SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Hatten super dag, men laaaang!! Stod opp tidlig og lagde hyggelig frokost, deretter se på barnetoget, dro så og besøkte bestemoren min, og så var det to fester etter det. Utslitt! Når kl var 21 og folk begynte å røyke inne fikk jeg nok. Hjem alene og fått av meg tung bunad, SÅ deilig å være alene i sengen og se på TV!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har vært en fin dag, med kvalme som har vært ok :) masse familie, god mat, kaker og alkoholfri vin, smakte to små slurker champagne (den var mye bedre en den alkoholfrie ja, men det holdt å smake :) ).

Her har det vært rolig :) Sett på lokale toget og grillet :) passet perfekt :)

Hatt en koselig dag i finværet :-) deilig å få lagt seg nå og kjenner det prikker under beina etter å ha gått en del og stått rett opp og ned lenge....

Jobb i morra tidlig......

Hadde så lyst på sjokolade i kveld men tenkte jeg ikke skulle foreslå det... Men når samboeren sa det samme litt seinere klarte jeg ikke stå i mot ;-p tok bare frem noen få ruter da ;-)

Hadde så lyst på sjokolade i kveld men tenkte jeg ikke skulle foreslå det... Men når samboeren sa det samme litt seinere klarte jeg ikke stå i mot ;-p tok bare frem noen få ruter da ;-)

Jeg har såå lyst på godis i kveld, men har ingenting ; / Orker ikke mase på samboer eller foreldre til å kjøre å kjøpe heller, men skal nok få tak i noe i morgen ; p

Fordel med å være kvalm, får ikke lyst på sjokkis, ulempen er at jeg spiser litt og ofte for å holde kvalmen i sjakk. Om blodsukkeret faller blir jeg kvalm. Så er spent på hva vekta sier etterhvert.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Deilig å kjenne at hodeverken endelig begynner å slippe taket.... Hjalp å slappe av litt etter jobb og spise enda mer...... Så nå har jeg vel ikke noe unnskyldning for ikke å få gjort noe reint..... Blir jo ekstra deilig å ta seg en dusj etterpå og nyte resten av kvelden :-)

har dere begynt å bestemme dere for barnevogn forresten? jeg står mellom simo duo, og en emmaljunga-vogn som jeg ikke helt husker navnet på..men den hadde i alle fall fire hjul, hvor forhjulene var nesten like store som bakhjulene, men allikevel "handlevognhjul", som gikk an til å låse. Noen som har erfaring med det??

har dere begynt å bestemme dere for barnevogn forresten? jeg står mellom simo duo, og en emmaljunga-vogn som jeg ikke helt husker navnet på..men den hadde i alle fall fire hjul, hvor forhjulene var nesten like store som bakhjulene, men allikevel "handlevognhjul", som gikk an til å låse. Noen som har erfaring med det??

Vi har ei City Cross fra før av, men bare med sportsdel, så jeg har akkurat fått tak i en lite brukt bagdel til den :D Har ikke hentet den enda da ; p

Her har jeg så og si bestemt meg for Emmaljunga Edge duo:D men skal se litt på city crossen også!
City crossen har to hjul foran, men tror de er svingbare :)

Man kan velge om man vil ha svingbare til City Cross eller ikke ; ) Kommer bare an på hvilket understell man velger :)

Nei, den har fire faste hjul. Ønsker meg et understell med fire hjul der to to fremme er svingbare, men tror ikke jeg kommer til å invistere i det ; p

Ja, jeg har også lyst på to svingbare hjul foran som går an å låses, men søskenbarnet mitt mente at disse hjulene lett "slo seg" hvis man gikk mye i skogen, og kunne bli skeive etter hvert... vanskelig valg :P

Back
Topp