**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nye gardiner henger oppe og endelig føles det som leiligheten har fått en rolig og ryddig helhet over seg :D utrolig hva et par gardiner kan gjøre for hjemmefølelsen :p

Det er ikke tull! :D

Lakenskrekk? Ja tror jeg lider det ja.. For ikke å snakke om at husmora i meg er lukket inne i bur. Bak en låst dør. I kjelleren. I en underjordisk base lang inne. Og hun klarer ikke komme ut. Så huset ser helt forferdelig ut :(

Lakenskrekk? Ja tror jeg lider det ja.. For ikke å snakke om at husmora i meg er lukket inne i bur. Bak en låst dør. I kjelleren. I en underjordisk base lang inne. Og hun klarer ikke komme ut. Så huset ser helt forferdelig ut :(
Neineinei slutt med deg :P det er Loooov å være litt lost når det kommer til husarbeid :D dette er første gang noen sinne jeg tror jeg har klart å holde leiligheten strøken sånn någenlunde :) og jeg er så stolt av meg selv :D

Her har husmoren fått sparken, slett arbeide ;)
Jeg driver å rydde å vaske mange timer til dagen, blir helt oppgitt for det tar ingen ende.
Vaske minst to maskiner med klær hver dag å Faen skapet skal også sorteres og legges på plass.
Ikke har vi oppvask maskin så tenk deg den oppvasken etter syv mennesker da ha ha.
Når jeg vinner i lotto skal eg ha hushjelp :D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Okei.. Da må jeg ut med litt frustrasjon! Var innom black&white idag, der de hadde flyttesalg. De hadde et helt stativ med rundt 100 smykker stående med et skilt der det sto "99 kr for alt på stativet", og dette tolker jo selvfølgelig alle som at det koster 99 kr for et smykke. Men neida! Når jeg var inne på butikken så kom det inn en kvervulant og begynte å diskutere med den stakkars damen som jobbet der. Han påstod hardnakket at siden det sto 99 for alt på stativet så ville det si at han skulle få kjøpe hele stativet, altså ALT som var der for kun 99 kr. Greit nok at det var det som stod der, men det er en uskyldig menneskelig feil å ordlegge seg litt feil. Han ga seg ikke! Han skulle ha stativet for 99 kr, for hvis ikke kom han til å gå til vg/dagbladet. Om han hadde dratt til pressen så hadde han mest sannsynlig fått viljen sin. Heldigvis ga han seg til slutt. Han valgte å gå og ga damen sjansen til å endre på skiltet innen han var ferdig på senteret.
Jeg snakket med hun som jobbet etterpå og hun var fly forbannet og selvfølgelig litt paff over at noen kunne være så frekk. Jeg ble så forbannet på fyren at jeg hadde lyst til å slå til han! Er ikke ofte noen får meg så sur, men situasjonen der var ekstrem! Trodde ikke det fantes så jævlige mennesker, men det gjør det tydligvis.
Kjenner det koker for meg bare ved å skrive om dette.. Arg! :mumum
Er dere enig i at det var han som oppførte seg feil? Eller synes dere at når det står feil formulert på et skilt så har han lov til å krangle på det?

Herregud for en Dritt sekk. Sånne skilt er helt vanlig. Stakkar hun i butikken. Hadde eg kjent han hadde eg skjemmes.

Trudeliiiii truddelaaaa

Hjemme fra ferie. Vært kjempe koselig men null energi å hatt ett smerte helvete i dag. Nå er det kveld. Ligger på sofaen å synes synd i meg selv. Tatt noe smerte lindring å håper skjelvingen gir seg snart. Så vondt at hele kroppen riste, men pleie å sovne ganske kjapt når det gir seg heldigvis. Bare masse klaging fra meg om dagen. Dritt å være sjuk.

Sitter å ser på bikkja som ikke kan få nok av å gjete på den nye undulaten vår som sitter å sover i buret sitt XD Den lilel boarder collie tulla vår syns sikker hun gjør en kjeme god jobb som får undulaten til å holde seg på samme plassen :D

Fjerna endelig hormonspiralen på mandag, fikk mensen i dag og SKIKKELIGE FYSHJ mensensmerter og sitter på jobb meg skikkelig AUA! Kan ikke begynne å prøve før 30 juni pga andre tabl må gå ut av systemet først, men JEEEEEJ i dag er det 13 dager igjen til SEX og prøving! Ønsker meg sommer baby, da jeg syns det er bedre med baby på sommeren enn om vinteren (har en sommer og en vinter fra før)

Syns det er egentlig rart om dette er mensen, da jeg trodde at jeg hadde eggløsning med ømme pupper fra helvete (jeg som til vanlig har ENORM smerteterskel i brystvortene, får ikke vondt av noe til vanlig) og pga utfloden, men men :) Ingenting av dette betyr vell noe før jeg kan begynne å prøve

Sitter å koser meg litt foran tven før det er leggetid og tidlig opp i morgen for å jobbe litt :D

Aldri drikk med tannverk. Fy flate altså. Aldri vært så dårlig. Heldigvis (ikke at jeg husker det) sa eg fra om at eg var full å ville hjem. Så ikke skjemmet meg ut. Rørte ikke noe omtrent men overnattet på toalettet. Aldri mer, aldri!!!!

Kan ikke den jentungen SOVNE SNARRRT!!!!! Så jeg og sambo kan a litt kose tid sammen før han skal på natta:D mor har behov :p

Halloo:)
Ny prøver og hiver meg på skravletråen. Jeg og min samboer har bestemt oss for at vi er klar for en liten:) sååå koselig. Sluttet på p-piller 29. juni og har enda ikke fått noe mens, ikke engang en liten blødning etter pilleslutt. Sååå spennende.

Da er det begynte på andre uken hvor jeg våkner halv fire. Synes penselin burde hjulpet meg til nå. Vi driver å flytte. Mannen jobber så jeg holder på å pakke huset alene. Også fått ett lite jobb tilbud som eg har takket ja til. Det er bare kjøring heldigvis å siden eg har jobbet en del i helgene som taxi sjåfør føler eg det er noe eg mestrer godt. Eg kan også ha Elste med som er greit. Fått beskjed om å leve som normalt, men åssen er det mulig med alt det vondt? Ja ja dagene går heldigvis og jeg håper vilje styrke alene får meg i mål. Det har gjort det til nå. Nyter en kaffe kopp i ro nå og hører dyre livet som våkner til ute. En flott tirsdag morgen er startet å en får vel ønske dagen Velkommen :)

Yes! Da er det bursdagen min og jeg har samtidig EL :D
Det må jo bare klaffe nå da! Humper i vei og spiser litt kake i pausene ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp