?? SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 28 ??

ORIGINAL: bjornsvik

hmmm.... negativ eltest idag også:/ men den var veldig sterk strek da, men ikke sterk nok :P

Hvordan fungerer disse EL testene? Skjønner det er strips, men er de da i forskjellige grader?

ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: ubeleilig

he he jeg har mange symptomer jeg også men regner med det er pga el og i tillfelle pms symptomer på den hersens tanta. Har ikke trua i det hele tatt men lever med drømmen... akkurat nå er det bare vondt i magen. lagde en egen tråd om det. Ekkelt og skummelt..

Ikke gi opp kjære venn[:)] Det er fortsatt STORT håp[:)]

ja får bare vente å se, men er evig pessimist sjø. he he.. magesmertene har gått over men er fortsatt litt støl i magen og den jobber veldig, sikkert forstoppa eller no. eh he.

bruker el-test fra billige-tester.... men det var sterk strek idag også, men ikke positiv fordi..
kanskje har jeg el uansett da? har blødd bitte litt onsdag og torsdag, og hatt skikkelig menssmerter i 3dager. så da må det jo være el uansett i gården her da? :P

Vanskelige kroppen altså... må nesten ha doktorgrad vettu!

Yey, EL i dag! Har  i flere dager nå, uvant for oss som har oss så sjelden som 1-2 ganger i mnd [:D] Håper og tror at mars er rette måned for oss nå, hadde jo nada problem med å bli gravid sist gang!

Noen andre som har en god følelse om at mars er måneden? [:)]

I dag skal jeg også ut å kjøpe en nyyydelig moseskurv, syns de er sååå skjønne! Kom over ett godt tilbud, så like greit å kjøpe nå [:D] Gleeeder meg!

Noen andre som har voldsomt ømme pupper rundt EL?

Kan såvidt løpe i trappene, for hver minste bevegelse gjør vondt [:-] Har ikke lagt merke til det før nå, men jaggu har de blitt større også.. Vipper jo over bh'en [8|][:D]

jeg har hatt veldig ømme pupper og de har blitt større rundt de to siste el i allefall. De er fortsatt ømme nå 5 dager etter el men begynner å normalisere seg.. Men hormonene raser ( jeg tenker pms og er også irritert over at jeg må gå å plages ei hel uke før ikm... dritt tante..

jeg er utrolig irritabel og giddalaus. men det er nok pms..

Veit ikke om jeg har noen symptomer enda, men blir fort kvalm om jeg ikke spiser når kroppen vilm hetetokter og drikker som en gud[:)] Hoho..!!

hmm.. blør enda(bitte litt-såvidtsynlig) og har vondt. usikker på om jeg har hatt el.. kanskje dette er gravid-tegn? :D usikker jeg altså..

hmm.. blør enda(bitte litt-såvidtsynlig) og har vondt. usikker på om jeg har hatt el.. kanskje dette er gravid-tegn? :D usikker jeg altså..

Det er ikke festeblødning da?

Teller ned dager til ikm [:D] Hater denne tida, men den er veldig spennende også! Hehe...

får håpe det er festeblødning da :D krysser fingrene for meg selv! hehe

Ventetiden er så utrolig laang... hvor lenge tror dere at man må vente med å teste hvis dette er festebløning da?:)

får håpe det er festeblødning da :D krysser fingrene for meg selv! hehe

Ventetiden er så utrolig laang... hvor lenge tror dere at man må vente med å teste hvis dette er festebløning da?:)

Er vel rundt 4 dager før IKM man kan få positivt, men alle får ikke så tidlig da [:)]
Krysser for deg!

Noen som har tegn på spire da?

Ikke jeg. Men er bare 4 dager siden EL. Hehe...
Du da? Og hvilken dag er du på? [:)]

hehe :)
Jeg er vel 3 dager siden el ifølge babyverden.. men jeg vet ikke, for ingen tester har vært positive, men slim og blod i flere dager, ja det har jeg :P skal egentlig ha ikm 15 juli, så satser på at jeg fortsatt kan teste den dagen da :D

Back
Topp