fint med langhelgJeg har a på besøk i 2- 3 dager, så jeg skal ikke klage! Blir hanky panky i løpet av helga!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fint med langhelgJeg har a på besøk i 2- 3 dager, så jeg skal ikke klage! Blir hanky panky i løpet av helga!![]()
Det pleier være litt varierende synes jegingen som vet?? Så urutinert!
fint med langhelg![]()
Sier mye i dag jeg.Tihi ja, du sier noe der!
Går unna dette her! 5829 her, så fortfortfort til 6000Sier mye i dag jeg.
2397 nå, et stykke til 2500 enda, men går veien dette!
Ja, jeg regner med det.Jeg syns jeg rykker fryktelig sakte opp i gradene her, men innleggene telles vel fortløpende?
Det flyr så fort såGår unna dette her! 5829 her, så fortfortfort til 6000
Jeg mener innleggene tellers fortløpende jaJeg syns jeg rykker fryktelig sakte opp i gradene her, men innleggene telles vel fortløpende?
Zoooooom! Svoooosj og der var vi plutselig fremme!Det flyr så fort så
Muligens den er oppdatert PR kl 9, men at det ikke kom på plass før senere?Ja, jeg regner med det.
Ifølge lista oppdaterte den seg rundt kl 09 idag, men jeg synes å huske at det ikke helt stemte .. hmhm
Ja, ja, ja, håper det!Zoooooom! Svoooosj og der var vi plutselig fremme!
(snart altså)
Mm, store muligheter for det!Muligens den er oppdatert PR kl 9, men at det ikke kom på plass før senere?
Den pleier ofte være sånn på morgenen, egentlig
Mulighetene er mange.Mm, store muligheter for det!
definitivt =)Mulighetene er mange.
Neste uke?definitivt =)
Åååå nå må neste uke komme snart!!!!!
Neida, er på 5865. kjør noe mer på assosiasjonslek og alfabetet, så går det fort!Neste uke?
Lenge til det da!
Langt igjen til dine 6000?
Kjør på. LØPLØPLLØP! Som du har fanden i hælene, skal du løpe!!2429 her, snart i mål.
Men må visst SELV gå ut i bilen og hente sekken min med ladekabel for å få strøm på mobilen til natta...
Mannen instrueres i å finne noe MAT til meg, før den karamellpuddingen han frister med...