**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Lurer på hvor lang tid det kommer til å ta å legge disse ungene i kveld... I går ranglet de, vi begynte med kveldsmat og sånn klokka 8, og de har vært trøtte og tilhørende grinete i hele dag, så vi tenkte å legge dem tidlig i dag sånn at de skulle være blidere i morgen.

De våkner jo like tidlig uansett, så da ble det jo for kort natt i natt. Han sovnet nemlig kanskje i 9-tiden, hun sovnet halv ti.

Vel, i dag begynte kveldsmaten før sju, de var på soverommet rett før sju.
De er absolutt våkne enda...

Jeg tror muligens jeg som skal på jobb i morgen får en roligere dag enn mannen som er hjemme med dem... (planleggingsdag i bhg)

Lurer på hvor lang tid det kommer til å ta å legge disse ungene i kveld... I går ranglet de, vi begynte med kveldsmat og sånn klokka 8, og de har vært trøtte og tilhørende grinete i hele dag, så vi tenkte å legge dem tidlig i dag sånn at de skulle være blidere i morgen.

De våkner jo like tidlig uansett, så da ble det jo for kort natt i natt. Han sovnet nemlig kanskje i 9-tiden, hun sovnet halv ti.

Vel, i dag begynte kveldsmaten før sju, de var på soverommet rett før sju.
De er absolutt våkne enda...

Jeg tror muligens jeg som skal på jobb i morgen får en roligere dag enn mannen som er hjemme med dem... (planleggingsdag i bhg)
heldige mannen :p

heldige mannen :p

Ikke sant?

Nå har jeg fått henne til å sove, han hadde sovnet allerede sånn rundt 8, så alt i alt kan de jo være greit uthvilt i morgen, heldigvis.

Ikke sant?

Nå har jeg fått henne til å sove, han hadde sovnet allerede sånn rundt 8, så alt i alt kan de jo være greit uthvilt i morgen, heldigvis.
Herlig. Uthvilte barn er mindre utfordrende barn =)

Herlig. Uthvilte barn er mindre utfordrende barn =)
Definitivt.

Likevel antakelig roligere på kontoret...

Og siden det ikke er skravledøgn skal jeg, skal jeg, SKAL JEG jobbe mer effektivt enn i går...

Jeg bare skravler litt jeg. Har ikke noe mer fornuftig å komme med :p

Slikt skjer.

Jeg har 2763 innlegg nå, før dette. Det ser ikke ut til å bli de 3000 på meg i dag nei, jeg tror rett og slett ikke jeg gidder.

Jeg har 6565 før dette ^^

Jeg hadde litt over 2000 når konkurransen begynte.

Siden november ja.

Fæle, fæle konkurranse :p

Nå er det bare en gjest igjen, han tar mannen seg av :P Så jeg er frekk og sitter litt her!

Kjekt å se deg

vi er her når du trenger oss, vet du!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp