SKRAVLETRÅD ❤

Gud for en fantastisk oppfinnelse bæresjal er. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg et tidligere

Elastisk du har?
Har sjøl lånt eit elastisk (moby e da vel), og gleda meg te å kjøpa mitt førsta vevde no snart!:D
 
Tørr ikke bruke det, jeg. Hørt om så mange barn som blir kvalt i disse der :-/

Det er ikke farlig så lenge man bruker det riktig :) det er i hvertfall en skikkelig avlastning nå når lillemor har funnet ut at hun ikke vil være noe annet sted enn på kroppen min :p
 
Ja, elastisk, tror det og er moby :) kanskje jeg og må skaffe meg et vevd, finnes jo så mange fine :D

Ja, da e da!:) anbefale deg å sjekka ut "kjøp og salg bæretøy " (trur eg gruppo hette) på fjes. Der e da mykje fint og rimelig so dukke opp :)
 
Det er ikke farlig så lenge man bruker det riktig :) det er i hvertfall en skikkelig avlastning nå når lillemor har funnet ut at hun ikke vil være noe annet sted enn på kroppen min :p
Ja det skjønner jeg :) mi sover heldigvis alle steder, hadde ikke tur å bruke en sånn:-/
 
På felgen no! Fytti.. Vurdere STERKT å kjøpa mme imåro! Eg har tydeligvis ikkje nok melk og kneipen nekte tvert å sova.. :-( har alarm på i natt for pumping sio eg ska i praksis imåro igjen.. Eg kjem mest truli te å dø!... Ikkje dramaqueen i da heila! Kjenne meg ikkje igjen... :p
 
Jenten min har gått fra å sove hele natten gjennom, til å plutselig ikke ville sove i det hele tatt.. Dette blir gøy i morgen når vi skal tidlig opp :p
 
Jenten min har gått fra å sove hele natten gjennom, til å plutselig ikke ville sove i det hele tatt.. Dette blir gøy i morgen når vi skal tidlig opp :p

Off. :-o føle me dåke!:eek: håpa de får litt skubbast øve te dåke!:)
 
Sovnet en stund begge to, nå ser det ut som vi skal være våken resten av natten :p
 
Ååh, lillemor er blitt kjempetett.. Kjenner jeg er litt i overkant bekymret for rs virus, så nå bare ligger jeg og hører på pusten hennes :/
 
I dag fikk hun sin første føflekk, det blir gøy å fortelle henne når hun er 20 at jeg vet hvilken som kom først :p :D
 
Får de det så tidlig? Gammel er din?:) prøver å følge med selv:)

Hun er 6 uker på torsdag :) aner ikke når det er vanlig jeg, før hun ble født trodde jeg alle var født med føflekker nemlig.. er ganske sikker på at det er en føflekk, den går ikke vekk i vask i hvertfall haha :p
 
Hun er 6 uker på torsdag :) aner ikke når det er vanlig jeg, før hun ble født trodde jeg alle var født med føflekker nemlig.. er ganske sikker på at det er en føflekk, den går ikke vekk i vask i hvertfall haha :p
Ok.. For jenta mi på 2.5 har ikke fått noen enda:p
 
Back
Topp