SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Natta fine novembermammaer! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen! Ikm i dag! Tok min siste billigtester, og den var klart sterkere enn for to dager siden. :-) Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukesindikator om en ukes tid, for å se om jeg får 3-4 uker denne gangen.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

God morgen! Ikm i dag! Tok min siste billigtester, og den var klart sterkere enn for to dager siden. :) Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukesindikator om en ukes tid, for å se om jeg får 3-4 uker denne gangen.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så bra den var sterkere! Gøy det :D Jeg har også lyst til å kjøpe en cb med ukesindikator, bare for å se at det står 3+, men vet ikke om jeg orker bruke penger på det, i en økonomi som er litt stram akkurat nå. Tror heller vi bruker penger på en tidlig ultralyd rundt uke 12. Så får man litt forskjellige opplevelser i svangerskapene.. hadde cb med ukesindikator sist, men ingen tidlig ultralyd :p

Så bra den var sterkere! Gøy det :D Jeg har også lyst til å kjøpe en cb med ukesindikator, bare for å se at det står 3+, men vet ikke om jeg orker bruke penger på det, i en økonomi som er litt stram akkurat nå. Tror heller vi bruker penger på en tidlig ultralyd rundt uke 12. Så får man litt forskjellige opplevelser i svangerskapene.. hadde cb med ukesindikator sist, men ingen tidlig ultralyd :p

Tenkte også å bruke penger på tidlig UL i uke 12, i stedet for på flere tester. :) Skal bestille på kvinneklinikken i Jessheim, for han der er visst ekstremt flink - i tillegg til at han tørr å gjette på kjønn og ofte har rett. Er sååå nysgjerrig på hva som gjemmer seg i magen! ;) Men når tror du man bør bestille? Aner ikke om de har lange ventelister på slike privatklinikker. :p

Tenkte også å bruke penger på tidlig UL i uke 12, i stedet for på flere tester. :) Skal bestille på kvinneklinikken i Jessheim, for han der er visst ekstremt flink - i tillegg til at han tørr å gjette på kjønn og ofte har rett. Er sååå nysgjerrig på hva som gjemmer seg i magen! ;) Men når tror du man bør bestille? Aner ikke om de har lange ventelister på slike privatklinikker. :p

Så gøy med en som er flink da! :) aner ikke hvor lang ventetid det er. Jeg skal ringe helsestasjonen rett over helga for å bestille time til første kontroll, og ringe privatklinikken her for å høre om det er mulig å få time til UL rundt uke 12 :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så gøy med en som er flink da! :) aner ikke hvor lang ventetid det er. Jeg skal ringe helsestasjonen rett over helga for å bestille time til første kontroll, og ringe privatklinikken her for å høre om det er mulig å få time til UL rundt uke 12 :)

Kanskje lurt å bare bestille med en gang, ja. :) Så er man i hvert fall sikret time!

Kanskje lurt å bare bestille med en gang, ja. :) Så er man i hvert fall sikret time!

Ja, er jo bare å avbestille om det mot formodning skulle skje noe med spira så.. ;)

Har så lyst til å få en tidlig ul (les:gratis) ^^ jeg vil så gjerne se den lille i magen nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har så lyst til å få en tidlig ul (les:gratis) ^^ jeg vil så gjerne se den lille i magen nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det kunne jeg også tenkt meg, men har ingen grunn for det ;/ ;p

JA, JEG OG.. Har jo "bare" mistet en gang så da blir det ikke noen gratis ul her.. :P Hvilken uke tenker dere da? Tenker litt 8-9 jeg.. også en i uke 12! :D hihi..

JA, JEG OG.. Har jo "bare" mistet en gang så da blir det ikke noen gratis ul her.. :p Hvilken uke tenker dere da? Tenker litt 8-9 jeg.. også en i uke 12! :D hihi..

Vet jo mange har fått gratis UL ved å si de har mye vondt osv, men slikt gjør ikke jeg.. ;p Om det blir tidlig UL her blir det i uke 12/13. Skal passere uke 12 først og ha hørt hjertelyden først :)

ImageUploadedByBV Forum1394268158.667051.jpg
Trur kanskje eg har IKM idag, så måtte ta ein test til ( hadde 2 billigtester igjen :P )

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg vet det er nok litt for tidlig, men jeg klarte ikke å la være :)
Holder på å strikke sokker til den lille i magen. Greit med nøytral farge når vi ikke vet kjønnet ennå. Og alt trenger jo ikke være rosa eller lyseblått heller ;) lager de i deilig myk babyull. Er jo kaldt når lille skatten kommer til verden i november. <3

Veldig ok tidsfordriv en lørdag når mannen er på skitur med jobben :) ImageUploadedByBV Forum1394282755.317649.jpg

Holder på å strikke sokker til den lille i magen. Greit med nøytral farge når vi ikke vet kjønnet ennå. Og alt trenger jo ikke være rosa eller lyseblått heller ;) lager de i deilig myk babyull. Er jo kaldt når lille skatten kommer til verden i november. <3

Veldig ok tidsfordriv en lørdag når mannen er på skitur med jobben :) Vis vedlegget 53132

Så gøy med andre håndarbeidsdamer her inne ! :D Jeg har akkurat heklet og sydd ferdig to ugleluer, som legges ut til salgs da. Skal snart i gang med et par i rosa, da disse var i blå/grønn :) Har min egen side på facebook hvor jeg legger ut det jeg lager og selger :)

Veldig ok tidsfordriv en lørdag når mannen er på skitur med jobben :) Vis vedlegget 53132
Så fine! Jeg strikker en liten bukse og jakke i nøytrale farger!:) er så koselig!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så koselig Limona! Kommer nok til å starte med litt strikking etterhvert her og, men har liksom ikke helt innsett at jeg er gravid enda...

Så koselig å strikke babytøy:) Vi må lage oss en strikke/håndarbeidstråd etterhvert:)

Så koselig Limona! Kommer nok til å starte med litt strikking etterhvert her og, men har liksom ikke helt innsett at jeg er gravid enda...

Skjønner hva du mener, det er veldig uvirkelig for oss enda også. At vi endelig skulle klare det er bare helt utrolig! :)

Back
Topp