?.?.?SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 29?.?.?

Da har jeg tatt min første EL-test. Den var negativ. Satser på positiv test mandag eller tirsdag[;)]

Jeg slenger meg med her jeg[:D] Endelig er vi med i gamet igjen etter laaaang tid uten ork, kapasitet mm til å tenke på sengehygge. Men nå er vi klare[:D][:D][:D], foreløpig IKM er 19.juli, men jeg tror vel heller at den kommer rundt helga som den pleier( men trenger ikke å komme denne gangen[;)])

hørre visst te her eg[:D]ikm 25 juli å denna gongen ska me klara det jenter[:D]
har ferie når eg har EL, ska ha masse sengakos å bare slappa av, så ska den ittelengta spirå sitta[:)][:)][:)][:)][:)]

masse lykke te folkens[;)]

Så hyggelig at vi blir flere[:)] Velkommen! Håper på at alle sammen feier rett videre til terminforum etter denne runden

ORIGINAL: *lillemus*

Så hyggelig at vi blir flere[:)] Velkommen! Håper på at alle sammen feier rett videre til terminforum etter denne runden

takk takk[:D][:D]

me ska alle sammen inn i terminforum nå, det har eg bestemt å då ska det bare bli sånn[;)][;)][;)]

eg stikke å ferie nå så me snakkes om 2 uker snuppene mine[;)] kos dokker me sengakosen å masse lykke te[:)]

komme te å savna dokker[&o]

Jøss... Er alle på ferie, eller? Tenkte bare å opplyse om at jeg hadde positiv EL-test i dag, og jeg er sjeleglad (forrige syklus var jo uten EL, så nå har jeg litt mer håp om at ting er på rett kjøl igjen[:)]).

Hva skjer med dere da?

Jeg er i den "kjedelige" perioden før EL hvor det ikke er så mye å melde av symtomer. Bestillte EL tester på mandag. Trodde aldri jeg skulle gjøre det så fort (er bare i 2pp), men tenkte det var like greit å finne ut om jeg har EL så slipper jeg å bekymre meg for det ihvertfall.

Blir nok en spennende pp! Har vært aktive i senga frem til når jeg tror jeg har E.L, og nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker noe som helst[:@] Er trøtt og sover og sover. Men aner jo ikke helt når jeg har E.L. (tester ikke), så da kan det være at det klaffer likevel. Stresser ikke...

ikm 23 juli her! hvis denne perioden er normal da...
ammer, så har bare hatt mensen to ganger siden gutten ble født for 7 mnd siden...

dytt

Det er vel inn her jeg skal da.[:D]

Jeg testet ikke denne mnd utifra at jeg ble tatt litt på sengen med at vi skulle starte prøvingen nå ( trodde vi skulle vente 2 mnd til jeg)[;)] men i all flaks var første prøving dag 11 i syklusen.

Men jeg er litt usikker om det kan ha ver en dag forsent utifra at når jeg har prøvetestet med cb digitale eggløsningstest. Har den blitt positiv dag 10 på kvelden i 19-20 tiden(etter da først å ha fått negative tidligere samme dag. kl 11 og kl 16) og den har vert negativ kl 06-09 om morgenen dag 11 Dette har skjedd de to gangene jeg har testet. Dette har vert på 26 dagers sykluser.

Jeg ligger i snitt på 26 dagers sylus men sist var den på 28. Så får nesten håpe dette er en 28 dager syklus. Så IKM er mellom 22-24 juli. [;)]

Fikk positiv EL test i går og kjenner det rusker der nede nå så da tror jeg konkusjonen blir at jeg kan kjenne EL som jeg trodde, praktisk[:)]

Her er jeg veldig usikker akkurat nå... Kan ikke si jeg hverken kjenner eller ser noen tegn til el for tiden, så kanskje ikm blir i uke 30 i stedenfor. Tester jo ikke etter el nå, og syklusen kan fint være på bærtur egentlig... Jaja, masse deilig kos blir det iallefall [;)]

Da er jeg også inne i vente/lete etter symptomer-fasen[:)] Har hatt EL-smerter på høyre side i går og i dag, så nå sitter vi bare og krysser fingrene[8D] Håper virkelig det klaffer for hele gjengen her inne! Spennende tider i møte, nå...

Då var jeg kommet tilbake fra ferien.. guu hvor godt det er å komme hjem til si eiga seng igjen å sove godt uten å våkne med en stiv rygg/nakke[8D] Har hatt det kanon varmt og sol omtrent hele uka.. kanoon[;)]
Hvordan står det til her inne? ser det ikke har vert noe særligt liv her i det siste.. er alle ute på ferie å slikker sol hehe[;)]

Høres ut som du har hatt det nydelig! Har vært rimelig stille her, ja, men er jo midt i all ferien, så det er vel ikke så rart... Regner med at denne tråden tar seg opp i løpet av kommende uke(r)[;)]

Høres ut som du har hatt det nydelig! Har vært rimelig stille her, ja, men er jo midt i all ferien, så det er vel ikke så rart... Regner med at denne tråden tar seg opp i løpet av kommende uke(r)[;)]

Hehehe ja håper på det[;)] Ellers då... har du kjent eller tatt noen El tester? Jeg kjente meg meget støl i 1-2 dager.. så regnet med at det var den som kom eller var på vei... har verken tatt el test elle temping denne gangen.. orker det ikke.. har blitt så mangen skuffelser uannsett så føler det blir litt bortkasta penger.. er rimeligt dyrt hver mnd liksom..
Har ikke tenkt så mye på prøvinga heller denne gangen med tanke på at vi har vert på ferie...mye å gjør.. så da får vi se[:)]

ORIGINAL: Sofie25

Hehehe ja håper på det[;)] Ellers då... har du kjent eller tatt noen El tester? Jeg kjente meg meget støl i 1-2 dager.. så regnet med at det var den som kom eller var på vei... har verken tatt el test elle temping denne gangen.. orker det ikke.. har blitt så mangen skuffelser uannsett så føler det blir litt bortkasta penger.. er rimeligt dyrt hver mnd liksom..
Har ikke tenkt så mye på prøvinga heller denne gangen med tanke på at vi har vert på ferie...mye å gjør.. så da får vi se[:)]

Jada[:)] Har både hatt positiv EL-test, og kjent EL-smerter, så denne gangen er det i alle fall et liiiiiite håp om at ting skal klaffe. Har vært på hyttetur i helgen uten termometer, så vet ikke om jeg har hatt temperaturstigning, men alt annet tyder i alle fall på at jeg har hatt EL[;)]

Ellers kjenner jeg at jeg heller litt mot å droppe tempingen om det blir noen neste måned her også. Har funnet ut at termometeret mitt ikke er helt til å stole på[&:] Eller kanskje det blir nytt? Guh, som jeg håper å slippe å ta stilling til dette[8D]

Hørtes nydelig ut å ikke ha tenkt så mye på den prøvingen, da... Kanskje det er litt avslappethet som skal til for at spira sitter?

Ja Da er vi hjemme fra en avsalappende båttur i helgen. Det var en deilig tur. Frøkna mi storkoste seg med mye bading[:)]

Ellers merker jeg ingen ting til om det driver å skjer noe i denne kroppen. Men det er for tidlig uansett. Med Frøkna merket jeg ingen ting. før jeg en morgen følte meg fyllesyk uten å ha drukket. Tok en test, den var knall positiv.[;)] må ha vert mellom 3,5 og 4,5 uker på veg da.

ORIGINAL: shina

Ja Da er vi hjemme fra en avsalappende båttur i helgen. Det var en deilig tur. Frøkna mi storkoste seg med mye bading[:)]

Ellers merker jeg ingen ting til om det driver å skjer noe i denne kroppen. Men det er for tidlig uansett. Med Frøkna merket jeg ingen ting. før jeg en morgen følte meg fyllesyk uten å ha drukket. Tok en test, den var knall positiv.[;)] må ha vert mellom 3,5 og 4,5 uker på veg da.

Velkommen tilbake[:)] her er et ingenting her heller, men driver ikke å kjenner til heller.. eneste som aldri slår feil hver syklus... rundt EL.. Ekstreme hodeverk... kjekt liksom..[>:]

Back
Topp