**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sliten. Barna har styrt på siden kl tre i natt. Fikk til slutt de to minste til å ta en lur. Det betyr at det ikke er kveld ennå, men snart. Vært sånn noen netter nå. Far jobbe seint. Når han komme hjem trekke han seg vekk til eg har lagt ungene. Gulvene eg vasket i går kjentes seige ut og oppvasken fra i dag venter trofast på meg. Ber min kjære om en hånd strekning men han gidde ikke svare en gang. Han har en jobb han sitte i tlf, data eller kjøre en del. Han lurer på hvorfor jeg virker sur? Jeg er da tross alt bare hjemme med barna og koser meg hver dag. Blæ.
Måtte bare klage litt før eg hive meg over dagens siste rest av hus arbeidet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare klage litt så blei det gjort :)
Hele huset vasket, klær satt på og hengt opp og oppvasken er tatt. Flinke mamma :p

• Liker
Reactions: cs7
Jeg var jo så heldig å få gå gravid i nesten 4mnd. På den tiden rakk puppene mine å vokse litt over en str. De ble skikkelig fyldige og flotte (hihi). Jeg gikk fra en b til en fyldig c. Etter jeg mista "flata de helt ut", og nå er de en skikkelig slapp b. På kanten til at mine gamle bher er litt store.

Kan virkelig et såpass kort svangerskap ha påvirket puppene mine så mye? Føler all fylden og futten har forsvunnet. Har i det lengste håpet at det bare var innbilning, men jeg må vel bare se realiteten i øynene... Noen med erfaringer rundt dette? Evt noen som sitter på harde fakta? :p

Jeg gikk forøvrig ned ca 6kg de første 12 ukene, og rakk aldri legge på meg igjen før jeg mistet.

Kan ikke svare på det. Når eg tok av 110kg å gikk i fra en h til en c bh ble de veldig lange :p

Vært utrolig rar i kroppen i hele dag. Føler meg merkelig. Hadde det skikkelig knip i livmoren noen sekunder i ettermiddag. Men skal jo ikke legge for mye i alt som skjer heller he he. Men det er ikke lett.

Jeg bare lurer: Jeg slo kneet mitt ganske alvorlig for 8 uker siden, var på akutt poliklinikk og tok røntgen samt fikk undersøkelse av en mann som hadde peiling på knær. Fikk beskjed om at det ikke var noe skade på kneet og alt var bra. Nå har jeg fortsatt veldig vondt i det kneet..! Hvor lang tid skal det gå før det er bra?

- Bruker appen

Jeg bare lurer: Jeg slo kneet mitt ganske alvorlig for 8 uker siden, var på akutt poliklinikk og tok røntgen samt fikk undersøkelse av en mann som hadde peiling på knær. Fikk beskjed om at det ikke var noe skade på kneet og alt var bra. Nå har jeg fortsatt veldig vondt i det kneet..! Hvor lang tid skal det gå før det er bra?

- Bruker appen
Ville tatt en tur til legen. Kanskje du har belastet det for mye etterpå?

Ja, legen på sykehuset sa det ikke var farlig å belaste det, at kneet bare var kraftig beslått. Noen sier det tar noen uker før sånt blir bra, men to mnd? Legen har ferie nå.. Får få en time i august om det ikke er bedre.

- Bruker appen

Synd å ha vondt hele sommeren. Du kan ta paralgin forte om du har veldig vondt selv om en evt graviditet, men som alt annet med måte. Hjelpe bra på skjelett vondt.

Kult på ferie når mannfolket kun sitter med den jævla tlf sin å spiller. Da gjør jeg som mini. Legger meg, så får han sitte her aleine. Ikke svarer han når jeg prøver og snakke med han heller.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Ja, legen på sykehuset sa det ikke var farlig å belaste det, at kneet bare var kraftig beslått. Noen sier det tar noen uker før sånt blir bra, men to mnd? Legen har ferie nå.. Får få en time i august om det ikke er bedre.

- Bruker appen
Spør om MR av kneet.

Spør om MR av kneet.

Ja, tenkte jeg fikk gjøre det om det fortsetter :)

- Bruker appen

Baker kake til kjæresten kommer hjem, han hadde bursdag på mandag og har vært i Oslo 1,5 uke! Skal bli godt å få han hjem og fortsette babylaginga ;) El var over for en uke siden, men kjører på likevel vi :D Går nesten på veggen etter over en uke uten han!

Oi shit så har jeg sitti i senga og fikla her alt for lenge! Jeg skal jo gå med bikkja før jobb! Iiik!!

- Bruker appen

Har så lyst til å planlegge en ny baby. jenta vår er nå 15 mnd.
har spiral og er ferdig utdannet førskolelærer 2014.
je må jo nesten ha jobbet litt før jeg kommer busende inn til
sjefen (om jeg får en) at jeg er gravid når jeg nettopp har begynt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp