SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Ja, jeg har også lyst på to svingbare hjul foran som går an å låses, men søskenbarnet mitt mente at disse hjulene lett "slo seg" hvis man gikk mye i skogen, og kunne bli skeive etter hvert... vanskelig valg :p

Jeg har TFK med svingbar hjul foran og har gått mye i skog og mark. Vogna er kjempefin ennå. Svigerinnen min lånte den igår og ble halt satt ut av hvor behagelig den var. Hun har en firhjuling. Jeg triller med 2 unger oppi den enkelte ganger og.
Nå som vi venter tredjemann skal jeg bare ha ny bag til vogna. Kjøpte den uten bag ifjor sommer da guttungen gikk over til sportsdel. Hadde simo kombi før og jeg går ikke tilbake til fire hjul for å si det slik.

Jeg har TFK med svingbar hjul foran og har gått mye i skog og mark. Vogna er kjempefin ennå. Svigerinnen min lånte den igår og ble halt satt ut av hvor behagelig den var. Hun har en firhjuling. Jeg triller med 2 unger oppi den enkelte ganger og.
Nå som vi venter tredjemann skal jeg bare ha ny bag til vogna. Kjøpte den uten bag ifjor sommer da guttungen gikk over til sportsdel. Hadde simo kombi før og jeg går ikke tilbake til fire hjul for å si det slik.

Åh, det var godt å høre =) For jeg synes jo det er tungvindt å må løfte litt på vogna hver gang man skal svinge... :)

Hehe.. Det er et vognmerke. Står for Trend For Kids.

http://www.barnashus.no/tfk#page=0&top=1&

Er en sporty vogn beregnet for masse turgoing :) Vi har den til yngste, men pleier å klikke på et ekstra sete under om vi skal på lengre turer og 3-åringen blir sliten. Når babyen kommer får 3-åringen pent gå, og gutten som da fyller 2 år får overta det setet. Den er ganske lett og legge sammen og får plass i fleste vogner (det var viktig for meg:P )

Det blir en liten gutt! Som hadde alt i orden på oul i går:D lettet og fornøyd; )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så deilig med sol og fri :-) heldigvis litt vind her hjemme så da holder jeg kanskje ut litt her hjemme... Samboer jobber så aleine hjemme..

I går kjørte vi avgårde til et vann et lite stykke unna her og koste oss i mange timer. Blåste så mye på slutten at jeg la meg under ett teppe :-p

Aldri klart å ligge i steikende sol og ikke vind og som gravid kjenner jeg er enda mer avhengig av en liten kjølende vind....

Her er det ikke så farlig med det, sola har forlatt Trøndelag for en stund :(

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her er det ikke så farlig med det, sola har forlatt Trøndelag for en stund :(

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så kjipt!

Varierer med vind her så må inn å kjøle meg ned innimellom.... Endelig funnet en grei måte å få solt ryggen på også for den er en del bleikere enn magen....

Ja dette er nitrist asså.... Antar Molde og Trondheim har ganske likt vær... Men tross alt bedre i dag da enn på lenge.

På tide å spake liv i skravletråden. Lørdag er en flott skravledag:)

Så godt noen er i skravlehumør ! :D Henger meg på ! Skal snart ordne middag/kvelds her da, så er det legging av lillemann, men etter det kan det skravles i et sett noen timer mellom hekling/strikking/godisspising osvosv... Lørdag <3

Gubben er ut på byen ikveld :) så jeg og snuppa kjikker Frost - filmen med litt lørdaggodt! :) men snart er det natta for små, og da skal mor kose seg med en film og male vugga til den lille :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp