Jeg var visst på 22 ble jeg fortalt, men jeg har nok rykket nedover med denne labre dagenHehe, har klatret litt oppover tror jeg. var på 8. kl 12 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var visst på 22 ble jeg fortalt, men jeg har nok rykket nedover med denne labre dagenHehe, har klatret litt oppover tror jeg. var på 8. kl 12 idag
Gjør så godt jeg kankjør på du bare!
hahaha, too soft for yah?
okej daJoda, MÅ
Wohohoh"Gjør så godt jeg kan
Hehe.Ja, men nå har jeg ikke giddi lest de siste kapitlene da, men de har jo ikke benytta seg av det rommets fulle potensial! Det er så mye tråkking rundt grøten!! KAST DERE UT I SMØRØYE DA FOR POKKER! Hilsen frustrert
Aaaaaner ikkeJeg ramler nok nedover jeg også, men er spent på hvordan den topplista ser ut i morgen! Når blir den oppdatert?
Har ikke lest dem jeg.Ja, men nå har jeg ikke giddi lest de siste kapitlene da, men de har jo ikke benytta seg av det rommets fulle potensial! Det er så mye tråkking rundt grøten!! KAST DERE UT I SMØRØYE DA FOR POKKER! Hilsen frustrert
Kjører ikke brannbil, må nok vente til tanta forlater kroppenHehe.
Jeg foreslår en runde med xXxsider på nettet og en tidlig kveld på deg jeg da, så blirrukke så frustrert
Har ikke lest dem jeg.
That's the spirit!okej da
Få´n i gir og jag vekk tantekreket!Kjører ikke brannbil, må nok vente til tanta forlater kroppen
Partey!!!!Wohohoh"
Tror Sara fortalte meg det en gang..! *kikke bort på Sara*Aaaaaner ikke
haha, ikke jeg hellerHar ikke lest dem jeg.
Ingen vet, det er nesten litt frustrerende det også...Aaaaaner ikke
Få´n i gir og jag vekk tantekreket!
haha, ikke jeg heller
Jeg har hørt nok om de bare.. skulle TRO jeg hadde lest de
Ingen vet, det er nesten litt frustrerende det også...
Sikkert 12 igjen, når dette skravledøgnet er over?