Samme her!Jeg sitter her å r nervøs/spennt på om tr dukker opp eller jeg får positiv test nå de nærmeste dagene
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Jeg sitter her å r nervøs/spennt på om tr dukker opp eller jeg får positiv test nå de nærmeste dagene
Lykke til begge to.
Ifølge ff er den idag.. (Er 13dpo iforhold til den), ifølge womanlog er den tirsdag ( er 11 dpo i forhold til den).. S er nervepirrende dager![]()
spennende spennende. jeg venter i spenning på svaret på testen. grafen din ser veldig lovende ut![]()

Der har myggen gått til hue på meg. Mente leggenHelvetes mygg Faen. Er så allergisk. Ti stk på en liten bit av myggen.
Idag er jeg skikkelig lei meg. Sjokket og tanken på at jeg ikke er gravid, enda så god følelse jeg hadde, blandet med at jeg er så eeeeenormt sliten tar knekken på meg. Mannen er bare i garasjen med hue under panseret på en nykjøpt veteranbil, og jeg føler meg helt alene med sorgen. Nå skal jeg grave meg ned i en bok igjen, beste som finnes- kan glemme verden og alt for noen timer <3
Håper du har det litt bedre i dag
Kjenner følelsen så alt for godt selv... Men hold hodet oppe! En dag blir det vår tur!!![]()
Noter bare duFørste feriedag, og lys våken!! Jaja. Nekter iallefall å stå opp
Humpa forrsten litt i går, men sambo satte ikke ballen i mål, for å si det sånn... Skal jeg da la være å notere det i FF? Søren ta!![]()