stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
hahaha, nei du det lurer jeg også påHahaha hva skjer med hu i midten a?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha, nei du det lurer jeg også påHahaha hva skjer med hu i midten a?!
heldige mannenLurer på hvor lang tid det kommer til å ta å legge disse ungene i kveld... I går ranglet de, vi begynte med kveldsmat og sånn klokka 8, og de har vært trøtte og tilhørende grinete i hele dag, så vi tenkte å legge dem tidlig i dag sånn at de skulle være blidere i morgen.
De våkner jo like tidlig uansett, så da ble det jo for kort natt i natt. Han sovnet nemlig kanskje i 9-tiden, hun sovnet halv ti.
Vel, i dag begynte kveldsmaten før sju, de var på soverommet rett før sju.
De er absolutt våkne enda...
Jeg tror muligens jeg som skal på jobb i morgen får en roligere dag enn mannen som er hjemme med dem... (planleggingsdag i bhg)
heldige mannen![]()
fint med en skravletråd til sånt daJeg bare skravler litt jeg. Har ikke noe mer fornuftig å komme med![]()
Herlig. Uthvilte barn er mindre utfordrende barn =)Ikke sant?
Nå har jeg fått henne til å sove, han hadde sovnet allerede sånn rundt 8, så alt i alt kan de jo være greit uthvilt i morgen, heldigvis.
Definitivt.Herlig. Uthvilte barn er mindre utfordrende barn =)
Jeg bare skravler litt jeg. Har ikke noe mer fornuftig å komme med![]()
Slikt skjer.
Jeg har 2763 innlegg nå, før dette. Det ser ikke ut til å bli de 3000 på meg i dag nei, jeg tror rett og slett ikke jeg gidder.
Jeg har 6565 før dette ^^
jeg hadde 5022 da jeg begynte tror jeg...Dere er syke! Haha. Jeg nærmer meg 700, og syns at JEG er gal!![]()
Kjekt å se deg