?? SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 28 ??

jeg har direkte vonde pupper. Det har jeg aldri hatt før, de har vært ømme men ikke Vonde. Men tør ikke håpe eller tro noe..

Spesielt i dag har jeg hatt disse syptomene:

Kvalm, hodepine, menslignende smerter, ømme bryst og er veldig sulten. Er bare tre-fire dager siden EL, så det er kanskje litt tidlig og få symptomer allerede nå? eller?

Er så utrolig utålmodig!! [:-]

Dytt [:)] Noen som nærmer seg testing? [:D]

Dytter massssse babystøv inn i denne tråden!! [:D]
**
* [:D]

Takk, snuppa!

har en del "menssmerter", hatt det en del dager nå... pluss ekstra utflod!

Jeg håper enda - 8 dager igjen til testing

Hva med dere da?

Jeg har flydd på do i hele natt. Hatt skikkelige magekramper og løs mage.
Men tør ikke tro at det betyr noe. Er ganske fin nå. Lever på Biola [8D] Bare litt magekramper nå.

ORIGINAL: bjornsvik

har en del "menssmerter", hatt det en del dager nå... pluss ekstra utflod!

Jeg håper enda - 8 dager igjen til testing

Hva med dere da?

Samme her... Har menssmerter daglig og ekstra utflod! Skal du snikteste? Lurer på om jeg skal på søndag, har jo endel tester liggende [:D]

Ååååå, håper vi får positive svar hele gjengen!!

de vonde puppene er bare såre nå. var vel bare litt ekstra ømhet før tr, kjennes ut som det brenner i de innimellom... merkelig, aldri kjent det før.. teite lurekroppen..
ellers begynner korsryggsmertene å sette seg og murringene å komme.. så det er vel bare å lene seg tilbake å vente på tr. men tester vel på fredag bare for å teste så jeg vet garantert at tr kommer og jeg må huske å pakke med masse bind og tamponger til turen... har jo selvfølgelig ett lite pittelite håp og ønske om å slippe unna tr denne mnd men tviler sterkt gitt...ellers har humørsvigningene gitt seg for denne gang. er roligere og ikke så irritabel nå og hodepina er borte og smertene i kroppen borte. SÅ yeaj. I like. Nå skal jeg sy.

jeg kommer nok til å snikteste masse ;P hehe, men får nok ikke positiv før noen dager etter ikm hvis jeg er gravid da..som sist. men tester fordi vettu, jadda! [:)]

ORIGINAL: lisabet86

7 dager til IKM her nå

Me toooo!![:D]

Har aldri vært borti rfsu testen, så vet ikke hvordan den funker! [:)] Har tre tester igjen nå, så skal bruke de fram til IKM [:D] Er så speeeent! Tror jeg skal teste lørdag, mandag og torsdag [8|][:)]

4 eller 5 dager til ikm her.. og blir ikke klok på kroppen min i det hele tatt. Men jeg er ganke så sikker på at tanta er på vei..

kan være litt tidlig å teste enda hvis det er 7 dager til ikm. kan fort bli skuffa da tror jeg.. Er jo veldig tidlig, egget må jo rekke å feste seg og sende ut signaler til kroppen først. Men det kan jo gå, noen får jo positive tester veldig tidlig

bestilte rfsu tester i posten, så da er de her mandag. Da er det jo 3 dager til ikm, så da blir det nok en test da ;D

Slenger med symptomene mine her jeg...:

1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor
1 pdo: En ny glød
1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse
1 pdo: Kvalme
1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes
1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet
2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.
5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg

6 dpo: Hjertebank
6 dpo: Luft i magen
6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa)

7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.
7 dpo: Markerte blodårer på brystene
7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte
7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere
7 dpo: Tett nese
7 dpo: Slapp og trøtt
7 dpo: Humørsvingninger
7dpo: Halsbrann

7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen
7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp

7 dpo: Vekslende hard og løs mage
7 dpo:Kviseutbrudd
tilfredstilt)
9 dpo: Frysetokter
9 dpo: Flere hadde opplevd å teste positivt så tidlig.
10 dpo: Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det
10 dpo: Drømmene blir mer tydelige
10 dpo: Urinen har en stram lukt, litt jernaktig
10 dpo: Svimmelhet
10 dpo: Tørr hud
10 dpo: Generell tretthet
11 dpo: Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker
12 dpo: Neseblod
12 dpo: Uren hud
12 dpo: Mister hår/tynnere hår
12 pdo: Metallsmak i munnen
14 dpo: Oppkast
15 dpo: Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det.
6 wpo: Ofte dobesøk

Back
Topp