Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det slik selv de første dagene etter fødsel og merker nå en måned etter fødsel at mannen ikke trenger å si så mye "feil" før jeg har lyst til å gråte men tar ikke like lett til tårene lenger. Men samvittigheten er derimot noe annet. Føler jeg får dårlig samvittighet bare jeg spør om mannen kan gå litt oppe med gutten slik jeg får sove litt.I dag kom barselstårene.. Har nå grenet non stop siden klokken 6, uten noe egentlig grunn, haha![]()
Får dårlig samvittighet hvis jeg må vekke han på natten i hvertfall, føler meg skikkelig slem..
Fikk ammingen så bra til på sykehuset, men var blitt så sår når vi kom hjem at jeg brukte skjold 2-3 ganger. Har fått skikkelig spreng, og hun tømmer ikke godt nok med skjold men når jeg skulle prøve uten har hun plutselig glemt hvordan hun skal suge. Så i dag har vi hylt i kor, hun fordi hun er sulten og jeg fordi hun spiser mye mindre med skjold og er redd hun får altfor lite. Stakkars Pappaen vet ikke hva han skal gjøre..
Eg mate me skjold,gjor da sio sjukehuset fordi eg ikkje fekk te "vanli" amming.. Om du fortsette me skjold kan da vera triks å håndmelka litt først.. Kanskje uansett, vertfall sio du har so spreng. Vanskeli å få tak for di då.. Eg håndmelke vertfall litt nesten kvar gong, då kjem og melko lettare for mini! Sutla øve da e so mykje te tider..![]()
Hahaha akkuat slik her også - bare gutten her ser såvidt mot meg så mener bf at da vil han til meg og ha mat til tross for at jeg ammet han rett før jeg ga han til bf.. Bf her skylder på at han har så mye han må fikse - derfor er det lettest at jeg sitter med ham. Allikevel får jeg dårlig samvittighet for å vekke mannen om natten eller be han overta litt i ny og ne...Her kom barseltårene som bestilt på dag 3..![]()
E da me dårlig samvittighet og nåke altså?!..kjenne på da her og nemlig.. Vertfall når eg prøve å få pappen te å byssa på kvelden.. Han e veldi kjapp me å levera ho tebake te "melkefabrikken"..
![]()
har vore nåken nette no me litt ekstra frustrasjon..
Hahaha akkuat slik her også - bare gutten her ser såvidt mot meg så mener bf at da vil han til meg og ha mat til tross for at jeg ammet han rett før jeg ga han til bf.. Bf her skylder på at han har så mye han må fikse - derfor er det lettest at jeg sitter med ham. Allikevel får jeg dårlig samvittighet for å vekke mannen om natten eller be han overta litt i ny og ne...
Her har jeg hatt han hos meg omtrent konstant siden vi kom hjem fra sykehuset - ikke mye bf har hatt ham slik jeg får avlasting. Allikevel var han veldig enig med foreldrene mine når vi var innom der sist at jeg måtte sove og hvile når jeg hadde mulighet for det når andre kunne avlaste. Ikke lett med en baby på brystet/i armene konstant fordi han gråter når vi legger han fra oss og en bf som skal innom faren og lufte hunden noen ganger ila dagen/kvelden, han skal trene (er instruktør og er nok dårlig til å delegere ansvar over på andre), osv osv. Nå får vi prøve å få mini i litt mat før vi legger oss (satser på at han ikke er lys våken til langt utpå natten)..Heh.. Da e so gale!men sånn sett greit at da ikkje berre e her da e sånn..
men slitsomt e da vertfall..
må liksom senda tøtto øve te han kvar gong eg treng avlastning omtrent.. :-o i dag har da vore heilt ekstremt! Hatt mini på meg heile dagen, ga ho te pappen for litt kos.. Fem min ittepå hadde eg ho tebake på armen...
jammen godt jento e so go, ellers hadde eg blitt sprø
![]()
Her har jeg hatt han hos meg omtrent konstant siden vi kom hjem fra sykehuset - ikke mye bf har hatt ham slik jeg får avlasting. Allikevel var han veldig enig med foreldrene mine når vi var innom der sist at jeg måtte sove og hvile når jeg hadde mulighet for det når andre kunne avlaste. Ikke lett med en baby på brystet/i armene konstant fordi han gråter når vi legger han fra oss og en bf som skal innom faren og lufte hunden noen ganger ila dagen/kvelden, han skal trene (er instruktør og er nok dårlig til å delegere ansvar over på andre), osv osv. Nå får vi prøve å få mini i litt mat før vi legger oss (satser på at han ikke er lys våken til langt utpå natten)..
Krysser fingrene for at vi får sovet litt vi ogsåOff.. Da e jammen godt da e nåken supermamme der ute!Me får vel bare bli flinkare på å gi desse fedrene litt meir(tydligare) beskjed når me treng ein liten pause..!
![]()
Håpa da ordne seg me hond og lufting og alt da der snart vertfall.. Kan ikkje vera kjekt når da e mykje anna ekstra..![]()
Kos deg me mating!blir litt meir mat her og no.. Sjøl om ho har hengt på puppen siste to timane..
satse på da blir ei go natt her og!
![]()
Krysser fingrene for at vi får sovet litt vi ogsåTar på å være mor
Men gøy allikevel:-D
Her sovnet han etter litt mme og amming;-) skulle ligge klistret inntil meg da så at bf prøvde å legge seg først med han er ikke lett. Men mini sovnet faktisk liggende på brystet til bf!!:-O våknet da bf la mini ved siden av meg men heldigvis sovnet han når han kom inntil meg og fikk litt til mmvåknet i 5-6 tiden for mat og ny bleie og sov til 9 tiden igjen
![]()
Off er nå ikke lett å vær litenGodt me sånne nette!går greit me litt "klistra kos" når di sove so fint.. ;-) fekk so vondt av litlo her i dag tidli.. Når ho endeli hadde funne roen måtte eg gjer ho klar for første skoledag me meg.. :-o ho fekk sove i timen då,berre litt mat men ellers full kubbings!
<3