?? SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 28 ??

ORIGINAL: lisabet86

ORIGINAL: Kakken

Jadda, da er runde 2 overstått i dag gitt[8D] Hihi..

Hihi... Ja, det er bare å kose seg nå [;)]

Hihi ja, jeg spurte om vi skulle ta en jogge tur, men han ville heller trene i senga[8D]

Ja, takk [;)]
Har planer om å forføre min kjære selv etter en dusj [8D]

Åhhh.. ønske vi også kunne startet prøvinga i DAG.., men.... tanta er her 3 dager til, sååååååå vente til en kan starte el testing og hive seg over sambo [:D]

Jadda, da er runde 2 overstått i dag gitt[8D] Hihi..

Hihi... Ja, det er bare å kose seg nå [;)]

Hihi ja, jeg spurte om vi skulle ta en jogge tur, men han ville heller trene i senga[8D]

Ja, takk [;)]
Har planer om å forføre min kjære selv etter en dusj [8D]

Til og anbefalle på det sterkeste[;)]
Vi må jo komme oss inn til Mars denne mnd altså[:D] Nå har alle andre vært heldige, så nå er det våres tur syntes jeg[:)]

kan jeg henge litt her også? Har vel egentlig ikm søndag 12, eller mandag 13.juli så er litt usikker hvilken uke jeg har ikm. Enten siste dagen i uke 27 eller første i uke 28.

Hadde vel el på søndag. har ikke helt håpet denne pp siden vi bare hadde oss lørdagen og i går men det er jo lov å håpe og drømme. Nå tar vi det ikke sååååå høytidelig denne pp heller. Er ikke så kult å ligge spyklein i hellas men selvfølgelig hadde det vært verdt det. men mellom valget spy eller ta seg en øl og vin til maten så vil jeg vel helst det siste... men time will show.

Selvsagt kan du Joine[:D]

Jeg skal også til Hellas, i August[:)] Men var ikke spysjuk sist jeg var gravid, så tar det med ro jeg da[:)]

hellas er herlig uansett:) Gleder meg til somemr og ferie. kanskje kroppen min klarer å slappe litt av også:)

Har dere kjøpt inn tester som ligger klare, eller er det noe dere tar om TR ikke kommer? Og klarer dere å holde dere helt til TR dagen?
Bare lurer [:)]

ORIGINAL: DUCHESS

Har dere kjøpt inn tester som ligger klare, eller er det noe dere tar om TR ikke kommer? Og klarer dere å holde dere helt til TR dagen?

Kjøpte en haug med tester i første pp'en, så har liggende en god del [:D] Tror nok det blir testing noen dager før TR kommer, må jo få brukt opp testene!

Hva med deg selv? [:)]

Jeg har ca 10 tester på lur, så er klar.. Kommer nok til å teste noen dager før IKM[8D] Hihi..

har tester liggende og klarer absolutt ikke å vente til ikm. Det vet jeg. Dessuten skal vi reise bort dagen før så jeg må bare teste dagen før for å sjekke:)

Jeg har IKM 13. juli, men har veldig lyst til å teste på bursdagen min 11. juli. Testene ligger i alle fall klare [;)]

To day is EL-day

Jeg har IKM 13. juli, men har veldig lyst til å teste på bursdagen min 11. juli. Testene ligger i alle fall klare [;)]

To day is EL-day

Kjære Kakken, du kan da ikke så at du har lyst - du MÅ teste den 11. [;)]

Er det her vi kan dele symptomer, uten at noen ser rart på en?? Isåfall kjenner jeg MANGE[8D] Hehe, selv om EL nettopp har vært[8D]
Mars - here we come[:D][:D]

he he jeg har mange symptomer jeg også men regner med det er pga el og i tillfelle pms symptomer på den hersens tanta. Har ikke trua i det hele tatt men lever med drømmen... akkurat nå er det bare vondt i magen. lagde en egen tråd om det. Ekkelt og skummelt..

ORIGINAL: Julia09

To day is EL-day

Er det her vi kan dele symptomer, uten at noen ser rart på en?? Isåfall kjenner jeg MANGE[8D] Hehe, selv om EL nettopp har vært[8D]

Hehe... Jeg vet, jeg SKAL teste på bursdagen min [;)] Wæææh! *Skummelt*
Jeg har ingen symptomer enda, men EL skal jo liksom være i dag
Men hatt litt elsmerter i går og i dag, så da er alt som det skal være [:)]

ORIGINAL: Julia09

To day is EL-day

Hehe... Jeg vet, jeg SKAL teste på bursdagen min [;)] Wæææh! *Skummelt*
Jeg har ingen symptomer enda, men EL skal jo liksom være i dag
Men hatt litt elsmerter i går og i dag, så da er alt som det skal være [:)]

Hihi, godt du har is i magen, og ikke kjenner etter symptomer enda[8D]
Blir MEGAmorsomt å teste!!! Nesten så jeg ikke greier å vente[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ubeleilig

he he jeg har mange symptomer jeg også men regner med det er pga el og i tillfelle pms symptomer på den hersens tanta. Har ikke trua i det hele tatt men lever med drømmen... akkurat nå er det bare vondt i magen. lagde en egen tråd om det. Ekkelt og skummelt..

Ikke gi opp kjære venn[:)] Det er fortsatt STORT håp[:)]

ORIGINAL: Peonella

ORIGINAL: DUCHESS

Kjøpte en haug med tester i første pp'en, så har liggende en god del [:D] Tror nok det blir testing noen dager før TR kommer, må jo få brukt opp testene!

Hva med deg selv? [:)]

Nei jeg har ikke ingen liggende, og tenker at jeg venter til om TR ikke kommer, ellers er jeg redd jeg kommer til å bruke veldig mange tester fremover.. hehe (selv om  jeg håper jeg slipper)

Back
Topp