*lillemus*
Forelsket i forumet
Da har jeg tatt min første EL-test. Den var negativ. Satser på positiv test mandag eller tirsdag[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *lillemus*
Så hyggelig at vi blir flere[:)] Velkommen! Håper på at alle sammen feier rett videre til terminforum etter denne runden
Høres ut som du har hatt det nydelig! Har vært rimelig stille her, ja, men er jo midt i all ferien, så det er vel ikke så rart... Regner med at denne tråden tar seg opp i løpet av kommende uke(r)[;)]
ORIGINAL: Sofie25
Høres ut som du har hatt det nydelig! Har vært rimelig stille her, ja, men er jo midt i all ferien, så det er vel ikke så rart... Regner med at denne tråden tar seg opp i løpet av kommende uke(r)[;)]
Hehehe ja håper på det[;)] Ellers då... har du kjent eller tatt noen El tester? Jeg kjente meg meget støl i 1-2 dager.. så regnet med at det var den som kom eller var på vei... har verken tatt el test elle temping denne gangen.. orker det ikke.. har blitt så mangen skuffelser uannsett så føler det blir litt bortkasta penger.. er rimeligt dyrt hver mnd liksom..
Har ikke tenkt så mye på prøvinga heller denne gangen med tanke på at vi har vert på ferie...mye å gjør.. så da får vi se[:)]
ORIGINAL: shina
Ja Da er vi hjemme fra en avsalappende båttur i helgen. Det var en deilig tur. Frøkna mi storkoste seg med mye bading[:)]
Ellers merker jeg ingen ting til om det driver å skjer noe i denne kroppen. Men det er for tidlig uansett. Med Frøkna merket jeg ingen ting. før jeg en morgen følte meg fyllesyk uten å ha drukket. Tok en test, den var knall positiv.[;)] må ha vert mellom 3,5 og 4,5 uker på veg da.