SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Har fått hentet meg en bilstolpose i dun idag ! :D Må være helt herlig å være liten å ligge i den altså ! :)
 
Har fått hentet meg en bilstolpose i dun idag ! :D Må være helt herlig å være liten å ligge i den altså ! :)

Kanskje omtrent som å ligge i en sovepose? Ta med deg en i bilen og prøv? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kanskje omtrent som å ligge i en sovepose? Ta med deg en i bilen og prøv? :)


Sent from my iPad using BV Forum

Hihi, må være en ekstremt god sovepose da ! Har aldri hatt sovepose med dun i ! Ikke har jeg bilstol som er dyp og så klemmende/beskyttende heller ;p
 
Maxi Cosi bilstol kom i posten i dag, super lett :) og en enkel hvit vippestol fra jollyrom var 41% rabatt på bilstolen og vipoestolen var vel satt ned fra ca 900 til 300 :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg tror det er lov :D :D :D Jeg føler meg helt utslitt, så det er godt med noen timer fri :) :) :)

Pakket alt skift, regndress, sko osv. osv. osv. Det var to stooooooooooore poser ;) ;) ;)

Tror jeg på ! Bare morro å lese 'pakket sønnen" :)



Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Noen som har opplevd at man er skikkelig stram nederst på magen? Har hatt noe som føles som sammenhengende krampe hele dagen, er som menssmerter nesten, sykt ubehagelig! Vondt å snu seg eller reise seg. Noen flere? 27+4 nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har opplevd at man er skikkelig stram nederst på magen? Har hatt noe som føles som sammenhengende krampe hele dagen, er som menssmerter nesten, sykt ubehagelig! Vondt å snu seg eller reise seg. Noen flere? 27+4 nå.


Sent from my iPhone using BV Forum

Er smerten konstant eller kommer den å går? Blir det bedre eller værre av å legge seg ned? Kan det være kynnere du har? Hvis det er så smertefullt at du må puste deg igjennom, eller at det ikke har gitt seg bør du ta en tlf til jordmor. Høres ikke godt ut :(
 
Er smerten konstant eller kommer den å går? Blir det bedre eller værre av å legge seg ned? Kan det være kynnere du har? Hvis det er så smertefullt at du må puste deg igjennom, eller at det ikke har gitt seg bør du ta en tlf til jordmor. Høres ikke godt ut :(

Gått over nå, spurte jordmoren da jeg hadde time idag og er ligamentsmerter/kynnere mente hun. Fikk i tips å binde et skjerf rundt magen og støtte opp godt med puter om natten så får vi se hvordan det går:) takk for svar <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått over nå, spurte jordmoren da jeg hadde time idag og er ligamentsmerter/kynnere mente hun. Fikk i tips å binde et skjerf rundt magen og støtte opp godt med puter om natten så får vi se hvordan det går:) takk for svar <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at du fikk prata med jordmor. Er ikke selv plaga med kynnere men ei svigerinne var så plaga at vi trodde hun skulle føde fra uke 28, var temmelig lei da det endelig ble fødsel 4 dager på overtid!
 
Tenkte jeg ville google etter en god oppskrift, mammas kokebok er litt for langt unna:) Steik de i panna, som små lapper.. (eller så store som du vil ha dem selvfølgelig ) .. Har lyst til å lage en deilig smørkrem å ha på også, slik som man får på vestlandsfergene! *sikle*


Sent from my iPhone using BV Forum

På Vestlandet nå jeg ;-) smørkremen tror du det bare er smør og sukker??

Må si i fra om du finner en god oppskrift :)
 
På Vestlandet nå jeg ;-) smørkremen tror du det bare er smør og sukker??

Må si i fra om du finner en god oppskrift :)

Gubben min påstår at oppskriften på svelene kan man få på fergene! Du må nesten hoppe på en ferge og finne til oss! Jeg lagde noen her om dagen, og de ble ikke på langt nær så gode...
Smørkremen fant jeg en oppskrift på, men jeg modifiserte den litt, siden det var så mye sukker. Den jeg fant: 200 gr romtemperert meierismør, 600 gr melis, 3 ts melk, 1 ts vaniljesukker. Røres/piskes hvitt:)

Siden jeg liker litt "knusp" i smørkremen lagde jeg med 100 gr vanlig sukker, og en god splash agavesirup istedet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det var så mange sider å bla gjennom her, så da spør jeg istede :)
I denne så snakker dere om alt mulig i hverdagen? :p
Sitter her alene med mellomste ungen å kjeder meg litt ;-) gubben er på jobb, og minstemann i bhg og eldstejenta på ferie :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Okay ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sitter her å planlegger middag idag..
Blir vel restefest tenker jeg ;)

Har eldste sønnen min på snart 7, som prater hull i meg snart her og :p
Han kjeder seg, og da MÅ vi spørre mamma om 1000 forskjellige ting! :p

Ellers så har jeg tenkt å kanskje montere sprinkelseng ikveld, med myyyye hjelp fra gubben :D
Ellers så ler han bare av meg, når senga blir skeiv! :p

Hvordan har dagen deres vært idag da, jenter? :)
 
Sitter på jobb og somler, får bare komme meg hjem :) tenkte å vaske flere klær idag og gjøre istand det nye barnerommet litt til, er utrolig hyggelig altså.

Har fått en ryddemani av de helt sjeldne, igår ryddet jeg i alle gamle papirer og bilder og tømte skapet for klær jeg ikke bruker. Er dette den berømte 'nestingen' alle snakker om? Hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes koselig ut :)
Vi er opprodd for soverom,så lissa får ligge lamme oss en stund, til vi finner ut hvor vi skal plassere henne :)
Jeg og får sånn ryddemani av og til, men veldig sjeldent :p
Og mest viss det gjelder babysaker :D Da går det unna :)
 
Havnet på sofaen når jeg kom hjem... Egentlig en plan om å begynne å rydde i skapet som står på det som skal bli barnerommet og finne andre plasser til tingene der, men var ganske deilig å ligge på sofaen :)
 
Rart det der, sofaen har blitt en så god venn i det siste :p
 
Rart det der, sofaen har blitt en så god venn i det siste :p

Synes alltid den er god når jeg kommer hjem om ettermiddagen :)

Men fått rydda litt i skapet. Sengetøy blei flytta inn i skapet på rommet vårt og fikk også kasta noen gamle laken som samboer hadde før vi flytta sammen ;-) greit å gjøre når han ikke er hjemme ;-)
 
Back
Topp