He heNei, men jeg liker det sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He heNei, men jeg liker det sånn![]()
Søndag kveldHe heNår kommer de hjem?
En hel helg for deg selv. DEILIG ;OSøndag kveld![]()
Kjempedeilig. Skal feire litt på lørdag også, middag m gode.venninner og byturEn hel helg for deg selv. DEILIG ;O
Bursdagsfeiring da ellerKjempedeilig. Skal feire litt på lørdag også, middag m gode.venninner og byturbtw om du lurer på når jeg har bursdag, står det på profilen min
![]()
Jupp. Bittelitt. Blir for mmye neste helg, m 17. og Eurovision, samt oppstart prøverør igjenBursdagsfeiring da ellerNå vet jeg
![]()
Skal du på eurovision? Eller se hjemme i stuen?Jupp. Bittelitt. Blir for mmye neste helg, m 17. og Eurovision, samt oppstart prøverør igjen![]()
rjeg skulle, men på grunn av alt som selger ble det for mye. Håper en annen gangSkal du på eurovision? Eller se hjemme i stuen?Gleder meg sååå til å høre at testen er blitt positiv
![]()
Har de semifinalene vært? evt når er de om ikke?rjeg skulle, men på grunn av alt som selger ble det for mye. Håper en annen gang
Satser på dette forsøket altså, hadde vært greit å slippe mer medisiner osv.
Hoho! Er du der og er asosial igjen?Hallo på do!! Innom fra pauserommet
Hallo der på do!Hallo på do!! Innom fra pauserommet
HEI! Hopp! Der var du ja!Stikker bare innom for å si HEI! En liten pust i bakken. Vårrengjøring på g her i huset...
Er her så vidt ja. Nå er soverom, stue, kjøkken og gangen shina. Da gjennstår badet. Og boda... Den forhatte boda! haha. Alt skal tømmes. Så skal jeg vaske ned skikkelig, sortere og kaste før jeg rydder inn igjen. Og alt SKAL organiseres.HEI! Hopp! Der var du ja!
<3 vårrengjøring <3 hihihiEr her så vidt ja. Nå er soverom, stue, kjøkken og gangen shina. Da gjennstår badet. Og boda... Den forhatte boda! haha. Alt skal tømmes. Så skal jeg vaske ned skikkelig, sortere og kaste før jeg rydder inn igjen. Og alt SKAL organiseres.
Tviler på det skjer...![]()
Gotta love it!!<3 vårrengjøring <3 hihihi