**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
I disse dagene mellom skravledagene er det bare å passe på at man holder seg på topp 100 (nederste der har 100 så langt i mai, så det er ikke akkurat så vanskelig) og disse 20 pr dag, så du kan trygt ha klubbtreff i kveld, skjønner du :)
Ja, er det jeg tenker også. Om jeg skal måtte holde frekvensen på 500 innlegg dagen (gjennomsnittet mitt på to dager) blir det heftig med skravling. Holder vel med et par hundre, eller hva tror du?

Tenker det ja. Vurderer mål på 3000 i kveld, rundt tall, men det er ikke sikkert jeg gidder, prioriterer muligens helt andre ting, de 20 har jeg og faller ikke ut av topp 100 i dag uansett.

I disse dagene mellom skravledagene er det bare å passe på at man holder seg på topp 100 (nederste der har 100 så langt i mai, så det er ikke akkurat så vanskelig) og disse 20 pr dag, så du kan trygt ha klubbtreff i kveld, skjønner du :)

Off ja, mulig det. Ligger som nr 12 på topp 100 :P

Ja, er det jeg tenker også. Om jeg skal måtte holde frekvensen på 500 innlegg dagen (gjennomsnittet mitt på to dager) blir det heftig med skravling. Holder vel med et par hundre, eller hva tror du?

Tihi, det jo skravledøgna man får ekstrapremier for! :P

Skal se om jeg gidder å ha et mål idag, kjenner at huset bør prioriteres :p
Har klart mine 20, og tror det skal bittelitt til før jeg detter av topp 100 :p

Skal se om jeg gidder å ha et mål idag, kjenner at huset bør prioriteres :p
Har klart mine 20, og tror det skal bittelitt til før jeg detter av topp 100 :p

Antakeligvis :P haha

Trøtt jeg. Lyst å sove, rett og slett. Må få ungene tidligere i seng i dag. I morgen skal jeg på jobb

Oh, sol igjen! :D
*glede*

Sulten!! Middagen tok lenger tid i ovnen enn oppskrifta sa.. *grynt*

*døpåseg*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp