Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta fine novembermammaer!
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen! Ikm i dag! Tok min siste billigtester, og den var klart sterkere enn for to dager siden.Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukesindikator om en ukes tid, for å se om jeg får 3-4 uker denne gangen.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Så bra den var sterkere! Gøy detJeg har også lyst til å kjøpe en cb med ukesindikator, bare for å se at det står 3+, men vet ikke om jeg orker bruke penger på det, i en økonomi som er litt stram akkurat nå. Tror heller vi bruker penger på en tidlig ultralyd rundt uke 12. Så får man litt forskjellige opplevelser i svangerskapene.. hadde cb med ukesindikator sist, men ingen tidlig ultralyd
![]()
Tenkte også å bruke penger på tidlig UL i uke 12, i stedet for på flere tester.Skal bestille på kvinneklinikken i Jessheim, for han der er visst ekstremt flink - i tillegg til at han tørr å gjette på kjønn og ofte har rett. Er sååå nysgjerrig på hva som gjemmer seg i magen!
Men når tror du man bør bestille? Aner ikke om de har lange ventelister på slike privatklinikker.
![]()
Så gøy med en som er flink da!aner ikke hvor lang ventetid det er. Jeg skal ringe helsestasjonen rett over helga for å bestille time til første kontroll, og ringe privatklinikken her for å høre om det er mulig å få time til UL rundt uke 12
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kanskje lurt å bare bestille med en gang, ja.Så er man i hvert fall sikret time!
Har så lyst til å få en tidlig ul (les:gratis) ^^ jeg vil så gjerne se den lille i magen nå![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
JA, JEG OG.. Har jo "bare" mistet en gang så da blir det ikke noen gratis ul her..Hvilken uke tenker dere da? Tenker litt 8-9 jeg.. også en i uke 12!
hihi..

Ja, jeg vet det er nok litt for tidlig, men jeg klarte ikke å la være
Holder på å strikke sokker til den lille i magen. Greit med nøytral farge når vi ikke vet kjønnet ennå. Og alt trenger jo ikke være rosa eller lyseblått hellerlager de i deilig myk babyull. Er jo kaldt når lille skatten kommer til verden i november. <3
Veldig ok tidsfordriv en lørdag når mannen er på skitur med jobbenVis vedlegget 53132
Så fine! Jeg strikker en liten bukse og jakke i nøytrale farger!Ja, jeg vet det er nok litt for tidlig, men jeg klarte ikke å la være![]()
Holder på å strikke sokker til den lille i magen. Greit med nøytral farge når vi ikke vet kjønnet ennå. Og alt trenger jo ikke være rosa eller lyseblått hellerlager de i deilig myk babyull. Er jo kaldt når lille skatten kommer til verden i november. <3
Veldig ok tidsfordriv en lørdag når mannen er på skitur med jobbenVis vedlegget 53132
Ja, jeg vet det er nok litt for tidlig, men jeg klarte ikke å la være![]()
Så koselig Limona! Kommer nok til å starte med litt strikking etterhvert her og, men har liksom ikke helt innsett at jeg er gravid enda...