?.?.?SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 29?.?.?

ORIGINAL: Sofie25

ORIGINAL: mawii

Kommer nok tidsnok til å gjenkjenne svangerskapskvalme, for kastet opp 20 uker i første svangerskap! Men må si jeg er kvalm og litt småuggen. Hadde EL rundt 11. juli, så det kaaan jo hende det betyr noe? [:-] Sist merket jeg symptomer rundt uke 4.

Hehehe det kommer jeg også til..kasta opp i 9 mnd jeg... ikke noe kjekt[:'(]

[:'(]Huff og gru! Får håpe dere slipper billigere unna denne gangen!

ORIGINAL: *lillemus*

ORIGINAL: Sofie25

ORIGINAL: mawii

Kommer nok tidsnok til å gjenkjenne svangerskapskvalme, for kastet opp 20 uker i første svangerskap! Men må si jeg er kvalm og litt småuggen. Hadde EL rundt 11. juli, så det kaaan jo hende det betyr noe? [:-] Sist merket jeg symptomer rundt uke 4.

Hehehe det kommer jeg også til..kasta opp i 9 mnd jeg... ikke noe kjekt[:'(]

[:'(]Huff og gru! Får håpe dere slipper billigere unna denne gangen!

Ja håper jeg også[8D] Var ikke noe kjekt å gå slikt i det hele.. alt ble bare ett stort ork

Nei. her skjer det fortsatt ingen ting. Kjedelig.

negativ test i dag tross en som kunne se ut til å være positiv for en dag siden[:@]ikke noen symptomer jeg klarer sile ut ikke er tr symptomer...eneste er at di ahr vert der litt lenge for å være tr..
bobling nede i magen...små strekking av og til...hmmm...sikkert bare lureri akkurat som cb sine tester..

Eneste jeg kjenner nå er at det er litt vondt i livmora, og eggstokken på høyre side... Men tror egentlig jeg pleier å ha det frem mot mensen... Så innimellom har jeg trua, men for det meste ikke...

Ingen symptomer ennå. Skal bort i helgen, kjennert at det blir godt så får jeg noe annet å tenke på.

Sluttet å røke for noen dager siden også, og det tærer litt på humøret. Det var lettere å slutte sist... Men da hadde jeg vel en større motivasjon en nå. Blir noe annet å stå med en positiv test i hanna, veldig glad da. at jeg ikke røyket mens jeg gikk gravid med frøkna[:)]

Når her dere ikm, og når har dere tenkt til å teste?

Jeg har ikm fredag. Og har også endel billigtester liggende. Så kommer nok til å teste før ikm. ikke sikker på når enda. Men hvor tidlig kan billigtestene slå ut?

Jeg har en jobb der jeg kan havne i situasjoner som er farlige for et lite foster(røntgen, anestesi, hormoner), så jeg kommer til å teste så tidlig som mulig. Har IKM torsdag, men har planer om å teste mandag, torsdag og eventuelt søndag om jeg ikke har fått mensen eller positiv test før den tid[;)] Spennende!

I dag har jef kjent murringer og det stikker/strekker når jeg gjør brå bevegelser, er også mer tørst enn vanlig (aldri tørst ellers), føler meg oppblåst. Ikke sikkert det går bra (til meg selv for å ikke bli skuffet). IKM på fredag, men om tegnene forsetter og blir sterkete tester jeg kanskje før, spennende[:)]

ORIGINAL: shina

Ingen symptomer ennå. Skal bort i helgen, kjennert at det blir godt så får jeg noe annet å tenke på.

Sluttet å røke for noen dager siden også, og det tærer litt på humøret. Det var lettere å slutte sist... Men da hadde jeg vel en større motivasjon en nå. Blir noe annet å stå med en positiv test i hanna, veldig glad da. at jeg ikke røyket mens jeg gikk gravid med frøkna[:)]

Lykke til med røykeslutt, håper du får god motivasjon til å forsette å la være i løpet av uka som kommer

ORIGINAL: R84

ORIGINAL: shina

Lykke til med røykeslutt, håper du får god motivasjon til å forsette å la være i løpet av uka som kommer

Huff idag er jeg sliten... var på jobb i går fra 15-22, så var det på ann ijenn idag 08.30- 1800... guu jeg er trøtt[8D]

Det var en lang dag! det var i butikk du jobba? Håper du fåe en fin søndag, det fortjener du ihvertfall[:)]

Huff... Her varierer det veldig hva jeg tror. Samboeren min er overbevist om at vi har klart det, men han er ALLTID poitivt innstilt[:D] I forigårs hadde jeg en del gravid/mensensymptomer, men de to siste dagene har jeg ikke kjent noe særlig til det (ikke hatt så mye tid til å kjenne etter heller da...).

Uansett... Håpet er der, og på mandag skal det tjuvtestes!

Lykke til til alle som skal teste i uke 29!

ORIGINAL: R84

Det var en lang dag! det var i butikk du jobba? Håper du fåe en fin søndag, det fortjener du ihvertfall[:)]

stemme d jah... hehe ja imorgen håper jeg på å få sove litt lengre og slappe av litt ivertfall[8D]

ORIGINAL: Snorkefrøken

Ikke lenge igjen til uka vår nå [;)] Hvordan er det med magefølelsen da?

Her har jeg hatt antydning til symptomer idag, mye stikking i det ene brystet (men ikke ømt) og stølhet nederst i magen. Men dette kan jo like mye tyde på at det begynner å nærme seg tantetid som andre ting... Har ikke helt godfølelsen for at det har klaffet denne runden heller, men håper da [:)]

Hadde vært gøy med mange gravide i uke 29! Krysser fingrene for alle sammen

Jeg vet ikke ennda.. jeg tar ikke mine symptomer noe alvorligt da jeg føler at de kan ver litt rundt mens tiden.. dem siste 2 mnd har jeg hatt en syklus på 25 dager plutseligt.. så visst jeg kommer meg til dag 27 vertfall så tør jeg kanskje ta en test[;)]

Back
Topp