**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æsj føler jeg mister mannen min litt.. Han er så mye ute med den nye gamle bilen sin (skjønner det er gøy og jeg er jo med jeg også noen ganger men) og når han kommer inn er han så sliten at det bare er dusj, litt sofatid og sove. Også tøyser han med ting jeg syns er unødvendig. Jeg skulle spørre om vi kunne dra til en klatreparken her i Skien, og når jeg sier med et stort smil og entusiasme "Du vennen min- kan ikke vi dra til" mannen avbryter og sier "NEI! ALDRI!" med et lite smil. Men jeg er så lei av akkurat de spøkene der, det er så frekt å avbryte meg sånn, og jeg har ikke lyst til å fortelle han noe som helst. Så klarer han å lure det ut av meg likevel, og da sier han bare "Nei klatring er kjedelig." Jeg spør om han noen sinne har prøvd noe annet enn en klatrevegg, for dette er noe HELT annet- det er jo freaking jungel av tau og baner i skogen! Til slutt sier han ja, vi kan sikkert dra. Men det var først ETTER jeg kjefta på han! Og akkurat det der! Akkurat samme greine har vi mye av om dagen, og jeg er så lei!! Dagen vår endte med at jeg kalte han en dust, han la seg og jeg sitter her enda og hører han snorker.. Fantastisk.

Blæ nå vil jeg ikke legge meg heller fordi jeg hater å legge meg når vi ikke er helt venner, og han har sovnet og kan ikke vekke han bare for å prate om det og bæsj.

De mennene. Håpe du fikk sove å at du våkner til en hyggelig gubbe i dag. Sende en trøste klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg skal ha barn fri helt til i morgen :D
Tar toget til Oslo og levere de nå. Så blir det shopping og pils på Akershus brygge i løpet av dagen. La det bli sol ;):p

Fikk du en koselig dag i Oslo Veslemøy? Kjekt å reise på slikt når det er fint vær.

Gubbe som snorker og unge som sutrer yeei . Pollen i lufta og jeg får f ikke sove igjen.

Det var helt fantastisk nydelig å varmt. Fikk shoppet masse. Og ei pils og pizza ble det jo ha ha

Det ordnet seg som alltid :D Nå er han verdens beste igjen!

- Bruker appen

Det ordnet seg som alltid :D Nå er han verdens beste igjen!

- Bruker appen
Ja er alltid litt sånn hjemme også. Han kan irritere meg grønn, men er bare han eg vil irritere meg over også.

Jeg kom på en ting som jeg ville dele med meg. Jeg var på nettet for å bestille ny nattkjole og undertøy i dag så kom jeg på en ting jeg har lært om dyp lilla farge. Lilla skal være bra for å øke sex-lysten, så damer dere får ha på dere lilla undertøy og lilla sengtøy og pirr opp mannen. Ha en fin dag videre.

Jeg vil så gjerne bli gravid, men jeg er så utrolig skeptisk til å føde...!!

Jeg vil så gjerne bli gravid, men jeg er så utrolig skeptisk til å føde...!!

synes ikke det var noe problem med å føde, folk får som regel mer enn unge så da kan det jo ikke være så gale. Det går nok veldig bra skal du se.

Har fått fem unger å det er helt jævlig. Neste fødsel så må eg be om hjelp tidlig for eg grue meg alt nå.

du får vel hjelp om du ønsker. Jeg synes det å føde var helt greit, gruer meg ikke til neste gang.

du får vel hjelp om du ønsker. Jeg synes det å føde var helt greit, gruer meg ikke til neste gang.
Hatt en grei fødsel eg ellers har det vart ett helvete. Sist mista eg mye blod å ble liggende i to dager. Har også ligget i fødsel i flere dager. Nei fy som eg grue meg.

Jeg får være ærlig om at jeg er redd helt fra begynnelsen av, så får jeg nok den hjelpa jeg trenger.

ja er du redd så gi beskje om det, så får du sikkert den hjelpen de kan gi. Får nå håpe alt går bra.

Det gjør nok det. Også er det verdt det in the end :)

- Bruker appen

Jeg får ikke sove, jeg bare hoster :/ Masse slim.. Yay :P Tatt hostesaft nå, skal opp klokka sju og nå er klokka snart ett liksom! MÅ SOVE!

Nye gardiner henger oppe og endelig føles det som leiligheten har fått en rolig og ryddig helhet over seg :D utrolig hva et par gardiner kan gjøre for hjemmefølelsen :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp