SKRAVLETRÅD ❤

Lå med samme følelse i hele går. Mye vondter, men ingen premie:) Håper han kommer før helgen:)
 
eg hadde utrolig masse menssmerter og murringer i magen i natt... så masse at eg måtte stå opp for eg klarte ikke sove med det.... er det noe som pleier å komme nærme fødselen, eller kan det være sånn leeenge før fødselen og...?
 
Både og:) Jeg har, som tidligere nevnt, hatt det i en måned nå:)
 
Var hos jm i dag. Har termin på mandag. Men hvis ikke det ble fødsel innen 15.jan så blir jeg strippet :) Håper det skjer noe før den tid!
 
Noen her som vet hvor lenge en sånn ampulle med saltvann- nesedråper til baby kan stå åpnet? Mener å ha hørt at den ikke funker etter så og så mange timer når den er åpna..
 
Ååå jeg kjenner jeg begynner å bli så lei og utålmodig.. er 37+4.. så vet at det kan gå en god stund til hun kommer. Men er såå ubehagelig og vondt og ønske at noe skjer snart
 
Noen her som vet hvor lenge en sånn ampulle med saltvann- nesedråper til baby kan stå åpnet? Mener å ha hørt at den ikke funker etter så og så mange timer når den er åpna..
Tror ikke de skal stå lenger enn 1 døgn. Nesesugeren er gull verdt hvis babyen er tedd i desa! Kunne ikke vært foruten forrige gang.
 
Tror ikke de skal stå lenger enn 1 døgn. Nesesugeren er gull verdt hvis babyen er tedd i desa! Kunne ikke vært foruten forrige gang.
Jeg har en sånn "ballong" til å suge i nesa med, brukte den mye sist. Men nå har jeg kun brukt en liten dråpe saltvann, å da nyser hun alt ut :) mer effektivt og ikke så ubehagelig for henne :)
 
Termin i morgo er så lei av kynnere, rier som starter for så å berre stoppe. Nei, nå får han komma ut..
 
Nå har jeg dusja, vaska dusj, vask og do, fått Storesøster levert i barnehagen (dvs langt inni skogen siden de var på tur), handlet og levert sykkel på reparasjon.. Straks mating og så tror jeg vi skal prøve å legge oss igjen .. Zzzzzz..... :)
 
Er det noen andre og som savne fødselen. Fødte 7 dager siden, og tenker på den følelsen når hun kom ut og jeg fikk henne på brystet. Helt magisk! Har allerede glemt smertene.
 
Termin i morgen men ser dårlig ut gitt blir nok overtid på meg ja.
 
Back
Topp