SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Hvordan har deres dag vært, da? Og hva har dere gjort for noe spennende? :) I dag har jeg virkelig fått kjenne på dette med symptomer, i hvert fall. Skulle jo egentlig hatt TR i dag, så mulig det er derfor plagene har vært såpass sterke. Skikkelig kvalm og masse murringer i magen.

Hvordan har deres dag vært, da? Og hva har dere gjort for noe spennende? :) I dag har jeg virkelig fått kjenne på dette med symptomer, i hvert fall. Skulle jo egentlig hatt TR i dag, så mulig det er derfor plagene har vært såpass sterke. Skikkelig kvalm og masse murringer i magen.

Har vært en bra dag, fikk sove lenge for første gang på mange dager og det trengte jeg når babyen i magen stjeler energien ;p så har vi kosa oss sammen alle tre(fire) og vært ute å spist pizza. Så ble det alenetid forran TV og data når lillemann var i seng. Nå skal jeg sove for i morgen er det hverdag igjen, og selv om jeg blir hjemme skal lillemann få noen timer i bhg etter en hel uke hjemme ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har vært en bra dag, fikk sove lenge for første gang på mange dager og det trengte jeg når babyen i magen stjeler energien ;p så har vi kosa oss sammen alle tre(fire) og vært ute å spist pizza. Så ble det alenetid forran TV og data når lillemann var i seng. Nå skal jeg sove for i morgen er det hverdag igjen, og selv om jeg blir hjemme skal lillemann få noen timer i bhg etter en hel uke hjemme ;)

Hørtes ut som en veldig trivelig dag, da! :D Du får sove godt!

Liten oppdatering, litt blødning i dag og men svært lite, men er 17 dpo og cbd viste bare uke 1-2 så ser ikke så veldig lyst ut.. Tatt hcg nr 2 i dag så får svar i morgen... Laaaaange timer

Mister jeg nå så er det 3. Gangen på rappen så er veldig nervøs
Håper det går bra med deg og spiren!! Og hvis ikke så har du jo rett på hjelp!! Sid du har mistet 3 ganger! Lykke til uansett!!

Sent from my iPad using BV Forum

Liten oppdatering, litt blødning i dag og men svært lite, men er 17 dpo og cbd viste bare uke 1-2 så ser ikke så veldig lyst ut.. Tatt hcg nr 2 i dag så får svar i morgen... Laaaaange timer

Huff:( Krysser fingrene for deg! Jeg hadde noen småblødninger i uke 8-9 i forrige svangerskap, og det gikk heldigvis helt fint.

Og CB viser vel bare sånn ca.? Store individuelle forskjeller på hvor mye hcg man har, har jeg hørt:)

Håper blødningen er helt uskyldig ! Håper hcg resultatet er godt. Kan jo hende du produserer hcg litt treigt, og det er derfor cbd ikke viser mer enn 1-2 uker :)

Lang skoledag idag, med gravidrøping til fire stk, woops ;) Er så sliten og så utrolig svimmel til tider. Må prøve å få meg legetime i morgen å sjekke blodet for mangler! Hva har dere andre drevet med idag?

Så morro at dere har laget dere en skraveltråd her inne :)

Benytter anledningen til og snike innom og hilse på, og samtidlig ønske dere alle lykke til i tiden som kommer :)

Nøl ikke med og ta kontakt om dere har spørsmål ang forumet! :)

Så morro at dere har laget dere en skraveltråd her inne :)

Benytter anledningen til og snike innom og hilse på, og samtidlig ønske dere alle lykke til i tiden som kommer :)

Nøl ikke med og ta kontakt om dere har spørsmål ang forumet! :)

Hei :)

Så hyggelig at du sniker innom ;) Takk for lykkeønskning :)

Heisann. Jeg har fått en positiv test :) er 3+6 i dag :)) Jeg vil veldig gjerne være med i en skjult gruppe på facebook.

Testen i dag var sterkere enn gårsdagens! Så dette går veien. :-) Har vært litt bekymret, siden testene mine var så svake. Men var jo bare 9-12 dpo, så det er jo tidlig.

Heisann. Jeg har fått en positiv test :) er 3+6 i dag :)) Jeg vil veldig gjerne være med i en skjult gruppe på facebook.

Har vi det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vi det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke enno. Men hadde vært artig. Søsteren min er 23+5 nå. Og hun kunne aldri vært foruten juni 2014 gruppen sin. Er så greit å hente råd hos hverandre :)

Tror ikke enno. Men hadde vært artig. Søsteren min er 23+5 nå. Og hun kunne aldri vært foruten juni 2014 gruppen sin. Er så greit å hente råd hos hverandre :)

Men vi kan vel like gjerne hente råd her vel? Etterhvert får vi et lukket/skjult forum, og da kan ikke andre lese det heller:) Synes det er dumt når alt skal bli flyttet over på fb og termingruppene dør ut. Det er forresten i mot babyverden sine regler å reklamere for fb-grupper:) (Det var ihvertfall det før...)

Men vi kan vel like gjerne hente råd her vel? Etterhvert får vi et lukket/skjult forum, og da kan ikke andre lese det heller:) Synes det er dumt når alt skal bli flyttet over på fb og termingruppene dør ut. Det er forresten i mot babyverden sine regler å reklamere for fb-grupper:) (Det var ihvertfall det før...)

Oki. Visste ikke det :)

Oki. Visste ikke det :)

Ikke så lett å få med seg alt:)
Håper vi kan få til et terminforum med masse liv og at det kan være et sted som vi alle kan spør om alt vi lurer på og lufte hormonelle tanker;)
Ser at dere prøvde i 1 1/2 år før spiren satt! Så gøy at det endelig klaffet for dere! :) Gratulere så mye! Vi prøvde i 5 pp, og jeg følte det var lenge, selv om det egentlig ikke er det...

Ikke så lett å få med seg alt:)
Håper vi kan få til et terminforum med masse liv og at det kan være et sted som vi alle kan spør om alt vi lurer på og lufte hormonelle tanker;)
Ser at dere prøvde i 1 1/2 år før spiren satt! Så gøy at det endelig klaffet for dere! :) Gratulere så mye! Vi prøvde i 5 pp, og jeg følte det var lenge, selv om det egentlig ikke er det...

No skal det sies at dette var første måned på Femar. :) Så det var jo helt utrolig.

Jeg er helt sikker på det blir lagd en gruppe på fb også etter hvert. Men jeg syns i alle fall det er fint å være her, og sørge for å få skjult her først. Vil ikke vise navnet mitt i en gruppe på fb enda likevel ;p Syns også at vi alltid bør holde liv i gruppa/gruppene her på bv ! :D

Back
Topp