet om omganggsyke påvirker befruktningen? Sikkert et dumt spm, men jeg må spørr...Kvalmen har uttartet seg til at jeg kastet opp på jobb og er generelt rar i hele kroppen. Kanskje uttak av hormonspiral og all denne humpingen har gjort meg gærn :p
Det tror jeg ikke skal ha noe å si nei :) Kroppen tåler vel noen få bakterier og ødelegger ikke for befruktningen ;)

Finns det ikke en facebookside for damene her inne? Syns det er mye lettere å følge med på alt som blir skrevet der :o :D

Hmm et ikke men hvis noen er flinke så går det jo an å lage en hemmelig gruppe på facebook som en kan snakke i. hvis det var det du tenkte på. noen ønsker å være anonyme også. Men dersom gruppen er hemmelig så blir det vel litt bedre. Jeg er ikke flink med facebook så jeg vet ikke hvordan jeg lager en slik, man kanskje noen andre vet.

Hmm et ikke men hvis noen er flinke så går det jo an å lage en hemmelig gruppe på facebook som en kan snakke i. hvis det var det du tenkte på. noen ønsker å være anonyme også. Men dersom gruppen er hemmelig så blir det vel litt bedre. Jeg er ikke flink med facebook så jeg vet ikke hvordan jeg lager en slik, man kanskje noen andre vet.

Er ikke flink sjøl heller (A) men om noen lager får dere rope ut!! :D

jeg må legge til en fram vennelisten min for å opprette en gruppe. uansett om den er hemmelig eller lukket. så hvis noen vil ofre seg til et vennskap for å få lagd en gruppe så bare send en privat melding til meg

Nei, ikke stikk av til facebook da !!!

Forresten akkurat hjemme fra ferie og har ikke lest nok på forum i det siste til å vite hvem Veslemøy snakker om, bare nok til å føle 1) lettere paranoia, og 2) ikke helt vel med måten det tas opp på.

Forresten akkurat hjemme fra ferie og har ikke lest nok på forum i det siste til å vite hvem Veslemøy snakker om, bare nok til å føle 1) lettere paranoia, og 2) ikke helt vel med måten det tas opp på.
Jeg spurte bare om det var andre som hadde reagert på en Forum bruker her inne. Det er ingen av de som har spurt å det er en du har reagert på sjøl i flere av trådene til vedkommende å kommentarer personen har lagt ut. Mener når noen skriver bare ting for å fucke opp stemningen eller for å sjokkere er det jo noe som skurrer?
Jeg synes ihvertfall at det virker veldig spesielt.

I kveld tok jeg meg en cider som var i kjøleskapet. Er alene hjemme og tenkte jeg skulle ha noe godt å drikke mens jeg slappet av i stua. Etter en halv flaske spinner det i hode på meg hehe. :schocked028 Ikke ofte jeg drikker kan du si. Men var godt med noe annet enn vann i dag.

I kveld tok jeg meg en cider som var i kjøleskapet. Er alene hjemme og tenkte jeg skulle ha noe godt å drikke mens jeg slappet av i stua. Etter en halv flaske spinner det i hode på meg hehe. :schocked028 Ikke ofte jeg drikker kan du si. Men var godt med noe annet enn vann i dag.
Kjøpe sånne lett sider eg. Deilig nå om sommeren. Men har vel en sånn seks pk i en måned ha ha. Blir liksom mest vann siden det er det eg ønsker barna skal drikke masse av i varmen.

Hadde tre flasker liggende så jeg tenkte jeg burde kanskje ta en så slipper de å gå ut på dato. Er nå godt at alkohol ikke er så vanlig i hjemmet.

Jeg spurte bare om det var andre som hadde reagert på en Forum bruker her inne. Det er ingen av de som har spurt å det er en du har reagert på sjøl i flere av trådene til vedkommende å kommentarer personen har lagt ut. Mener når noen skriver bare ting for å fucke opp stemningen eller for å sjokkere er det jo noe som skurrer?
Jeg synes ihvertfall at det virker veldig spesielt.

Jeg skjønner hvorfor du spør sånn, det er alltid slik det tas opp når noen reagerer på troll og mistaker om slikt, men..

Nei, jeg klarer ikke akkurat nå finne ordene for å si det jeg mener uten at det kommer ut på en måte du kan føle anklagene, og slik er det ikke ment, men skal prøve senere i dag, må få frokost og få ungene til å slutte fred.

Huff, det var den middagen..rett i dass :(

Sendt fra app'en :-)

Irriterende kvalme som kommer og går, kasta opp 1 gang i går føremiddag på jobb og jammen kom det opp igjen etter middagen i dag :(

Sendt fra app'en :-)

Da er omgang syken i huset her også. Kjent meg litt uggen ett par dager ja. Tre åringen min spyr å spyr. Får så vondt av han. Nå campe vi i stua. Frem med cola for magen sammen med film og teppe. Håpe han blir frisk snart, er så vondt i mamma hjertet når de er syke:(

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp