Er2020året
Forelsket i forumet
blødning 1 uke før ikm? har du stabil syklus da, isåfall kan det være festeblødning?:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Peonella*
Er det noen som har sniktestet da?? Jeg har allerede svidd av to tester, bare på gøy [:D] Er litt voldsomt å tro at den blir positiv allerede 10 dager før IKM [:D][:-]
Men tror faktisk vi har klart det nå i pp2. Har hatt mensmurringer og forferdelig god matlyst de siste dagene, og boobsene er som de aldri før har vært - forferdelig ømme
ORIGINAL: ubeleilig
3 dager til ikm og tok en test i dag, blenda hvit så det bare undergrunner vel det jeg vet og tenker at tr komme første dagen i ferien. tror i tillegg at livmorhalsen har begynt å åpne seg også så kanskje tr kommer dagen før... Lovely...
3 dager til ikm og tok en test i dag, blenda hvit så det bare undergrunner vel det jeg vet og tenker at tr komme første dagen i ferien. tror i tillegg at livmorhalsen har begynt å åpne seg også så kanskje tr kommer dagen før... Lovely...
Hvordan merker du at den har begynt å åpne seg? [:)]
ORIGINAL: lisabet86
TR kom for fullt i går, 1 uke før IKM.. Og jeg har som regel stabil syklus[:@][:'(][:@]
Men ønsker resten av dere lykke til iallefall, og krysser fingre og tær for dere[:D]
ORIGINAL: lisabet86
TR kom for fullt i går, 1 uke før IKM.. Og jeg har som regel stabil syklus[:@][:'(][:@]
Men ønsker resten av dere lykke til iallefall, og krysser fingre og tær for dere[:D]
fy flate den tr er ikke sann. hva med å i allefall holde besøkstiden sier nå bare jeg...
ORIGINAL: bjornsvik
Noen som har testet? :)
Nei, har ikke testet enda... Venter nok til onsdag eller torsdag. Kommer til og bli så skuffet om den blir negativ. Fikk en haug med tester i posten i dag, så det frister jo.. [:D]
Tickeren er feil også, skjønner ikke hvorfor den viser 4 dager i stedet for 5 dager til testing!
ORIGINAL: DUCHESS
Nei, har ikke testet enda... Venter nok til onsdag eller torsdag. Kommer til og bli så skuffet om den blir negativ. Fikk en haug med tester i posten i dag, så det frister jo.. [:D]
Tickeren er feil også, skjønner ikke hvorfor den viser 4 dager i stedet for 5 dager til testing!
Viser feil hos meg også, i morgen er test dag, ikke i dag som den viser.
Hvor bestiller du tester?
ORIGINAL: bjornsvik
jeg testet positiv på eltest igår og idag jeg da... men ikke på gtest. Så skal prøve imorgen. Hvis den er negativ har jeg vel el da :P
haha, rare greier...