**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, er en del og det er bare ting som koster masse penger. Også er det malt over fuktskader i kjelleren. Bare renner inn vann når det regner. Blir bare deppa .

I alle dager, får dere noe på forsikring da? Det er vel ikke akkurat det dere betalte for??

I alle dager, får dere noe på forsikring da? Det er vel ikke akkurat det dere betalte for??
Forsikringselskapet skal jo helst ikke betale noe. Men vi må ha noen som må se på skadene, men aner jo ikke hvem vi skal kontakte når det kommer til det.

Og det er absolutt ikke det vi betalte for nei. Dukker opp dritt hele tida her

Skikkelig pus i pose med andre ord, usj. Men om forrige huseier ikke har opplyst dere om det så har dere jo rettigheter. Tror dere tilogmed kan heve kjøpet?

Nei de har ikke sagt noe om vannskader i grunnmuren. Men jeg ser jo at de har malt over fuktskader. Og det må også være en grunn for at dama valgte å selge etter 1 1/2 år . Heve kjøpet ja. Kanskje vi skulle prøvd på det.

Kontakt megler og forhør dere om fremgangsmåte? De må vel vite sånt?. Deres forsikringsselskap vil nok ikke betale for dette kan jeg tenke meg, men det skal vel muligens kunne dras noe ut av forrige eier eller eierskifteforsikringen denne har, sjekk papirene fra kjøpet, der står det om de har eierskifteforsikring i alle fall.

Megler henviser oss bare vidre til prorektor,og der må det være skader for ganske mye før de gjør noe. Så vi føler vi har kjøpt katta i sekken.

Herre min hatt! Jeg bare tripper rundt og ser på klokka i dag! Tatt to el-tester alle rede. Nå er det 6t siden sist. Haaar så lyst til å svi av en til! :p burde fått positiv test onsdag/torsdag, men hadde bare drittester fra ebay som blir supersvake. Lurer på om el alle rede har vært, eller om jeg ennå har det til gode.

VIL HA POSITIV TEST ASAP!!! :p

Sitter å blar igjennom tvkanaler og ender opp på Knocked up! Føler jeg ser gravide over alt. Blæh :p nå er det min tur!

Kjære folk. Noen må forklare barna mine at i ferien treng vi ikke stå opp halv seks. Gjesp. Får håpe på sol. Funnet ei fin løype vi skal sykle/gå i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke noe varmvann! :angry7
Vil dusje meg, men klarer ikke dusje i kaldvann.
Ble en kjapp løsning med såpe og vaskeklut, men føler meg ikke ren! :(
Håper det blir fikset innen jeg kommer hjem fra jobb, hvis ikke så må jeg dra og låne dusjen til noen annen..

Har kikka litt på smilyene her, og hva pokker er detta: :3some

Trekant?? :laughing025 Kanskje ikke den mest bruke smilyen? :P

forrige gang vi var prøvere så var det maaaange som brukte den i trøste innlegg:p de trodde det var gruppe klem :p hehe jokke trøst :p

HAHA!

Nå skal jeg gå å dusje og legge meg i morgen skal jeg våkne opp til CB digital og dens resultater :) enten blir jeg værende her eller så flytter jeg over til et termin forum :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp