?.?.?SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 29?.?.?

Usikker på om jeg har hatt eggløsning jeg, eller om jeg har det i dag... ikke stabil syklus akkurat. Tester ikke, så tviler på at vi treffer denne måneden. Får kanskje prøve igjen i kveld... Merker at jeg er så utrolig mer avslappa denne gangen enn forrige gang... Noen andre her som har barn fra før som føler det sånn? Vet jo liksom at man kan få det til, og har jo allerede en å kose seg med. Deilig synes jeg. Stessa nok litt med det forrige gang...

ORIGINAL: Sofie25

Blir spenndenes å se hvor mangen som får positive G.tester denne gangen[:D]

Det blir det! :-)

Symptomjakta har starta... rar rumling i magen, og nei; jeg har ikke spist noe uvant mat[;)] Ble uggen da jeg satt på bil i stad, har dårlig matlyst... Ganske generelle ting, men håpe håpe[8|]
Har så lyst til at det skal klaffe denne gangen! Kvier meg nesten til bursdagsbesøk imorgen. To nusselige tvillingjenter som har 1-årsdag! De er så herlige! Jeg å vil ha!!!!

Spennende tider i møte, ja[:)] Ingen symptomer her, og jeg har vel egentlig ikke særlig tro på at det har klaffet denne gangen heller[&:] Men gleder meg til det begynner å skje ting rundt her!

Haha... Kos deg i barnebursdag i morgen! Det blir nok stas!

jeg blir nok plassert her denne gangen jeg da! :P vener TR 21 juli, så det kan jo bli spennende!

I dag da jeg våknet, hadde jeg enorme smerter i nedre del av magen. Stikking, riving og murring. Det gikk over etter kanskje 30 min. Lå krøket på soffan og klarte nesten ikke reise meg..!

noen som har opplevd noe slikt? Tenkte kanskje tanta var på vei litt tidligere, men ikke noe blod enda! Krysser fingrene på at hu holder seg borte denne gangen!:D:D

Hadde el 7 juli, så kanskje kanskje det er noe som fester seg? Ellers har jeg NULL symptomer!! :(

Symptomer på dere da snupper?

Jeg har ingen symptomer ennå. Men utifra at jeg ikke har tatt EL test, er jeg ikke sikker på når el var. Kan bare tippe mellom 8-10 juli. Så jeg er kanskje ikke mere en 3 dpo her [:D]

Ingen symptomer her.......

Ingen symptomer her heller... Men det hadde jeg ikke sist heller, så det trenger absolutt ikke bety noe her[;)] Hmmmm... Av en eller annen grunn har jeg ikke helt troen denne gangen, men[&:]

Hvordan er det med dere? Har dere troen?

ORIGINAL: *lillemus*

Ingen symptomer her heller... Men det hadde jeg ikke sist heller, så det trenger absolutt ikke bety noe her[;)] Hmmmm... Av en eller annen grunn har jeg ikke helt troen denne gangen, men[&:]

Hvordan er det med dere? Har dere troen?

Har egentlig ikke troen... Vet jo ikke akkurat når eggløsningen var... Siden forrige syklus var lang...

Idag har jeg jææævli vondt i musa!!! Slik jeg pleier å ha når jeg har mensen... håper jo at det er ett tegn, men er vand med å bli skuffa pp etter pp... så venter egentligt bare å ser[:)]

Kikka på denna lista:

1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor
1 pdo: En ny glød
1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse
1 pdo: Kvalme
1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes
1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet
2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.
5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg
6 dpo: Hjertebank
6 dpo: Luft i magen
6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa)
7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.
7 dpo: Markerte blodårer på brystene
7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte
7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere
7 dpo: Tett nese
7 dpo: Slapp og trøtt
7 dpo: Humørsvingninger
7dpo: Halsbrann
7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen
7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp
7 dpo: Vekslende hard og løs mage
7 dpo:Kviseutbrudd
8 dpo: Tidlig tretthet, legger seg tidlig
8 dpo: Fryser og svetter om hverandre
8 dpo: Tørste (Kan drikke masse, og aldri bli helt tilfredstilt)
9 dpo: Frysetokter
9 dpo: Flere hadde opplevd å teste positivt så tidlig.
10 dpo: Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det
10 dpo: Drømmene blir mer tydelige
10 dpo: Urinen har en stram lukt, litt jernaktig
10 dpo: Svimmelhet
10 dpo: Tørr hud
10 dpo: Generell tretthet
11 dpo: Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker
12 dpo: Neseblod
12 dpo: Uren hud
12 dpo: Mister hår/tynnere hår
12 pdo: Metallsmak i munnen
14 dpo: Oppkast
15 dpo: Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det.
6 wpo: Ofte dobesøk

og der står det at man kan få soppinfeksjon i underlivet 1 dpo, det har jeg ikke fått, men jeg har fått det på brystvortene... Ammer sønnen min. Aldri hatt det før. Det kan jo være helt tilfeldig, men også litt rart at det dukka opp nå... Merka det for 2-3 dager siden. Gutten min har fått det i munnen da, siden det er veldig smittsomt. Er jo mulig det var hen som fikk det først å, så ikke vet jeg. Syntes bare det var litt rart... Fikk det først på den ene puppen, også 1 dag senere på den andre. Tror det var han som smitta den andre... Så hvis det er generelt lettere å få soppinfeksjon, så er det kanskje et symtom, men hvis det vare gjelder underlivet så er det vel en tilfeldighet... Sikkert en tilfeldighet uansett... Syntes bare det var litt rart.

Har plutselig flere symtomer å. Mye luft i magen, og murringer i livmora. Jeg har jo vært gravid før, og det ergrer meg at jeg ikke husker hvordan det var sist... grrr....

melder meg på her:)ikm 21juli...har allerede testet,fikk en sånn tynn strek på en cb...irriterende..kan jo legge den ved.
venter på tester i posten..kom ikke i dag:(
får håpe alle her inne får flytte over til terminforum innen uke 29er over[:D]

Artig[:)] Disse passer på de aktuelle dagene på meg:

1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor
1 pdo: En ny glød
1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse
1 pdo: Kvalme
1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes
1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet
2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.
5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg
6 dpo: Hjertebank
6 dpo: Luft i magen
6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa)
7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.
7 dpo: Markerte blodårer på brystene
7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte
7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere
7 dpo: Tett nese
7 dpo: Slapp og trøtt
7 dpo: Humørsvingninger
7dpo: Halsbrann
7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen
7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp
7 dpo: Vekslende hard og løs mage
7 dpo:Kviseutbrudd

Men troa har jeg fortsatt ikke[&:]

Ikke jeg heller... Jeg har forresten også stikkinger i eggstokken på høyre side... Og fått endel kviser...

Har ikke trua, men blir veldig skuffet fordet når TR kommer, eller jeg får neg. test.

Vil være gravid...

jeg føler liksom jeg har samme symptomene uka før TR som når man blir gravid..frustrerende! I går hadde jge syyykt vondt i magen..6/7 dager etter positiv EL test. Håper det var festesmerter eller noe slikt!! Men verken tegn til ømme bryst eller noe annet. Sinnsyt sulten da..lyst på noe godt!!! men det ahr jeg også før tr...!!

Kan vi ikke bare snike oss over i nytt forum sammen da?? hadde vært sååå koselig!! :D:D

ORIGINAL: FunLight

jeg føler liksom jeg har samme symptomene uka før TR som når man blir gravid..frustrerende! I går hadde jge syyykt vondt i magen..6/7 dager etter positiv EL test. Håper det var festesmerter eller noe slikt!! Men verken tegn til ømme bryst eller noe annet. Sinnsyt sulten da..lyst på noe godt!!! men det ahr jeg også før tr...!!

Kan vi ikke bare snike oss over i nytt forum sammen da?? hadde vært sååå koselig!! :D:D

Veldig med på den, altså! Ventingen i det nye forumet er så utrolig mye morsommere enn ventingen her[:D]

Kommer nok tidsnok til å gjenkjenne svangerskapskvalme, for kastet opp 20 uker i første svangerskap! Men må si jeg er kvalm og litt småuggen. Hadde EL rundt 11. juli, så det kaaan jo hende det betyr noe? [:-] Sist merket jeg symptomer rundt uke 4.

ORIGINAL: mawii

Kommer nok tidsnok til å gjenkjenne svangerskapskvalme, for kastet opp 20 uker i første svangerskap! Men må si jeg er kvalm og litt småuggen. Hadde EL rundt 11. juli, så det kaaan jo hende det betyr noe? [:-] Sist merket jeg symptomer rundt uke 4.

Hehehe det kommer jeg også til..kasta opp i 9 mnd jeg... ikke noe kjekt[:'(]

Back
Topp