stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
haha, kan brått hende. skal jeg legge det ut igjen?jejeje...Spørs om jeg var for busy med å bade og legge mitt barn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha, kan brått hende. skal jeg legge det ut igjen?jejeje...Spørs om jeg var for busy med å bade og legge mitt barn
![]()
Jaa det syns jeghaha, kan brått hende. skal jeg legge det ut igjen?
legger det ut i originalposten isåfallJaa det syns jeg![]()
hehe ja må man lete seg bakover igjen etter den dalegger det ut i originalposten isåfall![]()
Har lagt ut nuh. I innlegget rett over dette =)hehe ja må man lete seg bakover igjen etter den da![]()
finalebilletter til Eurovision =)Hva slags billetter kunne du vinne igjen?![]()
Skal legge det ut på instagram i morra etter kl 17, så er man med i trekningen.haha nå stod jeg på forrige side og oppdaterte for trodde du skulle legge det ut der, så fikk ikke med meg at du la d her en gang.
Så kuuult!!![]()
Ææææ kult!!!!!Skal legge det ut på instagram i morra etter kl 17, så er man med i trekningen.
Har så lyst!!!
åja, jeg vet!Ææææ kult!!!!!![]()
hehe ja må man lete seg bakover igjen etter den da![]()
Får satse på at dagen din blir bedre. Masse hyggelige kunder lyser nok opp. Kos deg masseer kanon trøtt i dag, og må snart bort i butikken min for å åpne den. Kommer til å bli noen tunge timer. Men jeg våkner kanskje til etter hvert.
Kunne fått mitt sove hjerte da. Sovner hvor som helst, når som helst. La meg kl ti i går.God morgen. Nok en sen natt på meg. Dritt å ligge lenge i senga og ikke få sove. Haff...