Må si d er stille her på forum for tiden. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ya, tenker nok det. Snart er jula over, og når januar begynner blir det nok skravel her på forumJuleferiemodus, tenker jeg![]()
Nå ble jeg lei megHei alle sammen og god jul! Jeg mistet min prinsesse i uke 28 pga morkakeløsning, fødte den 31.oktober..
Eneste gleden nå er at jeg gleder meg veldig til å bli gravid pånytt og forhåpentligvis få ett levende barn i armene etter fødselen.. Noen som her som har mistet sent og blitt gravid pånytt så tidlig?
Det var fryktelig trist å lese. Kan ikke forestille meg hvordan du har det. Ønsker deg all lykke til videre! Håper neste sitter som et skudd!Hei alle sammen og god jul! Jeg mistet min prinsesse i uke 28 pga morkakeløsning, fødte den 31.oktober..
Eneste gleden nå er at jeg gleder meg veldig til å bli gravid pånytt og forhåpentligvis få ett levende barn i armene etter fødselen.. Noen som her som har mistet sent og blitt gravid pånytt så tidlig?
Hei alle sammen og god jul! Jeg mistet min prinsesse i uke 28 pga morkakeløsning, fødte den 31.oktober..
Nei og nei! Sitter å tenker på hva jeg skal si, men jeg har ikke noe å komme med. Ingenting som kan trøste litt engang. Dette var bare forferdelig. Håper av hele mitt hjerte at syklusen din kommer seg raskt og at neste spire sitter hele veien og at kroppen din oppfører seg pent.Hei alle sammen og god jul! Jeg mistet min prinsesse i uke 28 pga morkakeløsning, fødte den 31.oktober..
Vet ikke hva jeg skal siHei alle sammen og god jul! Jeg mistet min prinsesse i uke 28 pga morkakeløsning, fødte den 31.oktober..
Jeg trodde det var vanlig å ha kontroll hver andre uke på slutten..? Jeg har termin 4. februar, hadde legetime 2/1, og skal til JM 15/1, deretter lege 27/1...(tror hun kommer ut før 27/1 da, meneg og syns det er kjempe spennende å kikke innom hver dag og se om det er noen nye som har føddEg har 18 dager til termin, så syns og det er spennende å se om ho kommer før. Eg var hos lege 15 desember, og skal ikke igjen før 15 januar (hvis eg ikke har fødd før den tid da...) syns det kunne vært hyppigere legebesøk no på slutten bare for å få bekrefta at alt er fortsatt bra liksom... Legen har sagt at eg bare kan ta kontakt hvis det er noe, men hadde vært greit å få målt blodtrykk, urin og alt sånn tenker eg... men men
![]()
Jeg trodde det var vanlig å ha kontroll hver andre uke på slutten..? Jeg har termin 4. februar, hadde legetime 2/1, og skal til JM 15/1, deretter lege 27/1...(tror hun kommer ut før 27/1 da, men)
ja alle andre eg snakker med sier at de går hver uke, annenhver gang til lege og jordmor. Det var legen min som sa at han mente eg ikke hadde behov for jordmor og at det sikkert var nok å gå bare til han, men da syns eg jo og at eg kunne fått litt hyppigere kontroller enn en gang i måneden. Men eg er jo frisk så det er jo ingen spesiell grunn til å gå til legen no, bare at det hadde vært kjekt...hehe.