?? SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 28 ??

I dag tidlig kom det litt lyst blod da jeg var på do. Har opplevd det noen ganger før noen dager før ikm også, så har ikke helt troa på at det er et godt tegn [&:] Dessuten har jeg litt magevondt og føler meg irritabel.
Buuh! Dagens syt [8D]

Er det noen som har sniktestet da?? Jeg har allerede svidd av to tester, bare på gøy [:D] Er litt voldsomt å tro at den blir positiv allerede 10 dager før IKM [:D][:-]

Men tror faktisk vi har klart det nå i pp2. Har hatt mensmurringer og forferdelig god matlyst de siste dagene, og boobsene er som de aldri før har vært - forferdelig ømme 

ORIGINAL: *Peonella*

Er det noen som har sniktestet da?? Jeg har allerede svidd av to tester, bare på gøy [:D] Er litt voldsomt å tro at den blir positiv allerede 10 dager før IKM [:D][:-]

Men tror faktisk vi har klart det nå i pp2. Har hatt mensmurringer og forferdelig god matlyst de siste dagene, og boobsene er som de aldri før har vært - forferdelig ømme 

Krysser fingrene for deg

3 dager til ikm og tok en test i dag, blenda hvit så det bare undergrunner vel det jeg vet og tenker at tr komme første dagen i ferien. tror i tillegg at livmorhalsen har begynt å åpne seg også så kanskje tr kommer dagen før... Lovely...

Da meldte halsbrannen seg også ja.. [:-] Var såååå plaget med den sist gang!

Hadde alt av svangerskapsplager sist, spydde i 8 mnd, bekkenløsning deluxe, var svimmel og trøtt hele tiden og hadde konstant halsbrann. Så blir spennende å se hvordan dette går. Lovet meg og aldri bli gravid igjen, p.g.a. alle plagene [:D]

ORIGINAL: ubeleilig

3 dager til ikm og tok en test i dag, blenda hvit så det bare undergrunner vel det jeg vet og tenker at tr komme første dagen i ferien. tror i tillegg at livmorhalsen har begynt å åpne seg også så kanskje tr kommer dagen før... Lovely...

Hvordan merker du at den har begynt å åpne seg? [:)]

TR kom for fullt i går, 1 uke før IKM.. Og jeg har som regel stabil syklus[:@][:'(][:@]

Men ønsker resten av dere lykke til iallefall, og krysser fingre og tær for dere[:D]

Hvordan merker du at den har begynt å åpne seg? [:)]

at det blir en smal åpning i livmortappen. kjenner på den hver dag fo rå bli kjent med den, den pleier å åpne seg litt før mensen og ikke være helt lukket, litt som ved el, bare uten el slim. men det rare er at den er sånn virker som den skal åpne seg på morgenen goså er den helt sammensnurpa på ettermiddagen. skjønner den ikke jeg, er bare første syklusen jeg driver med tappegrafsing også så jeg kjenner den vel ikke bra nok enda..men jeg skal visst ha en smal spalteformet åpning i ogs med at jeg har født før, de som ikke har født før har en rund åpning og den vil være helt lukket. imellom el og mensen.

ORIGINAL: lisabet86

TR kom for fullt i går, 1 uke før IKM.. Og jeg har som regel stabil syklus[:@][:'(][:@]

Men ønsker resten av dere lykke til iallefall, og krysser fingre og tær for dere[:D]

fy flate den tr er ikke sann. hva med å i allefall holde besøkstiden sier nå bare jeg...

ORIGINAL: lisabet86

fy flate den tr er ikke sann. hva med å i allefall holde besøkstiden sier nå bare jeg...

Ja, det kan du si! Er ikke bare å valse innom uanmeldt på den måten!!![:(]

tror hun kommer på ett ikke så velkommet besøk i morra. har ikm i morgen og tok en veldig blendahvit negativ test i dag..[>:] det kjennes sånn ut i dag i allefall. møkka kjerring. he he..
vel håper det er siste gangen hun kommer på besøk i allefall. får se om det går bedre neste pp. det er jo sommer så alt er mulig:)

huff den kroppen altså...blir så frustrert..blødde minilite igår og litt idag. Er 5 dager til ikm. Kanskje det er tegn på tanten da... :S

ORIGINAL: bjornsvik

Noen som har testet? :)

Nei, men like før jeg sprekker... [8D] Men tenker det ikke er noe vits før det har gått en eller 2 dager etter IKM dagen. (som er i morgen) Men gud så lyst jeg har.. Til å ta den i morgen tidelig.. Men ser for meg at det kan bli en del tester om jeg skal holde på slikt fremover..[8|]

Noen anndre? Ser det er et par som har fått positive tester. [:D] Gratulerer til alle dere[:D]

Nei, har ikke testet enda... Venter nok til onsdag eller torsdag. Kommer til og bli så skuffet om den blir negativ. Fikk en haug med tester i posten i dag, så det frister jo.. [:D]

Tickeren er feil også, skjønner ikke hvorfor den viser 4 dager i stedet for 5 dager til testing!

Nei, har ikke testet enda... Venter nok til onsdag eller torsdag. Kommer til og bli så skuffet om den blir negativ. Fikk en haug med tester i posten i dag, så det frister jo.. [:D]

Tickeren er feil også, skjønner ikke hvorfor den viser 4 dager i stedet for 5 dager til testing!

Viser feil hos meg også, i morgen er test dag, ikke i dag som den viser.

Hvor bestiller du tester?

ORIGINAL: DUCHESS

Viser feil hos meg også, i morgen er test dag, ikke i dag som den viser.

Hvor bestiller du tester?

Bestiller fra www.billige-tester.no

Veldig billig [:)]

jeg testet positiv på eltest igår og idag jeg da... men ikke på gtest. Så skal prøve imorgen. Hvis den er negativ har jeg vel el da :P
haha, rare greier...

ORIGINAL: bjornsvik

jeg testet positiv på eltest igår og idag jeg da... men ikke på gtest. Så skal prøve imorgen. Hvis den er negativ har jeg vel el da :P
haha, rare greier...

Hehe i alle dager!! Men da er det bare å kjøre på for sikkerhetsskyld [:D]

Back
Topp