SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

ER det mulig og aldri bli mett??? :O :P Sitter her og stapper i meg alt jeg finner.. :P OFFF.. Klarer ikke stoppe.. :P HAr lyst på noe nytt hele tiden.. :P hehe.

Hehe, litt sånn i kveld jeg også! Akkurat stappet i meg taco til den store gullmedaljen og nå kommer sjokolade og chips på bordet..

Og jeg er så trøtt for tiden! Syns det var tidlig å merke det da men.... Får gå å legge meg jeg da, selv om klokka er halv ti på en lørdag ettermiddag. :-P

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Akkurat stappet i meg en peanøttkubbe og en del smågodt ! ;o

Hurra ! Vi trenger mer fart i skravlingen her inne ! :D Hva gjør du i dag ?
Vi driver å skal pusse opp kjellerleiligheta, skal leie ut. Så vi rydder i dag, mens 1-åringen fræser rundt på gulvet ;-) enn der??

Sent from my iPhone using BV Forum

Lader opp til ny jobbuke, skal ta en liten tur i finværet snart :D

Sent from my iPad using BV Forum

Vi driver å skal pusse opp kjellerleiligheta, skal leie ut. Så vi rydder i dag, mens 1-åringen fræser rundt på gulvet ;-) enn der??

aha :) Jeg har styra på med guttungen helt til nå, men nå er han lagt i seng, så han får seg en blund :) Ikke helt i form stakkar :( Nå skal jeg fortsette å hekle luer :)

aha :) Jeg har styra på med guttungen helt til nå, men nå er han lagt i seng, så han får seg en blund :) Ikke helt i form stakkar :( Nå skal jeg fortsette å hekle luer :)
Pappan prøver å legge frøkna her og, uten hell høres det ut for... Haff.

Pappan prøver å legge frøkna her og, uten hell høres det ut for... Haff.

Heh, uffda ;p her gikk det heldigvis greit siden han er utslått av hoste og feber. Blir nok en lengre blund enn til vanlig i håp om litt bedre form etterpå :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tar det tilbake, hun sover :D
Æsj, feber er no dritt :/

Ja, det er det ;/ Ble bare en times blund, så var han våken igjen, men er i godt humør da, så blir bare litt ekstra kos og pleie :)

Ja, det er det ;/ Ble bare en times blund, så var han våken igjen, men er i godt humør da, så blir bare litt ekstra kos og pleie :)
Her er lillesnupp full av snørr og er SUR plutselig, så hurra for det :P

Back
Topp