**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Lykke til begge to.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ifølge ff er den idag.. (Er 13dpo iforhold til den), ifølge womanlog er den tirsdag ( er 11 dpo i forhold til den).. S er nervepirrende dager :p

spennende spennende. jeg venter i spenning på svaret på testen. grafen din ser veldig lovende ut :D

spennende spennende. jeg venter i spenning på svaret på testen. grafen din ser veldig lovende ut :D

Testen idag er det samme som igår, om man ser seg "gal" på den så skimter man kaaaaaanskje noe der, hvis man holder den På en bestemt måte ;-) men lik så gjerne kan det være ingenting og bare øynene som spiller et puss.. Ser man vanlig på den er den hvit.. Så ikke noe klokere idag nei :-/...

men om ting er som de "pleide/pleier" før tr, så skal jeg ila dagen idag begynne å spotte, og tr komme ila natten ift til om ikm er imorgen.. Så jeg må nok bare sitte å vente :-P

Krysser fingrene for deg.

Lurer på hvor jeg har lagt vitnemålet mitt. har ikke tid til å vente på ett nytt, når jeg må søke skole i dag.. blææ.

Blir frustrert over at kjæresten ikke vil droppe kondom helt enda!
Han fant ut at han ikke torde sende meg på butikken for å kjøpe kondomer, da han var redd for at jeg skulle stikke hull på de eller noe slikt :smiley-angelic002
Haha. Men kommer aldri til å gjøre noe slikt! Venter heller til han er helt klar :)
Prøver å overtale han daglig da, for han er klar, bare litt småredd tror jeg :)

Helvetes mygg Faen. Er så allergisk. Ti stk på en liten bit av myggen.

Helvetes mygg Faen. Er så allergisk. Ti stk på en liten bit av myggen.

Der har myggen gått til hue på meg. Mente leggen :p

Da skal man endelig få kommet i gang med lege timer. Skal kl elleve i dag. Har så vondt i ryggen å bena er hovne å vonde. Det beste er at de minste barna er hjemme og gubbe trollet greide å glemme bil nøkkelen min på jobben i går. Blir førti min å gå hver vei. Tre åringen min er sliten å sur og trass er navnet i dag. Blæ

Idag er jeg skikkelig lei meg. Sjokket og tanken på at jeg ikke er gravid, enda så god følelse jeg hadde, blandet med at jeg er så eeeeenormt sliten tar knekken på meg. Mannen er bare i garasjen med hue under panseret på en nykjøpt veteranbil, og jeg føler meg helt alene med sorgen. Nå skal jeg grave meg ned i en bok igjen, beste som finnes- kan glemme verden og alt for noen timer <3

Idag er jeg skikkelig lei meg. Sjokket og tanken på at jeg ikke er gravid, enda så god følelse jeg hadde, blandet med at jeg er så eeeeenormt sliten tar knekken på meg. Mannen er bare i garasjen med hue under panseret på en nykjøpt veteranbil, og jeg føler meg helt alene med sorgen. Nå skal jeg grave meg ned i en bok igjen, beste som finnes- kan glemme verden og alt for noen timer <3

Håper du har det litt bedre i dag :)
Kjenner følelsen så alt for godt selv... Men hold hodet oppe! En dag blir det vår tur!! :)

Håper du har det litt bedre i dag :)
Kjenner følelsen så alt for godt selv... Men hold hodet oppe! En dag blir det vår tur!! :)

Jess, denne pp`n tror jeg faktisk!! :D Tihi

Da sitter man her med hår farge, farge i noen bryn. Spendt på resultatet. Midtsommer fest i morgen. Kjøpt inn champis og reker ;)

Første feriedag, og lys våken!! Jaja. Nekter iallefall å stå opp ;)

Humpa forrsten litt i går, men sambo satte ikke ballen i mål, for å si det sånn... Skal jeg da la være å notere det i FF? Søren ta! :p

Første feriedag, og lys våken!! Jaja. Nekter iallefall å stå opp ;)

Humpa forrsten litt i går, men sambo satte ikke ballen i mål, for å si det sånn... Skal jeg da la være å notere det i FF? Søren ta! :p
Noter bare du;) d kan jo komme svømmera ut m en gang han blir opphissa selvom antallet selvfølgelig e veldig mye lavere enn normal utløsning

<3 Isak født 2012 <3

Sitter og installerer The Sims 3 igjen :P Er livet mitt surt, så skal pokker ikke simmene ha det noe bedre :P I have lifes to destroy!! Moahahahahahaha!!!!!

Det huset her er bare en stor bekymring. Skulle aldri aldri aldri kjøpt det

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp