Min har sovnet i bilen, tenkte å flytte ham til sengen, men men en gang vi stoppet bilen - blitt han våken og i fullfart igjen
Her natta kommer ikke før om 4-5 timer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aff, kjenner til den der!! Sigrid er akkuray likens! Å trenger ofte ikke mer enn 10-15 min for å holde det gående i flere timer etterpå! Hun er rå på powernaps!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Sa til han nå at vi skal legge ossHa-ha-ha... Vi skal leke, mamma
![]()
![]()
Jeg vil ikke sove
![]()
Hahaha!som å høre Sigrid
hun er flink jente å ligger i senga da, men det går i lek, å "jeg må på do - jeg er tørst - mamma, hva ser du på tv? - pappa, kan du lese for meg?"
utrolig hva de klarer å finne på av unnskyldninger for å hale ut tiden
Netter forbehold for oss mødre. Vi trenger jo nesten ikke søvnAh! Er det slik hos dere å..? Mamma først for alle penga, å så kan det hende pappa trår til i ny å ne...?nå overdriver jrg bitte litt da, men gubben er fæl til å unngå den "harde jobbinga" me å ha barn! Men han er rå go på lek å læring - men bleieskift å våkennetter? Neitakk...
Jeg kjeder meg.. Gubben er tilbake i jobb etter tre uker ferie, og nå sitter jeg her....:/ Fikk lyst til å lage sveler...!Kanskje det er tingen... Eller er det noen som vil skravle litt?
Jeg kjeder meg.. Gubben er tilbake i jobb etter tre uker ferie, og nå sitter jeg her....:/ Fikk lyst til å lage sveler...!Kanskje det er tingen... Eller er det noen som vil skravle litt?
Min også er første dag etter ferie er på jobbenJeg pakket sønnen og leverte til barnehagen i dag etter 4 uker ferie
ER hjemme alene
Men det er deilig
Slapper av
Jeg vet at det blir kjedelig om noen dager, men akkurat i dag - det er godt
![]()
Thihi, hvordan pakket du sønnen?
Jeg er fortsatt sykmeldt pga ræva form. Er det lov å si at det var deilig med mannen tilbake på jobb og snuppa i bhg?
Bekkenet som plager? Har du fått pratet med en fysioterapeut?
Hvis det var spørsmål til meg - ja, det er bekkenet og kvalmen, jernmangelHar ikke fått time enda. Mange var på ferie. Håper å få snarest
![]()
Skal prøve igjen å ringe, håper det hjelperUff... Håper du får time snarest. Dumt å gå slik å vente, når det kan gjøres noe med! Du får ringe i morgen den dag og mase litt synes jeg!
Sent from my iPad using BV Forum