SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Min har sovnet i bilen, tenkte å flytte ham til sengen, men men en gang vi stoppet bilen - blitt han våken og i fullfart igjen :) Her natta kommer ikke før om 4-5 timer :)

Aff, kjenner til den der!! Sigrid er akkuray likens! Å trenger ofte ikke mer enn 10-15 min for å holde det gående i flere timer etterpå! Hun er rå på powernaps! :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Aff, kjenner til den der!! Sigrid er akkuray likens! Å trenger ofte ikke mer enn 10-15 min for å holde det gående i flere timer etterpå! Hun er rå på powernaps! :p

Sa til han nå at vi skal legge oss :) Ha-ha-ha... Vi skal leke, mamma :) :) :) Jeg vil ikke sove :)

Sa til han nå at vi skal legge oss :) Ha-ha-ha... Vi skal leke, mamma :) :) :) Jeg vil ikke sove :)

Hahaha! :D som å høre Sigrid :p hun er flink jente å ligger i senga da, men det går i lek, å "jeg må på do - jeg er tørst - mamma, hva ser du på tv? - pappa, kan du lese for meg?" :p utrolig hva de klarer å finne på av unnskyldninger for å hale ut tiden :p

Hahaha! :D som å høre Sigrid :p hun er flink jente å ligger i senga da, men det går i lek, å "jeg må på do - jeg er tørst - mamma, hva ser du på tv? - pappa, kan du lese for meg?" :p utrolig hva de klarer å finne på av unnskyldninger for å hale ut tiden :p

:D Mamma, jeg er tørst :) Kom med vann, etter på han er sulten - må gi noe - kan jo ikke nekte maten :) Så må han få kos tusen ganger, vann en gang til, og noe til ... SÅ mamma må sitte ved siden av, mens pappa får lov til å legge seg !!! Urettferdig!!! :D :D :D

Ah! Er det slik hos dere å..? Mamma først for alle penga, å så kan det hende pappa trår til i ny å ne...? :p nå overdriver jrg bitte litt da, men gubben er fæl til å unngå den "harde jobbinga" me å ha barn! Men han er rå go på lek å læring - men bleieskift å våkennetter? Neitakk...

Ah! Er det slik hos dere å..? Mamma først for alle penga, å så kan det hende pappa trår til i ny å ne...? :p nå overdriver jrg bitte litt da, men gubben er fæl til å unngå den "harde jobbinga" me å ha barn! Men han er rå go på lek å læring - men bleieskift å våkennetter? Neitakk...

Netter forbehold for oss mødre. Vi trenger jo nesten ikke søvn :D :D :D

Nope! :p we are superwomans!! :D :D

Jeg kjeder meg.. Gubben er tilbake i jobb etter tre uker ferie, og nå sitter jeg her....:/ Fikk lyst til å lage sveler...! ;) Kanskje det er tingen... Eller er det noen som vil skravle litt?

Jeg kjeder meg.. Gubben er tilbake i jobb etter tre uker ferie, og nå sitter jeg her....:/ Fikk lyst til å lage sveler...! ;) Kanskje det er tingen... Eller er det noen som vil skravle litt?

Min også er første dag etter ferie er på jobben :) Jeg pakket sønnen og leverte til barnehagen i dag etter 4 uker ferie :) ER hjemme alene :) Men det er deilig :) Slapper av :) Jeg vet at det blir kjedelig om noen dager, men akkurat i dag - det er godt :D

Forståelig. Men jeg har jo bare meg selv å tenke på (foreløpig)... Så da er det ikke så lett å nyte "fritid" ...;) Været er ikke helt på topp i dag heller... Men det lysner, så nå blir det kanskje snart oppholds;)

Forrige gang mente jeg det samme, men nå med en nesten treåring som krever mye oppmerksomhet - trenger jeg litt fri, særlig nå - er i dårlig form :(

God oppskrift på sveler??? :-) åssen steiker du di??

Tenkte jeg ville google etter en god oppskrift, mammas kokebok er litt for langt unna:) Steik de i panna, som små lapper.. (eller så store som du vil ha dem selvfølgelig ) .. Har lyst til å lage en deilig smørkrem å ha på også, slik som man får på vestlandsfergene! *sikle*

Sent from my iPhone using BV Forum

Min også er første dag etter ferie er på jobben :) Jeg pakket sønnen og leverte til barnehagen i dag etter 4 uker ferie :) ER hjemme alene :) Men det er deilig :) Slapper av :) Jeg vet at det blir kjedelig om noen dager, men akkurat i dag - det er godt :D

Thihi, hvordan pakket du sønnen? :)

Jeg er fortsatt sykmeldt pga ræva form. Er det lov å si at det var deilig med mannen tilbake på jobb og snuppa i bhg?

Thihi, hvordan pakket du sønnen? :)

Jeg er fortsatt sykmeldt pga ræva form. Er det lov å si at det var deilig med mannen tilbake på jobb og snuppa i bhg?

Jeg tror det er lov :D :D :D Jeg føler meg helt utslitt, så det er godt med noen timer fri :) :) :)

Pakket alt skift, regndress, sko osv. osv. osv. Det var to stooooooooooore poser ;) ;) ;)

Bekkenet som plager? Har du fått pratet med en fysioterapeut?

Hvis det var spørsmål til meg - ja, det er bekkenet og kvalmen, jernmangel :( Har ikke fått time enda. Mange var på ferie. Håper å få snarest :)

Hvis det var spørsmål til meg - ja, det er bekkenet og kvalmen, jernmangel :( Har ikke fått time enda. Mange var på ferie. Håper å få snarest :)

Uff... Håper du får time snarest. Dumt å gå slik å vente, når det kan gjøres noe med! Du får ringe i morgen den dag og mase litt synes jeg!

Sent from my iPad using BV Forum

Uff... Håper du får time snarest. Dumt å gå slik å vente, når det kan gjøres noe med! Du får ringe i morgen den dag og mase litt synes jeg!

Sent from my iPad using BV Forum
Skal prøve igjen å ringe, håper det hjelper :)

Back
Topp