**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Komme ikke helt inn på forumet

En hel helg for deg selv. DEILIG ;O
Kjempedeilig. Skal feire litt på lørdag også, middag m gode.venninner og bytur :) btw om du lurer på når jeg har bursdag, står det på profilen min :p

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
pp41

Skal du på eurovision? Eller se hjemme i stuen? :) Gleder meg sååå til å høre at testen er blitt positiv :)
rjeg skulle, men på grunn av alt som selger ble det for mye. Håper en annen gang :)
Satser på dette forsøket altså, hadde vært greit å slippe mer medisiner osv.

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
pp41

rjeg skulle, men på grunn av alt som selger ble det for mye. Håper en annen gang :)
Satser på dette forsøket altså, hadde vært greit å slippe mer medisiner osv.
Har de semifinalene vært? evt når er de om ikke?
No fortjener du virkelig at ting går rett vei :)

Har de semifinalene vært? evt når er de om ikke?
No fortjener du virkelig at ting går rett vei :)
Nei, neste uke! :D
Hoho, nå har å mor vært på shopping :D 1368176970034.jpg

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
pp41

Hallo på do!! Innom fra pauserommet

Stikker bare innom for å si HEI! En liten pust i bakken. Vårrengjøring på g her i huset...

HEI! Hopp! Der var du ja!
Er her så vidt ja. Nå er soverom, stue, kjøkken og gangen shina. Da gjennstår badet. Og boda... Den forhatte boda! haha. Alt skal tømmes. Så skal jeg vaske ned skikkelig, sortere og kaste før jeg rydder inn igjen. Og alt SKAL organiseres.

Tviler på det skjer... :p

Er her så vidt ja. Nå er soverom, stue, kjøkken og gangen shina. Da gjennstår badet. Og boda... Den forhatte boda! haha. Alt skal tømmes. Så skal jeg vaske ned skikkelig, sortere og kaste før jeg rydder inn igjen. Og alt SKAL organiseres.

Tviler på det skjer... :p
<3 vårrengjøring <3 hihihi

Tjoho! Trekker det tilbake!! Han vil ha meg med på shopping!! Han MÅ ha gjort noe galt...Noe skikkelig ille! Fikk jo frokost servert, så stakk han for å skifte dekk og vaske bilene - både utenpå og inni. Og nå vil han altså ha meg med på shopping.... Hva ER galt!?!? :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp