SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Hvor blir det av skravlinga ? ;o Hva gjør dere i kveld jenter ?
Jeg har akkurat fått samboeren hjem fra hovedstaden, fått Solo og smash og titter nå på tv :)

Jeg har akkurat vært på en times tur med hunden og sitter i sofaen og koser meg med litt kjeks (med god samvittighet). ;)
Etter at jeg testet positiv har jeg bestemt meg for å gjøre alt jeg orker for å komme i form, og kanskje å klare å forebygge dårlig rygg, nedpress og bekkenproblemer etterhvert. Så håper jeg klarer å fortsette i samme sporet!

Jeg har akkurat vært på en times tur med hunden og sitter i sofaen og koser meg med litt kjeks (med god samvittighet). ;)
Etter at jeg testet positiv har jeg bestemt meg for å gjøre alt jeg orker for å komme i form, og kanskje å klare å forebygge dårlig rygg, nedpress og bekkenproblemer etterhvert. Så håper jeg klarer å fortsette i samme sporet!

Høres kjempebra ut ! Kos deg med kjeks ;) Har vært hjemme alene hele dagen og kvelden til nå, med gutten min, og angsten min, så følte jeg fortjente litt nammis nå :p

Høres kjempebra ut ! Kos deg med kjeks ;) Har vært hjemme alene hele dagen og kvelden til nå, med gutten min, og angsten min, så følte jeg fortjente litt nammis nå :p

Klart du fortjener det! :)
Hvilken angst da? Burde kanskje ha fått det med meg, men kan ikke huske å ha lest noe om det... :S

Ååå, jeg prøver også å komme i bedre form! Men er så himla trøtt at det blir liksom aldri noe av :p Synder i matveien ikveld og, solo og freia påskeegg :)

Når det kommer til blødninger er det nok ikke farlig så lenge det ikke er myyye! Jeg blødde i 12 uker sist!!!! Det var helt forferdelig, men var på ul og så at alt var bra, var bare blodkarene i hufsa som var ekstremt tynne og blodrike ;-) 12+5 var jeg den dagen jeg stoppet å blø:-)

Så stå på, men kontakt lege om det kommer mye mer!! Spotting er veldig normalt:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååå, jeg prøver også å komme i bedre form! Men er så himla trøtt at det blir liksom aldri noe av :p Synder i matveien ikveld og, solo og freia påskeegg :)

Er nok litt "heldig" i og med at vi har en hund som må ha flere turer om dagen, så da får jeg et ekstra spark bak og kommer meg ut. Har ofte vært samboer som har tatt de lange turene på kvelden, mens jeg tar meg av leggingen. Men på tide å snu litt på nå fant jeg ut. ;)

Klart du fortjener det! :)
Hvilken angst da? Burde kanskje ha fått det med meg, men kan ikke huske å ha lest noe om det... :S

Jeg har nok flere typer angst (ikke fått diagnose fra psykolog enda, bare lege som bare sa angst), men er den generelle angsten/sosiale angsten som er tung når jeg er alene hjemme. Låser dører, stenger for vinduer, skrur av lyden på telefonen osv for å slippe å treffe på / se noen ;o Men det ringte på døra en gang da... og det er rett og slett fælt. Klarte heldigvis å åpne, og fikk gitt noen kroner til kreftsaken :) Stolt av meg selv gitt ;p

Kjenner meg igjen, er også utrolig trett, og med krystallsyken på toppen har trening blitt utsatt ! Håper å komme inn i det snart da :)

Hvor blir det av skravlinga ? ;o Hva gjør dere i kveld jenter ?
Jeg har akkurat fått samboeren hjem fra hovedstaden, fått Solo og smash og titter nå på tv :)

Nå har jeg slengt meg i sofaen... Så mett at jeg kan rulle.. Eller, tror ikke jeg orker det engang;-)

Meeeen, å strekke seg mot sjokkis skåla og dytte innpå, selv om man er stappmett, ja det klarer jeg ;-) skal sies at jeg er ganske tynn, så benytterenhver anledning til å spise for å gå opp:-) og det klarer jeg med glans, 4 kg på to uker;-)

Jeg har nok flere typer angst (ikke fått diagnose fra psykolog enda, bare lege som bare sa angst), men er den generelle angsten/sosiale angsten som er tung når jeg er alene hjemme. Låser dører, stenger for vinduer, skrur av lyden på telefonen osv for å slippe å treffe på / se noen ;o Men det ringte på døra en gang da... og det er rett og slett fælt. Klarte heldigvis å åpne, og fikk gitt noen kroner til kreftsaken :) Stolt av meg selv gitt ;p

Uff, ikke bra... :( Spesielt ikke når man har barn man skal passe på i tillegg. Får jo ikke mindre angst av det.... Har blitt så redd for alt mulig rart etter at jeg fikk barn, men må jo prøve å senke skuldrene innimellom. Er sikkert ikke lett for deg, når det stikker litt dypere. Godt at kjæresten din kom hjem da! :)

Nå har jeg slengt meg i sofaen... Så mett at jeg kan rulle.. Eller, tror ikke jeg orker det engang;-)

Meeeen, å strekke seg mot sjokkis skåla og dytte innpå, selv om man er stappmett, ja det klarer jeg ;-) skal sies at jeg er ganske tynn, så benytterenhver anledning til å spise for å gå opp:) og det klarer jeg med glans, 4 kg på to uker;-)

Hehe, greit når man har det slik da ! : ) Kos deg med sjokkisskåla de du ! ;p

Hehe, greit når man har det slik da ! : ) Kos deg med sjokkisskåla de du ! ;p

Oh yeah, kan love deg at jeg gjør ;-) la på meg 30!!!kg med første mann, når jeg gikk ut av dørene på Fredrikstad sykehus ved hjemreise hadde jeg gått ned 25 kg... De resterende 5 satt i Puppa, men ble fort borte når amminga var ferdig.

Uff, ikke bra... :( Spesielt ikke når man har barn man skal passe på i tillegg. Får jo ikke mindre angst av det.... Har blitt så redd for alt mulig rart etter at jeg fikk barn, men må jo prøve å senke skuldrene innimellom. Er sikkert ikke lett for deg, når det stikker litt dypere. Godt at kjæresten din kom hjem da! :)

Situasjoner som må møtes, som barnehage, leger osv har blitt enklere med barn.. er nok fordi det ikke handler om bare meg lengre, og fordi jeg har såppas styrke at jeg klarer å dytte det vekk. Men når jeg/vi er alene hjemme blir jeg jo redd for oss begge to når jeg hører/ser ting, og skvetter sånn av telefon og ringeklokke osv.. Jeg syns barn hjelper veldig på angsten, men det er jo noe som går opp og ned hele tiden. Har også levd med det veldig veldig lenge, så jeg vet nesten ikke om annet. Men har endelig fått startet reisen og ventetiden mot profesjonell hjelp skikkelig, så en dag får jeg nok flere "verktøy" for å takle ting bedre ;)

Har vært på spinning. Men no ser jeg unge mødre og spiser chips :P Føler jeg er konstant sulten !!!

Oh yeah, kan love deg at jeg gjør ;-) la på meg 30!!!kg med første mann, når jeg gikk ut av dørene på Fredrikstad sykehus ved hjemreise hadde jeg gått ned 25 kg... De resterende 5 satt i Puppa, men ble fort borte når amminga var ferdig.

WOW ! Kanskje det hele var mye vann ? ;p Jeg gikk opp 25 kg !! Har fremdeles 10 av dem på kroppen :( Så jeg vil helst ikke opp mer enn 10kg denne gangen :)

Jeg gikk opp over 30 sist, gått ned nesten alle (det tok sin tid!), men ganske bekymra for en reprise...

Gått opp et par kg av/på nå, men tror det er fordi jeg er så forstoppa at jeg bare går på do et par ganger i uka, blæh! Utrolig ubehagelig.

Driver med hest så får heldigvis litt aktivitet i hverdagen, men hadde tenkt å begynne på treningssenter for å få sprettrumpe til sommeren, nå rekker jeg ikke noe trening den lille tiden jeg er våken :p Men ble bedre etter noen uker sist, håper det skjer nå og :)

Jeg ligger rett ut på sofaen i kveld. Vært så utrolig uggen i hele dag og nesten ikke klart å spise. Trodde det var morgenkvalme, men her er det heldagskvalme. Håper ikke det fortsetter! Huff. Men men. Skal vel egentlig ikke klage! Er jo gravid!!:):):):):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dere som opplever kvalme og økt matlyst, hvor langt er dere på vei? Husker at jeg ikke merket noe før rundt uke 7 sist gang. Spent på når symptomene kommer denne gangen!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Dere som opplever kvalme og økt matlyst, hvor langt er dere på vei? Husker at jeg ikke merket noe før rundt uke 7 sist gang. Spent på når symptomene kommer denne gangen!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Jeg har kvalme og null matlyst. Er 6 uker i morgen og det har begynt denne uka.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp