?.?.?SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 29?.?.?

Hei jenter:) Har vært på ferie jeg, så vært lite aktiv her inne de siste ukene. Nå nærmer det seg testing igjen, hjelpes..
Jeg føler meg mye roligere denne pp. Har lissom ikke ork til å "tro" så har lissom ingen tro på at det blir noen positiv test, og derfor ikke like energisk.. hehehe.. snakk om å lure seg selv;)

Jeg krysser likevel fingrene for mange positive tester for oss alle nå i slutten av juli;) Ønsker dere alle en vidunderlig dag:)

Kleeem:)

Tok en test i dag, jeg... Den var suuuuuupersvakt positiv. Så svak at jeg ikke vet om det var innbilling, og jeg stirret dessuten så lenge på den at jeg er usikker på om jeg gikk over tiden[&:] Sambo sier at han også så streken, så det hjelper jo litt[;)] Spent på om jeg greier flere positive i uken som kommer[8D]

Noen andre som har vært tidlig ute???

Har ikke testet enda, men har lyst til i morra tidlig merker jeg... men det er for tidlig tror jeg... har ikm på fredag.

ORIGINAL: *lillemus*

Tok en test i dag, jeg... Den var suuuuuupersvakt positiv. Så svak at jeg ikke vet om det var innbilling, og jeg stirret dessuten så lenge på den at jeg er usikker på om jeg gikk over tiden[&:] Sambo sier at han også så streken, så det hjelper jo litt[;)] Spent på om jeg greier flere positive i uken som kommer[8D]

Noen andre som har vært tidlig ute???

Spennende!

Dytt

Ikke testa enda, men har litt lyst til å teste i morra tidlig. Men har en følelse av at den blir negativ...

Tok en test idag..ikke med morgen urin.. den var negativ[:(][:(][:(][:(]
Er så lei av å vente på en positiv test!!! Nårtid blir det vår tur igjen??

ORIGINAL: Snorkefrøken

Har du testet idag lillemus?

Jeg har testet, to dager før IKM og det var negativt gitt. Så da føler jeg meg heller pessimistisk for denne runden og....

Noen andre som har testet da?

Testet igjen i dag, ja... Ny svaaaaaaaak positiv, men denne gangen er jeg sikker på at det i det minste var før tidsfristen gikk ut... Nå skal det sies at dette er billigtester utgått på dato, så jeg er langt fra å slippe jubelen løs enda. Men HÅPET er der definitivt nå.

Har en CB utgått på dato som jeg kanskje kan prøve i morgen, så får jeg vel gå til anskaffelse av noen nye etter det[8D] Hehe... gnien? Jeg?[:D]

Kjedelig med negative tester[:'(] Håper det dukker opp flere som har grunn til håp etter hvert! Dere som har testet og fått negative må vel ikke gi helt opp enda???

Håpet er ikke ute før trusa er rød[;)]

hei godtfolk[:D]
eg har nettopp komt him fra ferie i 2 uker, har kribla i fingrane å komma inn her te dokker, men så tekniske hytta har me ikkje[;)]

i går grein eg fordi eg såg såååå mongen gravide rundt  meg å va sikker på at me ikkje hadde klart det denna gongen heller...

men i dagmåres sto eg opp å tok ein strimmel test, den va svak positiv, tok deretter ein cb å der ble det et kryss, sprang så ner på apoteke å kjøpte ein digital;GRAVID 1-2 uker, juhuuuuuuu[:D][:D][:D][:D]

klare ikkje heilt å forstå det endå[:D]

alle dokker andre og ska klara det, håpe e ikkje ute før TR komme[:D][:D][:D]

mannen e allerede begynt å snakka te magen, han e heilt tapt[:)]åååå så me glede oss[:D]

Testa ikveld, ble negativ. IKM er idag sånn ca... Mensen har ikke vist seg, så vi får bare vente!

gratulera såå masse[:D][:D][:D][:D]

då e me to som ikkje får sova, eg testa positivt i måres[:D][:D][:D][:D]

april, here we come[:)][:)][:)][:)]

Så gøy! Nå begynner denne tråden for alvor å ta seg opp[:D] Gratulerer, folkens!

Oooooooog......................

Jeg har også testet klart og tydelig POSITIVT i dag! På en test som har gått ut på dato, men samma, det! Så positiv kan den ikke bli uten at det betyr noe! Tjoooohoi!

Håper alle følger med inn på terminforum nå! Masse lykke til til dere som ikke har fått positiv test enda!

Gratulerer så mye til dere med positiv test!

Jeg testa negativt i dag. Men IKM er ikke før på fredag, så vi får se. Har ikke så store forhåpninger da...

gratulerer med alle de positive testene, håper det er flere som følger etter[:D][:D]

ORIGINAL: *lillemus*

Så gøy! Nå begynner denne tråden for alvor å ta seg opp[:D] Gratulerer, folkens!

Oooooooog......................

Jeg har også testet klart og tydelig POSITIVT i dag! På en test som har gått ut på dato, men samma, det! Så positiv kan den ikke bli uten at det betyr noe! Tjoooohoi!

Håper alle følger med inn på terminforum nå! Masse lykke til til dere som ikke har fått positiv test enda!

GRATULERA[:D][:D][:D]å velkommen inn i april[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hestehaler

Gratulerer så mye til dere med positiv test!

Jeg testa negativt i dag. Men IKM er ikke før på fredag, så vi får se. Har ikke så store forhåpninger da...

ikkje gi opp håpe før eventuelt tr komme[:D][:D]eg har ikkje et tegn som e forskjelligt fra sånn eg har det når mensen e på vei, så selv om du ikkje føle det på deg så kan du verr gravid[:D][:D]

ORIGINAL: langlifrøken

gratulerer med alle de positive testene, håper det er flere som følger etter[:D][:D]

selvølgelig e det flerre som følge itte, blant aent du[;)]

Back
Topp