**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ser dere babler pm extensions her. Lyst på det jeg. Men hva er best? Sy på, teip, lime på... Har ikke snøring selv.

Mamma til Herman

Jeg bruker keratinfester :) har også prøvd microringer, men det funka ikke for meg. Kjenner flere som tenker omvendt om disse to typene, så tror det går litt på egen komfort og eget hår :) prøv deg litt frem..?:)

Jeg har som nevnt sverget til exstensions siste 6-7 årene, og er veldig fornøyd med keratinfester. De må dog behandles riktig. Men med rett vedlikehold kan de holde seg fine ganske lenge :) mine er nå på ca 2-3 mnd, men har faktisk hatt opptil 6mnd ved to anledninger eller noe i den duren :) nå tar jeg de av når jeg blir lei... :p

har ikke hatt exstemsions på 2år nå, og håret begynner endelig å bli litt tykkere og lengre av seg selv ;-) hehe.. Men frister å sette i på nytt :-P

jeg brukte alltis keratinfester, synns tape var ubehagelig , for kjente festene hele tiden, keratinfestene kjente jeg kun de første dagene.. Jeg brukte å ha mitt hår i 5-6 mnd før jeg bytta.. Man må ta vare på håret for å få det til å vare såppas lenge da..

Har bestilt keratinfester jeg, er det som anbefales av frisøren min, gjør ikke noe om fargen er litt off, den farger man/fikser striper =)
Lurt å kjenne en frisør og gjøre det på fritida, pissedyrt ellers. Kjøper hår på ebay.

Har bestilt keratinfester jeg, er det som anbefales av frisøren min, gjør ikke noe om fargen er litt off, den farger man/fikser striper =)
Lurt å kjenne en frisør og gjøre det på fritida, pissedyrt ellers. Kjøper hår på ebay.
Hvor anbefaler dere å bestille billig hår?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bare sier det. Fy for en Dritt dag. Gutten min har holdt meg våken hele natta. Han glede seg til vi skal til mimi. Klare ikke våkne helt for er stup trøtt. Eneste positive er at jeg skal være sjåfør i kveld å får rømt huset noen timer.

Jeg bare sier det. Fy for en Dritt dag. Gutten min har holdt meg våken hele natta. Han glede seg til vi skal til mimi. Klare ikke våkne helt for er stup trøtt. Eneste positive er at jeg skal være sjåfør i kveld å får rømt huset noen timer.

Sende en klem ;)

Sende en klem ;)
Kansje klemmen gjorde susen? Har fått meg en dusj, tegnet på meg øyebryn ;)
Nyter kaffen ute i solen med de små.

Jau jau jau....!! Jeg er har lyst på eggløsning snart jeg.

Glad det er mandag jeg skal på kontroll!

Jau jau jau....!! Jeg er har lyst på eggløsning snart jeg.

Det har jeg også!

pluss at jeg har lyst til at denne tanta kan gjøre seg ferdig snart! Driver bare å lurer meg hun, tror hun har dratt, så stikker hun en snartur innom igjen:-P hatt a her i 10 dager nå og begynner å bli leeeeii :-P hehe

Våknet kvalm og uvel i dag. Føles ut som om jeg har vært på fylla en uke;)
Men kan jo dessverre være omgang syke. Tom for kvalme stilene.

Det gikk bra det ja!

Æsj, jeg må slutte å lure meg selv!
Nå er jeg på evig symptomjakt...kjenner både det ene og det andre i eggstokk/livmor-området. Lurer på hvor mye av disse "kjenningene" som alltid har vært der, bare at jeg ikke har lett etter de..! Nå kjenner jeg de skikkelig godt! I går måtte jeg sette meg ned i dusjen pga STERKT stikk i venstre side. Herre Gud da kvinne! :P
PS: testen i går var negativ..! :p

Æsj, jeg må slutte å lure meg selv!
Nå er jeg på evig symptomjakt...kjenner både det ene og det andre i eggstokk/livmor-området. Lurer på hvor mye av disse "kjenningene" som alltid har vært der, bare at jeg ikke har lett etter de..! Nå kjenner jeg de skikkelig godt! I går måtte jeg sette meg ned i dusjen pga STERKT stikk i venstre side. Herre Gud da kvinne! :P
PS: testen i går var negativ..! :p
Hvor mange dpo?

Kommer til å savne å skravle med dere, håper flere av dere blir med over i terminforum!​

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp