Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har akkurat vært på en times tur med hunden og sitter i sofaen og koser meg med litt kjeks (med god samvittighet).
Etter at jeg testet positiv har jeg bestemt meg for å gjøre alt jeg orker for å komme i form, og kanskje å klare å forebygge dårlig rygg, nedpress og bekkenproblemer etterhvert. Så håper jeg klarer å fortsette i samme sporet!
Høres kjempebra ut ! Kos deg med kjeksHar vært hjemme alene hele dagen og kvelden til nå, med gutten min, og angsten min, så følte jeg fortjente litt nammis nå
![]()
Ååå, jeg prøver også å komme i bedre form! Men er så himla trøtt at det blir liksom aldri noe avSynder i matveien ikveld og, solo og freia påskeegg
![]()
Klart du fortjener det!
Hvilken angst da? Burde kanskje ha fått det med meg, men kan ikke huske å ha lest noe om det... :S
Ååå, jeg prøver også å komme i bedre form! Men er så himla trøtt at det blir liksom aldri noe avSynder i matveien ikveld og, solo og freia påskeegg
![]()
Hvor blir det av skravlinga ? ;o Hva gjør dere i kveld jenter ?
Jeg har akkurat fått samboeren hjem fra hovedstaden, fått Solo og smash og titter nå på tv![]()
Jeg har nok flere typer angst (ikke fått diagnose fra psykolog enda, bare lege som bare sa angst), men er den generelle angsten/sosiale angsten som er tung når jeg er alene hjemme. Låser dører, stenger for vinduer, skrur av lyden på telefonen osv for å slippe å treffe på / se noen ;o Men det ringte på døra en gang da... og det er rett og slett fælt. Klarte heldigvis å åpne, og fikk gitt noen kroner til kreftsakenStolt av meg selv gitt ;p
Nå har jeg slengt meg i sofaen... Så mett at jeg kan rulle.. Eller, tror ikke jeg orker det engang;-)
Meeeen, å strekke seg mot sjokkis skåla og dytte innpå, selv om man er stappmett, ja det klarer jeg ;-) skal sies at jeg er ganske tynn, så benytterenhver anledning til å spise for å gå oppog det klarer jeg med glans, 4 kg på to uker;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, greit når man har det slik da ! : ) Kos deg med sjokkisskåla de du ! ;p
Uff, ikke bra...Spesielt ikke når man har barn man skal passe på i tillegg. Får jo ikke mindre angst av det.... Har blitt så redd for alt mulig rart etter at jeg fikk barn, men må jo prøve å senke skuldrene innimellom. Er sikkert ikke lett for deg, når det stikker litt dypere. Godt at kjæresten din kom hjem da!
![]()
Oh yeah, kan love deg at jeg gjør ;-) la på meg 30!!!kg med første mann, når jeg gikk ut av dørene på Fredrikstad sykehus ved hjemreise hadde jeg gått ned 25 kg... De resterende 5 satt i Puppa, men ble fort borte når amminga var ferdig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har kvalme og null matlyst. Er 6 uker i morgen og det har begynt denne uka.Dere som opplever kvalme og økt matlyst, hvor langt er dere på vei? Husker at jeg ikke merket noe før rundt uke 7 sist gang. Spent på når symptomene kommer denne gangen!
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app