**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sitter ute å vente på maten skal kjøle seg ned. Mannen på jobb til syv i kveld så bare meg å ungene. Så pass uggen i dag at jeg håpe han er utslitt og ikke prøve seg :p stakkar er vel gått en fire dager eller noe nå:eek:
Be han ta med cola hjem, hjelpe faktisk litt. Legen på fredag så da kan eg be om nye medisiner mot denne kvalmen. Gjort lite i dag. Jævlig trøtt. Vil bare sove og gleder meg til kveld. Damene gjort i dag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha. Sitter og leser i dagbøker, og ser mine egne kommentarer fra da jeg var her "forrige gang" med mitt andre nick. Hadde kanskje bare vært like greit å droppe nick-bytte, men men :)

Jeg synes nemlig jeg husket Bina, og det stemte gitt, vi har vært her inne samtidig før vi! :)

Så trøtt så trøtt. Sove i ti timer hvert våken i to. Hvilken geni fant ut at det var lurt å holde de små hjemme i dag.? Var nok meg ja. Orker ikke være 100 prosent nå kjenner eg. Tatt med teppe ut i god stolen på leke rommet, lukket igjen grinden og sitt å små duppe mens barna leker. Det får gå for en liten stund så får mor ta de med ut og leke etter lunch heller.

Vaskemaskin og oppvaskmaskin står på.
Kaffe drukket, vann drukket, frokost fortært. Burde lese... burdeburde....

Nå er det bare et par dager til vi drar på kjærlighetsferie <3

Komme meg ikke inn på forumet i dag. Har kort perm hjemme. Oppdater meg med tante rød i går. Glad for det for vært på sykehus og tatt rønken med baby min. Operasjon i går og ny i morgen. Komme sterkere tilbake når min elskede er bedre.

Komme meg ikke inn på forumet i dag. Har kort perm hjemme. Oppdater meg med tante rød i går. Glad for det for vært på sykehus og tatt rønken med baby min. Operasjon i går og ny i morgen. Komme sterkere tilbake når min elskede er bedre.

Masse lykke til med operasjon!!

ååå, hvor skal dere hen? :D
Vi er på kreta :)

Nå ligger jeg dårlig på rommet mens mannen er i baren. Jeg synes veldig synd på meg selv, men det er selvpåskyldt. Jeg har glemt å ta blodtrykkmedisinen jeg tar forebyggende mot migrene. Så her ligger jeg, hjertet hamrer, svimmel og kjennes ikke ut som om jeg får nok luft. Sukk

Vi er på kreta :)

Nå ligger jeg dårlig på rommet mens mannen er i baren. Jeg synes veldig synd på meg selv, men det er selvpåskyldt. Jeg har glemt å ta blodtrykkmedisinen jeg tar forebyggende mot migrene. Så her ligger jeg, hjertet hamrer, svimmel og kjennes ikke ut som om jeg får nok luft. Sukk

heldiggris ;-) ift til å være på kreta:-P

Ja nå skal vi spise helgrilla lam! Omnomnom!

Sitter i sofan, mens barnetv ruller og dattern min greier å steller med håret mitt.
Jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen, er så utålmodig nå. Jeg syns det er flott å gå gravid. Spenningen, gleden, ventingen SHOPPINGEN :D

jeg klarer jo selvølgelig ikke la være så jeg sitter å kikker på litt små ting som jeg ønsker meg til nr. 2 som jeg savnet til nr 1 :) bla stelle bord og en skikkelig stelle veske + baby call :D

Sitter i sofan, mens barnetv ruller og dattern min greier å steller med håret mitt.
Jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen, er så utålmodig nå. Jeg syns det er flott å gå gravid. Spenningen, gleden, ventingen SHOPPINGEN :D

jeg klarer jo selvølgelig ikke la være så jeg sitter å kikker på litt små ting som jeg ønsker meg til nr. 2 som jeg savnet til nr 1 :) bla stelle bord og en skikkelig stelle veske + baby call :D
Baby call hadde jeg ikke til siste og det savnet jeg veldig. Får mer ro når en er ute i hagen med de andre og minsten sover eller om minsten sovner i vognen.

Baby call hadde jeg ikke til siste og det savnet jeg veldig. Får mer ro når en er ute i hagen med de andre og minsten sover eller om minsten sovner i vognen.

Jeg hadde ikke det med min første og skal ha det til den neste :D føler meg litt mer trygg da lissom :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg hadde ikke det med min første og skal ha det til den neste :D føler meg litt mer trygg da lissom :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det er i hvert fall kjekt og ha. Her forlange eg å ha de på rommet mitt til de er ett år. Like og ligge å høre pusten deres og våkne til de.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp