Glad det er mandag jeg skal på kontroll!
Lykke til i dag

Hvis du ikke allerede har vært da? Isåfall, hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad det er mandag jeg skal på kontroll!

Lykke til i dag
Hvis du ikke allerede har vært da? Isåfall, hvordan gikk det?![]()
Det SKAL de!!2 egg, om de overlever![]()
Nå er det bare et par dager til vi drar på kjærlighetsferie <3
Masse lykke til med operasjon!!Komme meg ikke inn på forumet i dag. Har kort perm hjemme. Oppdater meg med tante rød i går. Glad for det for vært på sykehus og tatt rønken med baby min. Operasjon i går og ny i morgen. Komme sterkere tilbake når min elskede er bedre.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi er på kretaååå, hvor skal dere hen?![]()
Vi er på kreta
Nå ligger jeg dårlig på rommet mens mannen er i baren. Jeg synes veldig synd på meg selv, men det er selvpåskyldt. Jeg har glemt å ta blodtrykkmedisinen jeg tar forebyggende mot migrene. Så her ligger jeg, hjertet hamrer, svimmel og kjennes ikke ut som om jeg får nok luft. Sukk
Baby call hadde jeg ikke til siste og det savnet jeg veldig. Får mer ro når en er ute i hagen med de andre og minsten sover eller om minsten sovner i vognen.Sitter i sofan, mens barnetv ruller og dattern min greier å steller med håret mitt.
Jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen, er så utålmodig nå. Jeg syns det er flott å gå gravid. Spenningen, gleden, ventingen SHOPPINGEN
jeg klarer jo selvølgelig ikke la være så jeg sitter å kikker på litt små ting som jeg ønsker meg til nr. 2 som jeg savnet til nr 1bla stelle bord og en skikkelig stelle veske + baby call
![]()
Jeg hadde ikke det med min første og skal ha det til den nesteBaby call hadde jeg ikke til siste og det savnet jeg veldig. Får mer ro når en er ute i hagen med de andre og minsten sover eller om minsten sovner i vognen.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er i hvert fall kjekt og ha. Her forlange eg å ha de på rommet mitt til de er ett år. Like og ligge å høre pusten deres og våkne til de.Jeg hadde ikke det med min første og skal ha det til den nesteføler meg litt mer trygg da lissom
Sent from my iPad using BV Forum mobile app