SKRAVLETRÅD ❤

God morgen! I natt sov lillemor fra 12 til halv 8, sinnsykt deilig. Hun har hatt så mye magevondt de siste dagene, så var sikkert veldig godt for hun og. Fornøyd baby = fornøyd mamma :D i dag skal vi på 6ukerskontroll :)
 
God morgen! I natt sov lillemor fra 12 til halv 8, sinnsykt deilig. Hun har hatt så mye magevondt de siste dagene, så var sikkert veldig godt for hun og. Fornøyd baby = fornøyd mamma :D i dag skal vi på 6ukerskontroll :)

So bra!:) kos dåke på kontroll :)
 
-.- la oss 22, mat 02, pumping te 03, mini våken te 03.30, mat 04.30 og alarm på 05.40... Ein halvtimes kjøretur ut te mormor for mammen må i praksis.. Holititten! :eek: godt da snart e helg!....:p
 
Tror jeg har fått årets første myggstikk. Veeldig blandede følelser om det merker jeg. Sykt deilig at våren kommer, men det klør som fy! Blir gaaal :p
 
Ingen tvil om at det er økedag her idag.. ammer hver 1.5-2t jo.. vi som ska ha visning idag og mye må ryddes. baah
 
.. Eg e so sliten at eg e kvalm.. Håpe vertfall da,og at da ikkje e nåke spysjuka so lure!..:eek: vore i praksis i dag,og mini har vore på armen min sio eg kom heim ca.. I dag har ho hatt to gode kvila, på ca 30-60 min kvar.. Ellers våren og lei.. :eek: syntes synd i mini.. :-(
 
Her e da amming so ofta kvar dag no for tio.. :-o og natt.. :-o
Det er så rart, jeg får ikke varsel lenger når noen siterer mitt kommentar.

Da har du vel hatt økedager en stund da. Det er egentlig bare godt vel. Jeg har hatt problemer med å få min frøken opp i vekt i det siste, så jeg er fornøyd :)
 
.. Eg e so sliten at eg e kvalm.. Håpe vertfall da,og at da ikkje e nåke spysjuka so lure!..:eek: vore i praksis i dag,og mini har vore på armen min sio eg kom heim ca.. I dag har ho hatt to gode kvila, på ca 30-60 min kvar.. Ellers våren og lei.. :eek: syntes synd i mini.. :-(
Det kan jo vær du er så sliten for du har så mye på gang for tiden vel. Du er flink, men viktig å ta vare på seg selv og. Håper du får masse hjelp hjemme da.
 
Det er så rart, jeg får ikke varsel lenger når noen siterer mitt kommentar.

Da har du vel hatt økedager en stund da. Det er egentlig bare godt vel. Jeg har hatt problemer med å få min frøken opp i vekt i det siste, så jeg er fornøyd :)

Hmm.. Rart! Ikkje eg heller.. :eek:

Ja, merka da på sprengen om natto når da går meir enn to tima mellom måltidene! :eek: ja, greit me økedøgn sånn sett!:) Godt å sjå når di legge på seg!:)
 
Tenker på om eg kanskje burde strikke teppe til hun lille, men er det vits siden det uansett blir varmere? Hva tenker dere? Er så usikker
 
Go måren ja! :) her og e da sol og me har nett vore på trilletur :)
I dag lo Sara for første gong!:)) smelt <3 :)
 
Blaaarh.. Trur ikkje eg har nok melk te mini no om dagen.. Virke kje so ho blir skikkeli mett, og ende opp me å sova veldi lite.. :eek:
 
Back
Topp