**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
*poffborte*
Du slipper ;p

haha nå stod jeg på forrige side og oppdaterte for trodde du skulle legge det ut der, så fikk ikke med meg at du la d her en gang. :p

Så kuuult!! :)

haha nå stod jeg på forrige side og oppdaterte for trodde du skulle legge det ut der, så fikk ikke med meg at du la d her en gang. :p

Så kuuult!! :)
Skal legge det ut på instagram i morra etter kl 17, så er man med i trekningen.
Har så lyst!!!

God morgen. Har hatt en liten gutt i senga siden 4.15 elldr noe i natt... Det betyr minimalt med søvn på meg. Sukk... Yes yes... Om noen få timer skal vi reise til min bestemor for å feire bursdag og kose oss litt... Tar en time å kjøre dit, så gjett om jeg skal sove i bilen da ;-)

Baby verden min klikket i dag. Fikk nesten panikk ha ha, men hjalp å av installere og så installere på nytt. Kunne blitt innleggelse på meg nå ha ha.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen. Nok en sen natt på meg. Dritt å ligge lenge i senga og ikke få sove. Haff...

er kanon trøtt i dag, og må snart bort i butikken min for å åpne den. Kommer til å bli noen tunge timer. Men jeg våkner kanskje til etter hvert.

er kanon trøtt i dag, og må snart bort i butikken min for å åpne den. Kommer til å bli noen tunge timer. Men jeg våkner kanskje til etter hvert.
Får satse på at dagen din blir bedre. Masse hyggelige kunder lyser nok opp. Kos deg masse

God morgen. Nok en sen natt på meg. Dritt å ligge lenge i senga og ikke få sove. Haff...
Kunne fått mitt sove hjerte da. Sovner hvor som helst, når som helst. La meg kl ti i går.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp